Bee-R rev limiter
Moderator: Moderator
dorzuce swoje 5 groszy odpowiedz na pierwsze pytanie. Rev limiter tnie tylko zaplon przy ustawionych obrotach, mieszanka wybucha w turbine tak jak binio pisal wali marchewami z wydechu i nabija boosta. Dobre na cwiartke do startu. EGT rosnie drastycznie i turbo bardzo szybko zaczyna sie swiecic i na postoju mozna bez problemu 1 bar nabic. ogolnie efekt dla turbiny jest taki jakby ktos palnikiem acetylenowym zial w kolektor. chwila nie uwagi i lopatki popłyną jak jakis psychol przegnie to nie skonczy sie na zarznietym turbo. Ktos kto mowi ze rev limiter jest lepszy od zwyklej odcinki chyba nie wie jak to dziala. Np lecac bokiem i przy 8k RPM odcinac sie REV'em przez 30s sadze ze zaden silnik by tego nie zniols Jak dla mnie do driftowozu zbedna rzecz a i na miasto tez nie specjalnie potrzebna raczej cwiartka i to tak bardziej na bicie rekordow a nie 14s przejazdy
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
http://www.facebook.com/fatpl
1 bar nabic na postoju? buahahaha, to nie podtrzymanie turba z als bypass valvem.
swieci kolektor? przy opoznionym zaplonie szybciej zaczyna swiecic...
przestancie sobie teoretyzowac, bo jeszcze ktos w to uwierzy. nie wymyslajcie kola od nowa, w dodatko kwadratowego.
kazde odciecie zaplonu ma swoje plusy i minusy. kiedys niektorzy spadajace ygreki w sr z aem'ami obwiniali wlasnie na sposob w jaki aemy realizuja odcinke.
bee-r poza tym ze jest gadzetem, jest tez bardzo fajna sprawa jezeli ktos chce sobie uzywajac drugiego gaina i zewnetrznego przycisku zrobic np. flatshift. troche wyobrazni i znajdzie sie jeszcze kilka innych zastosowan.
a jak ktos chce lupac bez sensu jakis samochod przez 30 sekund, jeszcze na postoju po odcince to jest poprostu DEBILEM i pomoze mu jedynie odciecie powietrza od mozgu.
swieci kolektor? przy opoznionym zaplonie szybciej zaczyna swiecic...
przestancie sobie teoretyzowac, bo jeszcze ktos w to uwierzy. nie wymyslajcie kola od nowa, w dodatko kwadratowego.
kazde odciecie zaplonu ma swoje plusy i minusy. kiedys niektorzy spadajace ygreki w sr z aem'ami obwiniali wlasnie na sposob w jaki aemy realizuja odcinke.
bee-r poza tym ze jest gadzetem, jest tez bardzo fajna sprawa jezeli ktos chce sobie uzywajac drugiego gaina i zewnetrznego przycisku zrobic np. flatshift. troche wyobrazni i znajdzie sie jeszcze kilka innych zastosowan.
a jak ktos chce lupac bez sensu jakis samochod przez 30 sekund, jeszcze na postoju po odcince to jest poprostu DEBILEM i pomoze mu jedynie odciecie powietrza od mozgu.
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
Wnerwiasz sie jak bys byl conajmniej producentem tego diwajsu .
Ja planuje tez sobie to kupic, tylko i wylacznie dla szpanu zeby strzelic z wydechow raz na jakis czas
Ja planuje tez sobie to kupic, tylko i wylacznie dla szpanu zeby strzelic z wydechow raz na jakis czas
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Ja kupiłem i oczywiście że nie będe na każdym zakręcie walił do odcięcia przecież jak ktoś kupi sobie nitro do auta to nie będzie go używał codziennie po bułki do sklepu... Chce żeby odcinka była przy 7 tyś i jak przeciągnę lecąc bokiem obroty to odetnie i jest git... pozatym ta procedura startu to super sprawa i niesamowity efekt ... słyszałem takie coś na żywo i mówie wam stara honda to robiła i jak obok przejechał by Veyron z Evą mendes w środku to nikt by nie zauważył
Ostatnio zmieniony ndz 23 gru, 2012 14:04 przez SEBA200SX, łącznie zmieniany 1 raz.
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
a do czego to sluzy i jakie ma funkcje?
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
Ja to zakładam do siebie tylko jak by to powiedzieć "dla szpanu" żeby raz na jakiś czas sobie strzelić i tyle
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Reasumując gadżet
Z podobnych pobudek i ja to kupiłem, traktujęto jako gadżet, a w sumie dalej w kartoniku lezy od ponad pół roku
Z podobnych pobudek i ja to kupiłem, traktujęto jako gadżet, a w sumie dalej w kartoniku lezy od ponad pół roku
Warto dodac ze beeR ma jeszcze takie pokretlo jak gain. Reguluje sie dlugosc zejscia z obrotow po odcince. Jak to ktos napisal na zagranicznym forum masz mozliwosc regulacji odcinki od bardzo szybkiej "lu-tu-tu-tu-tu-tu do wolniejszej "wooof wooof wooof". Przy tej pierwszej opcji strzaly z wydechu pojawiaja sie bardzo rzadko i urzywajac ja madrze jako anti-lag nie katujemy za bardzo silnika.
Druga sprawa to prostota tego urzadzonka, ktore mozna zrobic sobie samemu jesli zna sie podstawy elektroniki. Dwa uklady: konwerter czestotliwosci do napiecia LM2917 i timer NE555. Ja jestem w trakcie skladania prototypu, koszt czesci na jedna sztuke to maks 40 zl.
Moim zdaniem takie urzadzonko to gadzet ktory nawet w drifcie moze miec praktyczne zastosowanie. Najlepsze zastosowanie to anti-lag na starcie. Jesli ktos sie sciga to na pewno sie przyda.
Druga sprawa to prostota tego urzadzonka, ktore mozna zrobic sobie samemu jesli zna sie podstawy elektroniki. Dwa uklady: konwerter czestotliwosci do napiecia LM2917 i timer NE555. Ja jestem w trakcie skladania prototypu, koszt czesci na jedna sztuke to maks 40 zl.
Moim zdaniem takie urzadzonko to gadzet ktory nawet w drifcie moze miec praktyczne zastosowanie. Najlepsze zastosowanie to anti-lag na starcie. Jesli ktos sie sciga to na pewno sie przyda.
sluzy do BA-BA-BA-BA-BA!!!!kaszub pisze:a do czego to sluzy i jakie ma funkcje?
Oraz do oddania zonie samochodu na zakupy. Rev limit na 3k.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Widać ze kremator spodziewał sie czegoś innego po urządzeniu i już w dzialie giełda wisi
Podłącz a stwierdzisz że jednak zostanie
Podłącz a stwierdzisz że jednak zostanie
Bez sprawnego turbo to mi za dużo nie zrobi bang bang
Bang bang zrobi ci nawet w NA
zabrałem sie ostatno za montaż tego limiter i coś nie chodzi
wszystko podłączyłem zgodzie z tą instrukcją
http://www.driftworks.com/forum/faq-new ... guide.html
Yellow wire: RPM Signal -to w kompie CA jest pin nr 7
Green wire: Ignition signal - pin nr 45 czyli ignition switch ( stacyjka)
dobrze myśle ? sprawdzałem z serwisówką strona nr 245
ma to ktoś zamontowane? czerony kabel musi być zamontowany do plusa który jest zawsze czy do takiego który jest tylko po przekręceniu stacyjki ? bo ja mam do takiego który jest stały...
dodam tylko że w limiterze miga czerwona dioda w momęcie gdzie powinno być odcięcie zapłonu (czyli niby ok )tylko tego odcięcia nie ma i obroty idą do oporu , szarą pentelkę przeciąłem
wszystko podłączyłem zgodzie z tą instrukcją
http://www.driftworks.com/forum/faq-new ... guide.html
Yellow wire: RPM Signal -to w kompie CA jest pin nr 7
Green wire: Ignition signal - pin nr 45 czyli ignition switch ( stacyjka)
dobrze myśle ? sprawdzałem z serwisówką strona nr 245
ma to ktoś zamontowane? czerony kabel musi być zamontowany do plusa który jest zawsze czy do takiego który jest tylko po przekręceniu stacyjki ? bo ja mam do takiego który jest stały...
dodam tylko że w limiterze miga czerwona dioda w momęcie gdzie powinno być odcięcie zapłonu (czyli niby ok )tylko tego odcięcia nie ma i obroty idą do oporu , szarą pentelkę przeciąłem
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Jak masz gain-a na 0 to też nie zadziała -(Wyłączone)
Zamień zółty z zielonym kabelkiem.