Pytanie odnośnie czteromapowca
Moderator: Moderator
Mam taki temat,mam założony stage 2 i przeróbki pod stage 2,(cisnienie 1,1 bara)ale wiadomo niema dołu na tym czipie,załozyłem oststnio czteromapowca i według mnie duzo wstaje lepiej,mowa oczywiscie o czwartej mapie ,podobno to stage 3,czy ktoś jezdzi na tym (oprócz SZAMANA) z podobnymi przeróbkami co u mnie i mierzył AFR??? chcialbym sie poradzic na ile jest to bezpieczne,pozdr
naewno nie jest to stage3 bo ten wymaga juz innych wtrysków i przepływki
Taką informacje tutaj znalazłem; http://forum.turbokillers.com/tematy11/ ... 732,45.htm
jest to potocznie zwany stage2
skoro już jest poruszony ten temat 4-ro mapowca to mam pytanie do tych co mieli, mają-używają tego kompa,
na którym ustawieniu przełączników jaka jest mapa, czytałem i znachodziłem różne odpowiedzi.
nie mogę tego ogarnąć a nie chcę działać na pałę.
z góry dzięki
na którym ustawieniu przełączników jaka jest mapa, czytałem i znachodziłem różne odpowiedzi.
nie mogę tego ogarnąć a nie chcę działać na pałę.
z góry dzięki
dym z opon leczy astme ;D
Najlepiej ptać o to Xree.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Kiedyś znalazłem temat o tym. Ogólnie zależy od kabelków, które są podłączone do przełączników.
poczytaj to:
topics10/brak-odcinki-powyzej-1-bara-kt ... t11501.htm
"- co do przełączników pozycje I i I ; II i II jedna będzie seria druga na większe doładowanie, zależnie od położenia kabelków (musisz obadać), skrajne położenia na przemian czyli I i II ; II i I 3tys/JP "
Oczywiście jak masz kompa od xree.
poczytaj to:
topics10/brak-odcinki-powyzej-1-bara-kt ... t11501.htm
"- co do przełączników pozycje I i I ; II i II jedna będzie seria druga na większe doładowanie, zależnie od położenia kabelków (musisz obadać), skrajne położenia na przemian czyli I i II ; II i I 3tys/JP "
Oczywiście jak masz kompa od xree.
po czym poznać że mapa jest ustawiona na większe doładowanie?
jedyne co mi się natrafiło podczas mocowania się z kompem to jak mam ustawione podwójne I to mam szarpnięcie w okolicy 4 tyś obrotów.
na podwójnym II nic takiego się nie dzieje.
do 3 tyś mam przełączniki ustawione II i I
JP to I i II
jedyne co mi się natrafiło podczas mocowania się z kompem to jak mam ustawione podwójne I to mam szarpnięcie w okolicy 4 tyś obrotów.
na podwójnym II nic takiego się nie dzieje.
do 3 tyś mam przełączniki ustawione II i I
JP to I i II
dym z opon leczy astme ;D
Widzisz sam dokładnei nei wiem jak to działa. U mnie też jest takie szarpnięcie w tej okolicy. Na serii na starym kompie miałem bostcuta, tu tego nei było więc podejrzewałem, że to już ta mapa. Skoro jednak mówisz, że na drugiej mapie nie masz tego szarpnięcia to może też przełącze i sprawdzę.
Najgorsze że testowaliśmy u kumpla i na żadnej mapie nie było bostcuta, więc z tą seria nie do końca jest tak super.
Najgorsze że testowaliśmy u kumpla i na żadnej mapie nie było bostcuta, więc z tą seria nie do końca jest tak super.
takie szarpnięcie mam przy doładowaniu 0,7 jak i 0,8 bara.
wskaznik nawet na chwilkę nie nie dyga powyżej 0,8 a jest szarpnięcie.
a co najciekawsze to zrobiło mi się to po przestawieniu rozrządu na "serwisówkowe" znaki (39 i 48 zębów) zapłon ustawiony lampą.
na wcześniejszym ustawieniu rozrządu, tj na znakach jakie są na silniku (39 i 47 zębów) nie miałem tego szarpnięcia.
uwielbiam ten silnik
wskaznik nawet na chwilkę nie nie dyga powyżej 0,8 a jest szarpnięcie.
a co najciekawsze to zrobiło mi się to po przestawieniu rozrządu na "serwisówkowe" znaki (39 i 48 zębów) zapłon ustawiony lampą.
na wcześniejszym ustawieniu rozrządu, tj na znakach jakie są na silniku (39 i 47 zębów) nie miałem tego szarpnięcia.
uwielbiam ten silnik
dym z opon leczy astme ;D
Widzisz.. Zauważyłem pewną zależność. Dopóki nic nie grzebiesz i jezdzisz na serii to nic sie nei dzieje Jeśli zaczniecz coś modzić nic nie jest już takie klarowne.
U mnie wskaźnik pokazuje 1b ale szarpnięcie mam w okolicach 4000. Jutro potestuje inne mapy, bo narazie mam same druty bez przełączników i nie chce mi się bawić w to. Ale założe przełączniki i zobaczę. Co do rozrządu to jeszcze nie ruszałem od kupna, ale już się przymierzam. Zapłon też ustawiałem na lampę i mam jak każą.
Trzeba walczyć i o to chodzi.
U mnie wskaźnik pokazuje 1b ale szarpnięcie mam w okolicach 4000. Jutro potestuje inne mapy, bo narazie mam same druty bez przełączników i nie chce mi się bawić w to. Ale założe przełączniki i zobaczę. Co do rozrządu to jeszcze nie ruszałem od kupna, ale już się przymierzam. Zapłon też ustawiałem na lampę i mam jak każą.
Trzeba walczyć i o to chodzi.
właśnie. trzeba walczyć.
przywiozłem na lawecie mega kupe gruzu i powoli wskrzeszam trupa.
jeszcze poszukam gdzie indziej dlaczego jest to szarpnięci, może jeszcze cosik go boli, coś ominąłem. się zobaczy.
dzięki za odpowiedzi.
pozdrawiam.
przywiozłem na lawecie mega kupe gruzu i powoli wskrzeszam trupa.
jeszcze poszukam gdzie indziej dlaczego jest to szarpnięci, może jeszcze cosik go boli, coś ominąłem. się zobaczy.
dzięki za odpowiedzi.
pozdrawiam.
dym z opon leczy astme ;D
boostcuty zaleza tez od temp powietrza, przeplywka liczy mase powietrza a nie cisnienie, zimnego powietrza przejdzie wiecej niz goracego przy tym samym cisnieniu wiec w gorace dni mozesz miec boostcuta przy 1 barze a w zimny przy np 0.85
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
chyba że gdzieś mam małą nieszczelność i ucieka mi gdzieś 0,1-0,2 bara.
to wtedy też będą cyrki bo przepływka widzi swoje a silnik pobiera swoje.
zrobię test szczelności dla pewności
tylko ciekawe dlaczego nie miałem tych cyrków jak miałem rozrząd przestawiony o ząbek (39-47)
może przypadek. cholera wie.
to wtedy też będą cyrki bo przepływka widzi swoje a silnik pobiera swoje.
zrobię test szczelności dla pewności
tylko ciekawe dlaczego nie miałem tych cyrków jak miałem rozrząd przestawiony o ząbek (39-47)
może przypadek. cholera wie.
Ostatnio zmieniony ndz 25 mar, 2012 21:35 przez cinn, łącznie zmieniany 1 raz.
dym z opon leczy astme ;D