Brak zaplonu i rozruchu

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

sprawdz to co ci wszesniej pisali, czyli styki przy rozruszniku,
tam jest taki cienszy przewod sterujacy montowany na wsuwke, przeczysc ten styk,
sprawdz glowna mase idaca na silnik.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
dziubas
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1020
Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
Lokalizacja: warszawa WOLA
Kontakt:

jeszcze szczotki w rozrusniku
Awatar użytkownika
kacus13
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 539
Rejestracja: pn 07 sty, 2013 20:23
Lokalizacja: Opole

Update. dzisaj chcialem sprawdzic ta stacyjke itp ale na poczatku sprobowalem odpalic... i co...ODPALIL bez jekniecia ;/ zobaczylem ze immobilizer byl poluzowany ale czy to mozliwe ze to przez niego nie odpala? jesli immo jest w aucie to i tak powinno odpalic.

zastanawia mnie co to jednak moze byc?
Awatar użytkownika
Lechu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 62
Rejestracja: sob 23 kwie, 2011 20:45
Lokalizacja: Rzeszów

Ja już po kłopocie. Okazało się, że po puknięciu rurą w rozrusznik auto odpala. Więc diagnoza wydawała się prosta więc wyjąłem rozrusznik. Rozebrałem (było dużo nagarów syfu i pyłu więc wyczyściłem wszystko i nasmarowałem. Szczotki OK, wirnik OK, Bendiks OK. Wszystkie styki też wyczyściłem i zabezpieczyłem. Po złożeniu wszystko bangla jak trzeba. Przyczyna nie jest jednoznacznie zdiagnozowana ale stawiam jednak na zaśniedziałe styki, wsówki itp.
Awatar użytkownika
GRAQ
Stały gość
Stały gość
Posty: 331
Rejestracja: śr 21 lut, 2007 18:23
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

jak pykłeś rurą i zaprądził rozrusznik to zawiesiły się szczotki.

Zależy Kacu jak masz podpięty immo. Może być podpięty po przekaźniki tak że nic nie ruszy. A może być tylko pod pompę paliwa, czy zasilanie cewek. Trza by zapytać instalującego co on tam wymyślił. Ja zawsze podpinam odcięcie zapłonu, czyli zasilanie cewki lub cewek.
Awatar użytkownika
kacus13
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 539
Rejestracja: pn 07 sty, 2013 20:23
Lokalizacja: Opole

GRAQ pisze:jak pykłeś rurą i zaprądził rozrusznik to zawiesiły się szczotki.

Zależy Kacu jak masz podpięty immo. Może być podpięty po przekaźniki tak że nic nie ruszy. A może być tylko pod pompę paliwa, czy zasilanie cewek. Trza by zapytać instalującego co on tam wymyślił. Ja zawsze podpinam odcięcie zapłonu, czyli zasilanie cewki lub cewek.
Nie zapytam bo montowal niemiec a jak sprzedawal to tak plakal ze nic nie powiedzial...
chyba mam podpiety pod brak zaplonu bo pamietam ze kiedys zapomnialem ze wyciagnelem i myslalem ze mi ukradli aku :) ale czy to moze byc to ? byl poluzowany dosc sporo ze go doscisnelem ale chyba nie musi byc w tym swoim gniezdzie tylko blisko tego miejsca by dzialal nie?
Awatar użytkownika
GRAQ
Stały gość
Stały gość
Posty: 331
Rejestracja: śr 21 lut, 2007 18:23
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

nie wiem, nie widzę go naocznie. Jak pokombinujesz to się dowiesz ;)
Awatar użytkownika
kacus13
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 539
Rejestracja: pn 07 sty, 2013 20:23
Lokalizacja: Opole

sprawdzilem okazalo sie ze bezpiecznik zaplonu nie dostaje pradu.. lecz bylo juz zbyt ciemno zeby rozgrzebac puche jutro sie tym zajme mozliwe ze jakis kabel przetarty lub zgnity
Awatar użytkownika
kacus13
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 539
Rejestracja: pn 07 sty, 2013 20:23
Lokalizacja: Opole

moglby ktos sprawdzic czy na przekazniku od zaplonu
( ING COIL FL 30A ANTI SKID ) jest napiecie bez przekreconej stacyjki na pierwszej fazie i na 2 fazie przekrecenia kluczka?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”