ca18det seryjny lapie lewych obrotów

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

maziR13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: pt 04 maja, 2012 19:48
Lokalizacja: Lublin

Witam
MaM taki problem, prawdopodobnie z instalacją, że silnik łapie mi lewych obrotów. Odpala, lecz na wolych obrotach łapie lewe obroty( wrażenie tak jak by go blokowało... PRzy odpalaniu....
Silnik na 100% jest sprawny jesli chodzi o wał panewki glowice .

CAS po ustawieniu w połowie, nie odpala wogóle
CAS po ustawieniu maxylanie w lewą strone odpala, lapie lewycho obrotów, nie równo chodzi na wysokich obrotach, zalewa go itd.... Dziwne odgłosy

po sprawdzeniu lampą, zapłon całkowicie zle wypada.... :cry:
cinn
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: wt 04 sty, 2011 21:28
Lokalizacja: legnica

szukajcie a znajdziecie... jest pełno tego typu pytań na forum.

skoro nie da się ustawić prawidłowo na lampę zapłonu to pewnie jest problem z rozrządem.
dym z opon leczy astme ;D
maziR13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: pt 04 maja, 2012 19:48
Lokalizacja: Lublin

rozrząd sprawdzałem... :cry: Wszystko jest ok .
cinn
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: wt 04 sty, 2011 21:28
Lokalizacja: legnica

zęby liczyłeś?
sprawdz czujnik temp., co daje sygnał do ecu
czy TPS jest dobrze ustawiony
zatkaj dolot przed przepływką i sprawdz szczelność układu dolotowego pompując powietrze ze sprężarki lub jakiejś pompki i słuchaj czy nie syczy nigdzie
Ostatnio zmieniony pt 03 sty, 2014 21:06 przez cinn, łącznie zmieniany 1 raz.
dym z opon leczy astme ;D
maziR13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: pt 04 maja, 2012 19:48
Lokalizacja: Lublin

Nieszczelność sprawdzona, TPS sprawdzony po przez podłaczenie komputera z nistunem, czujnik temperatury pokazywał -42, ale został wymieniony i wszystko działa, już go przynajmniej nie zalewa.....
Zostało jeszcze ta nierówna praca, lewe oborty, stukanie....

A możliwe, że cas by tak przekłamywał ?
Awatar użytkownika
Golec
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 374
Rejestracja: ndz 27 mar, 2011 12:36
Lokalizacja: Piaseczno

lewe obroty? takie rzeczy tylko w komarze. Aby silnik wszedl w lewe ogroty, rozrusznik musialby odwrotnie krecic, a to raczej malo prawdopodobne. Ustaw mu zaplon.
cinn
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: wt 04 sty, 2011 21:28
Lokalizacja: legnica

może mu się coś pomieszało, poprzestawiało. można by podmienić na inny.

albo masz niezły młyn w podciśnieniach, zle podłączone czy cuś. w innym temacie pisałeś że były problemy z nimi.
dobrze by było żeby ktoś nysą podjechał dla wglądu.
dym z opon leczy astme ;D
maziR13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: pt 04 maja, 2012 19:48
Lokalizacja: Lublin

ok, juz chyba wiem co jest nie tak ;p

Możliwe ze wałek albo cas jest wyrobiony.


Podmienie jutro i dam znać co i jak =)


Dzieki za pomoc!!!!!!
Awatar użytkownika
dapper
Stały gość
Stały gość
Posty: 472
Rejestracja: pt 01 cze, 2007 08:30
Lokalizacja: Wrocław

A nie masz wylamanego zabka na walku wydechowym?
______________
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
japoński pocisk

U mnie tez tak bylo
..obstawiam CAS ...niedlugo bym remont silnika robil hehe wymien CAS
Awatar użytkownika
dziubas
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1020
Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
Lokalizacja: warszawa WOLA
Kontakt:

właśnie podmień cas
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”