Witam, gdy juz wyczerpalem pomysly postanowilem zasiegnac rady forumowiczow...
Wiec tak nissanek stal z 10 dni pod domem, po probie odpalenia nie dawal oznakow zycia, za chyba 6 razem zalapal na 5 sekund po czym sie przydusil i zgasl potem juz trup, no nic podszedlem za 4h i za pierwszym razem o dziwo odpalil, przejechalem sie nim wszystko ok, rano do pracy bez problemow, pod praca stal znowu ponad tydzien i juz nie dalo sie go odpalic, po zaholowaniu pod dom pierwsza rzecz jaka mi sie nasunela to stara nissanowska pompa wyzionela ducha bo praktycznie jej slychac nie bylo a zawsze bylo zaaassanie i charakterystyczne cyt! wiec wpadlo 255 deatschwerks paliwo podaje super ale nadal zero reakcji silnika, wiec od podstaw... iskra- BRAK, wtryski- nie otwieraja sie no i teraz sie zaczelo...
- masy posprawdzane, na cewkach, ecu, silniku itp OK
- PT sprawdzony OK
- przejscie nod PT do ECU OK
- przejscie od PT do cewek OK
- napiecie na cewkach OK
- swiece OK
- brak impulsu podawanego od kompa> do> PT>cewek
- przewod do casa sprawdzony ma co tzreba...
czyli jakby ecu w ogole sygnalu nie podawal jakby go immo blokowalo czy cos, ecu suche, nie dostalo zadnej wilgoci...
nie sprawdzalem CASa bo zostawilem sobie go na koniec zeby nie przestawiac zaplonu- nie mam lampy strobo itp... w serwisie nissana krzykneli 2800 brutto za CASa sialalala... po zdjeciu puszeczki na casie plytka sie kreci wraz z silnikiem wiec walek w porzadku...
NATS byl wywalany przez poprzedniego wlasciciela, nissanek normalnie odpalal z dorabianych kluczy... czyzby cos sie poje... i nats zaskoczyl?
Nastepna dziwna rzecz jaka zauwazylem to ze AAC ciagle tyka na wylaczonym silniku po 1-2 dniach mam rozladowany aku co moze byc tego powodem?
Jakies pomysly? co moge jeszcze posprawdzac?
Brak iskry i AAC ciagle tyka + wtryski nie podaja
Moderator: Moderator
styki do akumulatora sa przeczyszczone?
jak mialem zasniedziale to mi odpalil i zaraz zgasl. pozniej cos wlasnie tykalo i nie chcial odpalic. odpialem kleme i znow przyczepilem i odpalil.
pozniej to samo tylko, ze tym razem sie zalal i juz nie chcial odpalic. przeczyscilem i reka odjal... ale to banal wiec pewnie to nie to.
jak mialem zasniedziale to mi odpalil i zaraz zgasl. pozniej cos wlasnie tykalo i nie chcial odpalic. odpialem kleme i znow przyczepilem i odpalil.
pozniej to samo tylko, ze tym razem sie zalal i juz nie chcial odpalic. przeczyscilem i reka odjal... ale to banal wiec pewnie to nie to.
Ostatnio zmieniony śr 22 maja, 2013 19:56 przez kolosezw, łącznie zmieniany 2 razy.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
bierz serwisowje z pinoutem kompa i posprawdzaj czy do kompa dochodza wszystkie plusy i masy.
mozliwe ze cos z kompem sie stalo
mozliwe ze cos z kompem sie stalo
moze to faktycznie ten komp, ale to bym musial komus wyslac albo ktos pozyczyc bez natsa a wszedzie daleko ;/
wysylam do www.autokomputery.pl/auto-komputery.html moze cos poradza...
wysylam do www.autokomputery.pl/auto-komputery.html moze cos poradza...
Ostatnio zmieniony pt 24 maja, 2013 18:06 przez ziomalqs, łącznie zmieniany 1 raz.
no niestety, to nie wina ecu podmieniony komp i dalej nic, brak iskry i wtryski tez nie podaja dalej, stawiam na cas, ponad to jak przekrece stacyjke na zaplon pompa zacznie dzialac itp i odepne AAC "krokowca" to przekazniki od pompy i zaplonu sie wylaczaja to normalne?
dooobra wiec tak, doszedl do mnie dziisaj CAS podpialem wtyczke zakrecilem uslyszalem pompe i zobaczylem iskre i juz bylem ucieszony myslac ze to roziazanie jednak gdy wyjalem stary cas to przy kreceniu reka tez podaje iskre i paliwo wiec niech mi ktos powie o co tu chodzi? dlaczego przy kreceniu rozrusznikiem nie ma iskry itp?
a patrzyles czy walek nie ma wyrobionego tego zabka od CAS'u?
bo on w tym bolcu wchodzacym do walka ma taki zabek i cos jakby wieloklin ktory sie zazebia z drugim na walku... moze masz ulamany na walku i jak krecisz rozrusznikiem to Ci walek nie kreci CASem ? przez co podmiana CAS'a nic nie zmieni bo wina po stronie walka?
wyciagnij listwe z wtryskami i podlaczonym i zalozonym CASem sprawdz czy leje paliwem i ma iskre jak zakrecisz a pozniej zrob to samo krecac CASem recznie zobacz czy bedzie jakas roznica skoro mowisz ze raz Ci dziala a raz nie
bo on w tym bolcu wchodzacym do walka ma taki zabek i cos jakby wieloklin ktory sie zazebia z drugim na walku... moze masz ulamany na walku i jak krecisz rozrusznikiem to Ci walek nie kreci CASem ? przez co podmiana CAS'a nic nie zmieni bo wina po stronie walka?
wyciagnij listwe z wtryskami i podlaczonym i zalozonym CASem sprawdz czy leje paliwem i ma iskre jak zakrecisz a pozniej zrob to samo krecac CASem recznie zobacz czy bedzie jakas roznica skoro mowisz ze raz Ci dziala a raz nie
Ostatnio zmieniony czw 11 lip, 2013 07:48 przez Andy, łącznie zmieniany 3 razy.
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
Chyba pokazales od ca18 ja mam sr20, casem kreci bo pokrywe plastikowa jak sciagam od casa to sie kreci razem z tachaniem rozrusznika, tu chodzi o to ze na zaplonie krecac reka casa jest i iskra i pompa i wtryski a jak sie przekreci kluczyk dalej na wsadzonym casie i wlacza sioe rozrusznik to nie dzialaja ju wtryski i iskra ani pompa, moze cos ze stacyjka?
to zobacz cos takiego, czy jak przekrecasz kluczyk na rozrusznik czy ci nie gasna kontrolki i czy wtedy pompa paliwa pracuje,
ja kiedys mialem cos takiego (tylko nie w nissanie a w golfieII ) ze wklad stacyjki odpowiadajacy za styki sie popsul i zaplon mialem w krotkim ulamku jak odpuszczalem kluczyk z rozrusznika, dalo sie to po kontrolkach zauwazyc i po tym ze jak odpuszczalem kluczyk to jakby na ulamek sekundy zapalal.
Wymiana stykow i po problemie, moze cos takiego ci sie porobilo.
ja kiedys mialem cos takiego (tylko nie w nissanie a w golfieII ) ze wklad stacyjki odpowiadajacy za styki sie popsul i zaplon mialem w krotkim ulamku jak odpuszczalem kluczyk z rozrusznika, dalo sie to po kontrolkach zauwazyc i po tym ze jak odpuszczalem kluczyk to jakby na ulamek sekundy zapalal.
Wymiana stykow i po problemie, moze cos takiego ci sie porobilo.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
poprawnie wlozyles nowego CAS`a?
kropeczki Ci sie ustawiaja w lini?
sprawdziles czy do kompa dochodza wszystkie plusy?
sprawdz te dwa plusy ktore wchodza do wiazki silnika(wtyczki obok aku)
kropeczki Ci sie ustawiaja w lini?
sprawdziles czy do kompa dochodza wszystkie plusy?
sprawdz te dwa plusy ktore wchodza do wiazki silnika(wtyczki obok aku)
kontrolki nie gasna, kontrolka od ladowania tez nie gasnie ale to chyba normalne bo musi miec wieksze obroty, od cisnienia oleju gasnie, stacyjke rozkrecilem, wyglada na w porzadku...szaman pisze:to zobacz cos takiego, czy jak przekrecasz kluczyk na rozrusznik czy ci nie gasna kontrolki i czy wtedy pompa paliwa pracuje,
ja kiedys mialem cos takiego (tylko nie w nissanie a w golfieII ) ze wklad stacyjki odpowiadajacy za styki sie popsul i zaplon mialem w krotkim ulamku jak odpuszczalem kluczyk z rozrusznika, dalo sie to po kontrolkach zauwazyc i po tym ze jak odpuszczalem kluczyk to jakby na ulamek sekundy zapalal.
Wymiana stykow i po problemie, moze cos takiego ci sie porobilo.
plusy sa, aku zdrowe, masy sa, nie wiem...
ps. w s14 jest jakis sterownik komputera dodatkowo?
i ciagle cyka ten krokowy o co tu z nim chpodzi...
Ostatnio zmieniony pt 12 lip, 2013 19:54 przez ziomalqs, łącznie zmieniany 4 razy.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
wiazka z sr`a zasilana jest 2 przewodami z wiazki auta,tymi z wtyczek obok aku-jeden staly plus,drugi po stacyjce.
pozatym z wiazki samochodu dochodzi jeszce tylko sygnal start z stacyjki.
jesli te plusy sa ok to masz jakis problem z kompem/wiazka silnika.
przepatrz wiazke pod katem tego
cas`a wkładasz poprawnie?
pozatym z wiazki samochodu dochodzi jeszce tylko sygnal start z stacyjki.
jesli te plusy sa ok to masz jakis problem z kompem/wiazka silnika.
przepatrz wiazke pod katem tego
cas`a wkładasz poprawnie?