ECU ca18 det podmianka

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

JARGUT
Stały gość
Stały gość
Posty: 307
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009 20:59
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Witam wszystkich mam takie pytanie czy da się podmienic ECU ca18det?
Prubowałem podmienić ale nie odpala mi na nim nie ma iskry tak jak by jakieś imo go blokowało
Ewentualnie co trzeba wymienić zeby działało 2 ecu
Bardzo proszę o pomoc !
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

nic, normalnie przekladasz i ma dzialac, sam u siebie mialem kompa z automata i zadnych problemow, moze ten na ktorym nie dziala jest spalony?
I z jakiego powodu chcesz podmienic ecu?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
JARGUT
Stały gość
Stały gość
Posty: 307
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009 20:59
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Chce podmienić bo w moim mam chip stage 3 i coś jest nie tak bo mam cały czas problemy zalewa mi go na wskazniku ciśnienie nie przekracza 0 bar szarpie wskazówka prędkościomierza podnośi sie wraz z dodaniem gazu
Hodzi słabiej niż seryjne CA
Zapłon ystawiany chyba ze 20 razy i dalej nic :(
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Jak masz stage 3 to musisz mieć zmienione wtryski i przepływkę bo pod to jest mapa w s3. Nic dziwnego że jak wstawiasz seryjny komp to Ci auto nie odpala bo on ma zaprogramowanego seryjnego mafa i wtryski.
JARGUT
Stały gość
Stały gość
Posty: 307
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009 20:59
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Piotrek ale ja mam to wszystko pod stage 3 i walcze już z tematem około 4 mieś
i dalej dupa podmieniałem już wszystko i dalej nic
Awatar użytkownika
BUGALUS
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 757
Rejestracja: czw 24 maja, 2007 20:58
Lokalizacja: pruszcz gdanski

ja podmieniałem ECU ale na serii , i wszystko gra kupowałem z takimi samymi opisami na pudełku , podmieniaj wszystko po kolei ale ze sprawnej nyski , mój stary kom zalała deszczówka i nie było iskry na 2 garach
Awatar użytkownika
180SX
Stały gość
Stały gość
Posty: 357
Rejestracja: czw 17 mar, 2011 09:43
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Kup det 3 i znajdź kogoś kto ci to wystroi. a jak chcesz wrócić do seryjnego kompa to przepływka i wtryski spowrotem na serie i powinno działać.
From 0 to bitch in 2,5 seconds

Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
JARGUT
Stały gość
Stały gość
Posty: 307
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009 20:59
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Witam
Panowie przełożyłem kompa zo znaczy wstawiłem orginalny chip zapodałem przepływke i wtryski auto pali ale jest z nim coś nie tak
Gdy zapale i jest zimny jest spoko chodzi nie przerywa ,ale gdy sie zagrzeje zaczyna przerywać tak jak by iskra zanikała
Posiadam 2 CAS i zapodałem jeden to dużo gożej chodzi jak dałem 2 to troche lepiej jest.
Jeszce zaobserwowałem że gdy na 1 CAS chodził chwile ,ten drugi ostygł przełożyłem je i wtedy chwile chodził silnik dobrze ale po zagrzaniu sie CAS znowy zaczoł przerywać I jeszcze gdy dodaje gazu na postoju lekko sie podnosi wskazówka od prędkościomierz gdy spyszcze noge z gazu to wzrasta tak do 60 nie wiem co jest czy jakieś zwarcie nie wiem gdzie szukać
Jesli ktoś miał podobne objawy to bardzo proszę o pomoc
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”