Brak iskry i AAC ciagle tyka + wtryski nie podaja

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

ziomalqs
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 64
Rejestracja: czw 11 sie, 2011 16:28
Lokalizacja: Zduńska Wola

z tego wynika ze AAC ma zasilanie prosto z aku, dziwne... i cos moze z tym sie stalo ze tak tyka ciagle? cas dobrze wsadzony...
Awatar użytkownika
Andy
Postojebca
Postojebca
Posty: 1477
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 02:51
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

a masz dostep albo mozliwosc dostac inna wiazke i podpiac i sprawdzic?
Obrazek
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
ziomalqs
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 64
Rejestracja: czw 11 sie, 2011 16:28
Lokalizacja: Zduńska Wola

niestety nie
Awatar użytkownika
Andy
Postojebca
Postojebca
Posty: 1477
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 02:51
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

najszybszy sposob to chyba bedzie wyciagnac cala wiazke i dokladnie obejrzec porownujac do wyzej podanego schematu czy wszystko jest tak samo i czy gdzies nie brakuje jakiejs masy

jesli wiazka bedize ok, komp tez..

to juz niewiele zostanie... oczywiscie wsyzstkie przekazniki pod maska sprawdzales czy ktorys ni jest przepalony jaki bezpieczniki? :D

musialem zapytac :P
Obrazek
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
ziomalqs
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 64
Rejestracja: czw 11 sie, 2011 16:28
Lokalizacja: Zduńska Wola

hehe na samym poczatku, wszystkie bezpieczniki+przekazniki tepod maskajaki po prawej i lewej stronie w srodku, jeszcze sprobuje go na popych wziasc, powinien zapalic w tej sytuacji mi sie zdaje...


ps, na popych/ciagniecie na lince nie odpala, oddalem do elektromechanika podobno dobrego zobaczymy...
Ostatnio zmieniony śr 17 lip, 2013 15:44 przez ziomalqs, łącznie zmieniany 1 raz.
ziomalqs
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 64
Rejestracja: czw 11 sie, 2011 16:28
Lokalizacja: Zduńska Wola

po wstawieniu do mechanika (podobno najlepszy elektryk w miescie) s14 stoi tam juz z miesiac bez efektow, jak do konca tyg nic nie wymysla to zabieram autko, na popych nie pali, tak samo jak po kreceniu rozrusznikiem na krotko, a na zaplonie gdy kreci sie CAsem wszystko gra ja juz nie wiem... do tego ten cykajacy krokowiec ktory przez 2 nocy rozladowywuje aku...
ziomalqs
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 64
Rejestracja: czw 11 sie, 2011 16:28
Lokalizacja: Zduńska Wola

problem rozwiazany, do ECU dochodzilo 7-8V a ponizej 7 sie resetuje, zwarcie w instalacji, pociagnieta nowa i na 12V smiga ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”