Bee-R rev limiter

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
FUNO
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: pn 19 lis, 2007 22:25
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Kontakt:

dorzuce swoje 5 groszy :D odpowiedz na pierwsze pytanie. Rev limiter tnie tylko zaplon przy ustawionych obrotach, mieszanka wybucha w turbine tak jak binio pisal wali marchewami z wydechu i nabija boosta. Dobre na cwiartke do startu. EGT rosnie drastycznie i turbo bardzo szybko zaczyna sie swiecic i na postoju mozna bez problemu 1 bar nabic. ogolnie efekt dla turbiny jest taki jakby ktos palnikiem acetylenowym zial w kolektor. chwila nie uwagi i lopatki popłyną jak jakis psychol przegnie to nie skonczy sie na zarznietym turbo. Ktos kto mowi ze rev limiter jest lepszy od zwyklej odcinki chyba nie wie jak to dziala. Np lecac bokiem i przy 8k RPM odcinac sie REV'em przez 30s sadze ze zaden silnik by tego nie zniols :D Jak dla mnie do driftowozu zbedna rzecz a i na miasto tez nie specjalnie potrzebna raczej cwiartka i to tak bardziej na bicie rekordow a nie 14s przejazdy :D
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
mack1
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 195
Rejestracja: ndz 06 lut, 2005 20:04
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

1 bar nabic na postoju? buahahaha, to nie podtrzymanie turba z als bypass valvem.
swieci kolektor? przy opoznionym zaplonie szybciej zaczyna swiecic...
przestancie sobie teoretyzowac, bo jeszcze ktos w to uwierzy. nie wymyslajcie kola od nowa, w dodatko kwadratowego.

kazde odciecie zaplonu ma swoje plusy i minusy. kiedys niektorzy spadajace ygreki w sr z aem'ami obwiniali wlasnie na sposob w jaki aemy realizuja odcinke.

bee-r poza tym ze jest gadzetem, jest tez bardzo fajna sprawa jezeli ktos chce sobie uzywajac drugiego gaina i zewnetrznego przycisku zrobic np. flatshift. troche wyobrazni i znajdzie sie jeszcze kilka innych zastosowan.

a jak ktos chce lupac bez sensu jakis samochod przez 30 sekund, jeszcze na postoju po odcince to jest poprostu DEBILEM i pomoze mu jedynie odciecie powietrza od mozgu.
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

Wnerwiasz sie jak bys byl conajmniej producentem tego diwajsu ;) .
Ja planuje tez sobie to kupic, tylko i wylacznie dla szpanu zeby strzelic z wydechow raz na jakis czas :P
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Ja kupiłem i oczywiście że nie będe na każdym zakręcie walił do odcięcia przecież jak ktoś kupi sobie nitro do auta to nie będzie go używał codziennie po bułki do sklepu... Chce żeby odcinka była przy 7 tyś i jak przeciągnę lecąc bokiem obroty to odetnie i jest git... pozatym ta procedura startu to super sprawa i niesamowity efekt ... słyszałem takie coś na żywo i mówie wam stara honda to robiła i jak obok przejechał by Veyron z Evą mendes w środku to nikt by nie zauważył :tonqe:
Ostatnio zmieniony ndz 23 gru, 2012 14:04 przez SEBA200SX, łącznie zmieniany 1 raz.
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
kaszub
Stały gość
Stały gość
Posty: 302
Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 20:17
Lokalizacja: tuskoland
Kontakt:

a do czego to sluzy i jakie ma funkcje?
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam

ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Ja to zakładam do siebie tylko jak by to powiedzieć "dla szpanu" żeby raz na jakiś czas sobie strzelić ;) i tyle :)
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Reasumując gadżet :P
Z podobnych pobudek i ja to kupiłem, traktujęto jako gadżet, a w sumie dalej w kartoniku lezy od ponad pół roku :lol:
Awatar użytkownika
Martinez
Stały gość
Stały gość
Posty: 210
Rejestracja: pt 15 gru, 2006 09:50
Lokalizacja: Wrocek
Kontakt:

Warto dodac ze beeR ma jeszcze takie pokretlo jak gain. Reguluje sie dlugosc zejscia z obrotow po odcince. Jak to ktos napisal na zagranicznym forum masz mozliwosc regulacji odcinki od bardzo szybkiej "lu-tu-tu-tu-tu-tu do wolniejszej "wooof wooof wooof". Przy tej pierwszej opcji strzaly z wydechu pojawiaja sie bardzo rzadko i urzywajac ja madrze jako anti-lag nie katujemy za bardzo silnika.


Druga sprawa to prostota tego urzadzonka, ktore mozna zrobic sobie samemu jesli zna sie podstawy elektroniki. Dwa uklady: konwerter czestotliwosci do napiecia LM2917 i timer NE555. Ja jestem w trakcie skladania prototypu, koszt czesci na jedna sztuke to maks 40 zl.

Moim zdaniem takie urzadzonko to gadzet ktory nawet w drifcie moze miec praktyczne zastosowanie. Najlepsze zastosowanie to anti-lag na starcie. Jesli ktos sie sciga to na pewno sie przyda.
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

kaszub pisze:a do czego to sluzy i jakie ma funkcje?
sluzy do BA-BA-BA-BA-BA!!!!

Oraz do oddania zonie samochodu na zakupy. Rev limit na 3k.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Widać ze kremator spodziewał sie czegoś innego po urządzeniu i już w dzialie giełda wisi :D

Podłącz a stwierdzisz że jednak zostanie :P
Awatar użytkownika
kremat0r
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: śr 31 mar, 2010 07:13
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Bez sprawnego turbo to mi za dużo nie zrobi bang bang :D
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Bang bang zrobi ci nawet w NA ;)
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

zabrałem sie ostatno za montaż tego limiter i coś nie chodzi :?

wszystko podłączyłem zgodzie z tą instrukcją
http://www.driftworks.com/forum/faq-new ... guide.html

Yellow wire: RPM Signal -to w kompie CA jest pin nr 7
Green wire: Ignition signal - pin nr 45 czyli ignition switch ( stacyjka)

dobrze myśle ? sprawdzałem z serwisówką strona nr 245

ma to ktoś zamontowane? czerony kabel musi być zamontowany do plusa który jest zawsze czy do takiego który jest tylko po przekręceniu stacyjki ? bo ja mam do takiego który jest stały...

dodam tylko że w limiterze miga czerwona dioda w momęcie gdzie powinno być odcięcie zapłonu (czyli niby ok )tylko tego odcięcia nie ma i obroty idą do oporu , szarą pentelkę przeciąłem
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Jak masz gain-a na 0 to też nie zadziała -(Wyłączone)
Awatar użytkownika
kremat0r
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: śr 31 mar, 2010 07:13
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Zamień zółty z zielonym kabelkiem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”