Strona 1 z 2

Brak iskry i AAC ciagle tyka + wtryski nie podaja

: śr 22 maja, 2013 18:39
autor: ziomalqs
Witam, gdy juz wyczerpalem pomysly postanowilem zasiegnac rady forumowiczow... 8)

Wiec tak nissanek stal z 10 dni pod domem, po probie odpalenia nie dawal oznakow zycia, za chyba 6 razem zalapal na 5 sekund po czym sie przydusil i zgasl potem juz trup, no nic podszedlem za 4h i za pierwszym razem o dziwo odpalil, przejechalem sie nim wszystko ok, rano do pracy bez problemow, pod praca stal znowu ponad tydzien i juz nie dalo sie go odpalic, po zaholowaniu pod dom pierwsza rzecz jaka mi sie nasunela to stara nissanowska pompa wyzionela ducha bo praktycznie jej slychac nie bylo a zawsze bylo zaaassanie i charakterystyczne cyt! wiec wpadlo 255 deatschwerks paliwo podaje super ale nadal zero reakcji silnika, wiec od podstaw... iskra- BRAK, wtryski- nie otwieraja sie no i teraz sie zaczelo...

- masy posprawdzane, na cewkach, ecu, silniku itp OK
- PT sprawdzony OK
- przejscie nod PT do ECU OK
- przejscie od PT do cewek OK
- napiecie na cewkach OK
- swiece OK
- brak impulsu podawanego od kompa> do> PT>cewek
- przewod do casa sprawdzony ma co tzreba...

czyli jakby ecu w ogole sygnalu nie podawal jakby go immo blokowalo czy cos, ecu suche, nie dostalo zadnej wilgoci...

nie sprawdzalem CASa bo zostawilem sobie go na koniec zeby nie przestawiac zaplonu- nie mam lampy strobo itp... w serwisie nissana krzykneli 2800 brutto za CASa sialalala... po zdjeciu puszeczki na casie plytka sie kreci wraz z silnikiem wiec walek w porzadku...

NATS byl wywalany przez poprzedniego wlasciciela, nissanek normalnie odpalal z dorabianych kluczy... czyzby cos sie poje... i nats zaskoczyl?


Nastepna dziwna rzecz jaka zauwazylem to ze AAC ciagle tyka na wylaczonym silniku :shock: po 1-2 dniach mam rozladowany aku co moze byc tego powodem?

Jakies pomysly? co moge jeszcze posprawdzac?

: śr 22 maja, 2013 19:53
autor: kolosezw
styki do akumulatora sa przeczyszczone?

jak mialem zasniedziale to mi odpalil i zaraz zgasl. pozniej cos wlasnie tykalo i nie chcial odpalic. odpialem kleme i znow przyczepilem i odpalil.

pozniej to samo tylko, ze tym razem sie zalal i juz nie chcial odpalic. przeczyscilem i reka odjal... ale to banal wiec pewnie to nie to.

: śr 22 maja, 2013 21:22
autor: ziomalqs
aku jak i klemy stan bdb :cry:

: śr 22 maja, 2013 21:26
autor: borimichal
bierz serwisowje z pinoutem kompa i posprawdzaj czy do kompa dochodza wszystkie plusy i masy.

mozliwe ze cos z kompem sie stalo

: śr 22 maja, 2013 22:09
autor: ziomalqs
posprawdzam to, a ktos stawia na CASa? bo w sumie jak bedzie zjechany to tez iskry nie da

: czw 23 maja, 2013 05:45
autor: kali
miałem to samo wina byłą po stronie kompa trochę wilgoci się dostało i rezystor się spalił wymieniłem kompa i wszystko działało

: czw 23 maja, 2013 20:29
autor: ziomalqs
moze to faktycznie ten komp, ale to bym musial komus wyslac albo ktos pozyczyc bez natsa a wszedzie daleko ;/

wysylam do www.autokomputery.pl/auto-komputery.html moze cos poradza...

: czw 30 maja, 2013 17:57
autor: ziomalqs
no niestety, to nie wina ecu podmieniony komp i dalej nic, brak iskry i wtryski tez nie podaja dalej, stawiam na cas, ponad to jak przekrece stacyjke na zaplon pompa zacznie dzialac itp i odepne AAC "krokowca" to przekazniki od pompy i zaplonu sie wylaczaja to normalne?

: śr 10 lip, 2013 20:32
autor: ziomalqs
dooobra wiec tak, doszedl do mnie dziisaj CAS podpialem wtyczke zakrecilem uslyszalem pompe i zobaczylem iskre i juz bylem ucieszony myslac ze to roziazanie jednak gdy wyjalem stary cas to przy kreceniu reka tez podaje iskre i paliwo wiec niech mi ktos powie o co tu chodzi? dlaczego przy kreceniu rozrusznikiem nie ma iskry itp?

: czw 11 lip, 2013 07:41
autor: Andy
a patrzyles czy walek nie ma wyrobionego tego zabka od CAS'u?

bo on w tym bolcu wchodzacym do walka ma taki zabek i cos jakby wieloklin ktory sie zazebia z drugim na walku... moze masz ulamany na walku i jak krecisz rozrusznikiem to Ci walek nie kreci CASem ? przez co podmiana CAS'a nic nie zmieni bo wina po stronie walka?

Obrazek

wyciagnij listwe z wtryskami i podlaczonym i zalozonym CASem sprawdz czy leje paliwem i ma iskre jak zakrecisz a pozniej zrob to samo krecac CASem recznie zobacz czy bedzie jakas roznica skoro mowisz ze raz Ci dziala a raz nie

: czw 11 lip, 2013 16:32
autor: ziomalqs
Chyba pokazales od ca18 ja mam sr20, casem kreci bo pokrywe plastikowa jak sciagam od casa to sie kreci razem z tachaniem rozrusznika, tu chodzi o to ze na zaplonie krecac reka casa jest i iskra i pompa i wtryski a jak sie przekreci kluczyk dalej na wsadzonym casie i wlacza sioe rozrusznik to nie dzialaja ju wtryski i iskra ani pompa, moze cos ze stacyjka?

: czw 11 lip, 2013 19:10
autor: szaman
to zobacz cos takiego, czy jak przekrecasz kluczyk na rozrusznik czy ci nie gasna kontrolki i czy wtedy pompa paliwa pracuje,
ja kiedys mialem cos takiego (tylko nie w nissanie a w golfieII ;) ) ze wklad stacyjki odpowiadajacy za styki sie popsul i zaplon mialem w krotkim ulamku jak odpuszczalem kluczyk z rozrusznika, dalo sie to po kontrolkach zauwazyc i po tym ze jak odpuszczalem kluczyk to jakby na ulamek sekundy zapalal.
Wymiana stykow i po problemie, moze cos takiego ci sie porobilo.

: czw 11 lip, 2013 23:53
autor: borimichal
poprawnie wlozyles nowego CAS`a?
kropeczki Ci sie ustawiaja w lini?
sprawdziles czy do kompa dochodza wszystkie plusy?
sprawdz te dwa plusy ktore wchodza do wiazki silnika(wtyczki obok aku)

: pt 12 lip, 2013 19:25
autor: ziomalqs
szaman pisze:to zobacz cos takiego, czy jak przekrecasz kluczyk na rozrusznik czy ci nie gasna kontrolki i czy wtedy pompa paliwa pracuje,
ja kiedys mialem cos takiego (tylko nie w nissanie a w golfieII ;) ) ze wklad stacyjki odpowiadajacy za styki sie popsul i zaplon mialem w krotkim ulamku jak odpuszczalem kluczyk z rozrusznika, dalo sie to po kontrolkach zauwazyc i po tym ze jak odpuszczalem kluczyk to jakby na ulamek sekundy zapalal.
Wymiana stykow i po problemie, moze cos takiego ci sie porobilo.
kontrolki nie gasna, kontrolka od ladowania tez nie gasnie ale to chyba normalne bo musi miec wieksze obroty, od cisnienia oleju gasnie, stacyjke rozkrecilem, wyglada na w porzadku...

plusy sa, aku zdrowe, masy sa, nie wiem...


ps. w s14 jest jakis sterownik komputera dodatkowo?

i ciagle cyka ten krokowy o co tu z nim chpodzi...

: pt 12 lip, 2013 20:35
autor: borimichal
wiazka z sr`a zasilana jest 2 przewodami z wiazki auta,tymi z wtyczek obok aku-jeden staly plus,drugi po stacyjce.
pozatym z wiazki samochodu dochodzi jeszce tylko sygnal start z stacyjki.
jesli te plusy sa ok to masz jakis problem z kompem/wiazka silnika.


przepatrz wiazke pod katem tego

Obrazek

cas`a wkładasz poprawnie?