Regulacja zapłonu i obrotów

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Masz wersje z klimatyzacją ?
Jeśli tak to zrób taki myk zeby przycisnąć naraz delikatnie 2 przyciski od nawiewów by wyskoczył ten wczesniej wciśnięty, tak by żaden nie był zapalony i załączony.
Sprawdz ponownie te obroty wtedy ale najpierw ustawcie dobrze zapłon, czyli lampa stroboskopowa na 0 i ma wyjsc na 2 kresce od prawej na kole pasowym !!
W CA nie ma żadnych znaków a ustawianie na słuch nie jest poprawne tak więc zrób to dobrze z lampą bo innaczej możesz szybko sie porzegnąc z igłą pod maską o ile faktycznie takowa jest ;)
japoński pocisk

ok wlasnie jade na lampe pozdr..i dzieki
japoński pocisk

Zapłon ustawiony na 15" chodzi równo i ma niezłego kopa, obroty trochę za wysokie ale zajme się silniczkiem krokowym,czym go najlepiej wyczyścić?
Awatar użytkownika
BUGALUS
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 757
Rejestracja: czw 24 maja, 2007 20:58
Lokalizacja: pruszcz gdanski

wyczyść przepływkę i przepustnice , obroty ustawisz śrubką przy przepustnicy , moje CA miało zapłon ustawiony na słuch przez mojego mechanika co składał CA na nowych gratach po około 4 latach patrzałem na lampę i zapłon ustawiany na słuch był ustawiony idealnie gruz lata do dziś po miesiącu stania w mrozie pali na dotyk :D
Ostatnio zmieniony sob 05 sty, 2013 18:23 przez BUGALUS, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

japoński pocisk pisze:Mam problem z wyregulowaniem obrotów z podpowiedzi na forum wyczyściłem silniczek krokowy przepławką jest też ok zapłon na 15" co jeszcze zrobić? obroty są albo na 700 a naraz skaczą do 1200 co może być przyczyną ???????czy spróbować ruszyć czujnik położenia przepustnicy? czy lepiej tego nie tykać POMOCY!!!!
zagladales do przepustnicy?? tak jak kolega powyzej napisal??
pisze o doslownym zrzuceniu weza i sprawdzeniu jak wyglada przepustnica i jej praca,

dodatkowo tps jak ustawic i pomierzyc masz opisane w serwisowce, nic skomplikowanego tylk omiernik i srubokret/klucz potrzebny.


ps.nie zakladaj nowego tematu o takiej samej tematyce, zaczales jeden to pisz w jednym!
bezsensowne mnozenie tematow bedzie nagradzane.
Ostatnio zmieniony pt 08 lut, 2013 12:45 przez szaman, łącznie zmieniany 1 raz.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
japoński pocisk

Wytłumacz mi tak krok po kroku jak przepustnice wyczyścić co odkręcić bo kompletnie nieznam się na tym :angered:
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

a moze frytki do tego?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

japoński pocisk pisze:Wytłumacz mi tak krok po kroku jak przepustnice wyczyścić co odkręcić bo kompletnie nieznam się na tym :angered:
Rozkręcasz i czyścisz, jak totalnie nie wiesz którą stroną trzymać śrubokręt by nim kręcić to lepiej wstaw auto na jakiś dobry warsztat albo do kogoś kto to ogarnie bo zaraz namnożysz drutów w aucie i znów będzie jakie to złe, niewdzięczne, kosztowne i psujące sie samochody :roll:
Awatar użytkownika
Andy
Postojebca
Postojebca
Posty: 1477
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 02:51
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

japoński pocisk pisze:Wytłumacz mi tak krok po kroku jak przepustnice wyczyścić co odkręcić bo kompletnie nieznam się na tym :angered:
tutaj masz przepustnice :P

Obrazek


hmm... jak... dobre pytanie...

- odkrecasz opaske zaciskowa na wezu / silikonie
- zdejmujesz linke od gazu
- zsuwasz waz / rure
- zagladasz do srodka :D
(mozesz przeczyscic nie zdejmujac jej)
lub jesli wolisz to odpinasz wtyczke z czujnika oraz wezyki i inne rzeczy poprzypinane do niej i odkrecasz 4 srobki w kolo otworu przepustnicy i zdejmujesz :D

no takie trudne chyba nie jest :P
Ostatnio zmieniony pt 08 lut, 2013 14:41 przez Andy, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
japoński pocisk

OK Myśle ze sobie poradzę...Kurde nie jestem aż tak cienki w silnikach ale od jakiegoś czasu przegrywam z chorobą "Cięzką" i na dodatek mam gorsecik na kręgosłup ...więc nie jest mi lekko:)
pozdrawiam..wrazie problemów będę pisał
japoński pocisk

wiec tak: porobilem wszystko jak pisaliscie przecziscilem przepustnice bez odkrecania .silniczek krokowy tez ...obroty mam rowne 800 bez obciazenia typu swiatla itp. ale czasami wskakuje natychmiastowo na 1200 zadko ale jednak ....co sadzicie moze jeszcze filtr paliwa? szczelnosc rur dolotu wydaje sie tez byc szczelna ..cewki tez sa ok. zaskakujace jest to ze i na 800 i na 1200 silnik pracuje rowno wskaznik obrotow niedrgnie....Poradzcie co jeszcze sprawdzic. Obrory ustawialem srobka pod przepustnica.
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

air regulator
Poszukuję...
japoński pocisk

jak się czyści ten AIR REGULATOR ?
Brian200SX
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 18
Rejestracja: pn 23 cze, 2008 14:03
Lokalizacja: Lubsko/Pila

Się go wywala i zaślepia rurki.
japoński pocisk

Dobra ZNALAZŁEM powód falujących obrotów .Mianowicie wiązka kabli zasilania silniczka krokowego coś nie łączy przy ruszaniu tą wiązką albo obroty rośną do 1200 albo spadają na 800 przy silnym pociągnięciu za wiązke samochód gaśnie Teraz tak: da się rozebrać ta wiązke kabli i poszukać przerwanego przewodu czy lepiej kupić nową o ile takowa jest do kupienia?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”