Błąd w kompie "11" CA18DET i brak mocy

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Andy
Postojebca
Postojebca
Posty: 1477
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 02:51
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

a nie padl CI regulator napiecia w alternatorze i moze pompa paliwa dostaje mega napiecie i wieksze cisnienie wali albo regulator cisnienia paliwa :P

a moze poprostu odezwala sie w niej druga mlodosc! ? :)
Obrazek
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
cinn
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: wt 04 sty, 2011 21:28
Lokalizacja: legnica

Jak by pompa waliła ciśnienie rzędu dystrybutor na stacji :D , to by go zalewało czy coś takiego, śmierdziało by paliwem itp.
Tak się samo zrobiło.
No cóż, parchowi po prostu zachciało się abym miał co robić.

No a druga młodość to jak najbardziej, gruzowisko jeżdzi jak diabeł na obcęgach :twisted: :lol:
Ostatnio zmieniony czw 16 kwie, 2015 18:37 przez cinn, łącznie zmieniany 1 raz.
dym z opon leczy astme ;D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”