POTRZEBUJĘ POMOCY
Moderator: Moderator
MAM PROBLEM Z ELEKTRYKĄ, DOBRZE BY BYŁO ,ABY SILNIK CHODZIŁ NA ORYGINALNYM ECU Z LS400 , ALE NIE WIEM CZY MOŻNA GO TROCHĘ OGOŁOCIĆ Z EGR, SONDY I JAKIEŚ ZAWORKI ITP. , TAK ,ŻEBY AUTO NIE PALIŁO 100/100. W DRIFTACH NIE BIORĘ UDZIAŁU , MOCY WYSTARCZYŁOBY Z SERII, JEŚLI KTOŚ MÓGŁBY POMÓC ,TO PROSZĘ.
WALDI
Po pierwsze: CAPS LOCK! To bardzo niekulturalne pisac w taki sposob.
Po drugie: byc moze znajdzie sie tutaj ktos kto sie na tych silnikach zna i Ci pomoze ale dlaczego wybrales akurat to forum? Silnik z lexusa i to w dodatku bez turbo i gdybys jeszcze wsadzal go do 200sx, ale do patrola? Twoj problem kompletnie nie ma nic wspolnego z tym co jest zawarte na tym forum
Po drugie: byc moze znajdzie sie tutaj ktos kto sie na tych silnikach zna i Ci pomoze ale dlaczego wybrales akurat to forum? Silnik z lexusa i to w dodatku bez turbo i gdybys jeszcze wsadzal go do 200sx, ale do patrola? Twoj problem kompletnie nie ma nic wspolnego z tym co jest zawarte na tym forum
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
popraw nazwe tematu na odpowiednia,bo tak niewiadomo o co chodzi.
capslock nie mile widziany.
na tym silniku sie nie znam.
ale pewnie jak kazdy inny ogolocony z osprzetu ktory ma powodowac ze fura bedzie mniej palila bedzie palil wiecej
capslock nie mile widziany.
na tym silniku sie nie znam.
ale pewnie jak kazdy inny ogolocony z osprzetu ktory ma powodowac ze fura bedzie mniej palila bedzie palil wiecej
ale usuniecie czesci osprzetu z ktorego korzysta ecu bedzie pewnie prowadzic do trybu awaryjnego i wyzszego spalania
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM