innovate lm2 podłączenie jako normalną sondę i konfiguracja

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

radeklwh

witam
podłączam lm2 innovate 2 sondy do mojej z32 zamiast seryjnych sond
na analog out 1+ i 2+ podpinam to w wiązkę
na analog out 1- i 2- podpinam do masy
teraz zostaje tylko ustawić to, tylko jakie wartości trzeba wpisać w pracę sondy dla wyjść analog out?

http://www.innovatemotorsports.com/prod ... screen.jpg

to screen z programu i jakie tam wartości trzeba wpisać żeby to poprawny sygnał do ecu dawało
teraz jest ustawione pod dodatkowe zegary , ale zmieniając z 0v-5v na 0v-1v powinno wszystko działać, ale tam jest jeszcze jedne wartości do wpisania.. co to?
Awatar użytkownika
skwaromir
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 121
Rejestracja: wt 20 paź, 2009 17:35
Lokalizacja: LLU

Ja u siebie przy lc-1 nic nie zmieniałem.
Która jeszcze jedna wartość ?
Chodzi Ci o AFR ?
radeklwh

tak, chodzi mi o to
tam jest jeszcze podany przedział 0.50-1.50 LAMBDA i 7.4-22.1 afr,
czy tylko ustawiam "use lambda"
przedział 0.05 do 0.90 (albo 1V) i wsio

lc-1 nie jest chyba programowany jak ten lm2, tu można się pobawić wyjściem
w bądź każdym razie jak jest odpalone autko to na analog out teraz jest 2.5v i trzeba to zmienić.. przedział pracy sondy w 300zx 0-1v aczkolwiek chyba 0,9v bo na consult pokazuje że to max woltażu pracy sondy jest czyli zakładam że tak trzeba skonfigurować
Ostatnio zmieniony śr 08 kwie, 2015 08:42 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Tak, taki sygnał trzeba ustawić.
radeklwh

coś chyba nie tak poszło...
podłączyłem wszytko tak jak w/w i po włączeniu ecutalk pokazuje że sonda nie działa tak jak powinna... miałem podłączoną lewą OEM i prawą szerokopasmówkę.. a w ecutalk pokazuje że przy dodaniu gazu na oem sondzie RICH/LEAN i tak sobie skacze w przedziale jakimś tam voltarzu ale teraz nie pamiętam lecz ta podłączona pod innovate stały voltarz pokazuje.. o co kaman?
radeklwh

szukając i szukając natrafiłem na taką notkę:

Single Channel A/F units: Analog Output 1 is programmed to output between 0 V for an AFR of 7.35 (gasoline) and 5.0V for an AFR of 22.39. Analog Output 2 simulates a typical narrow band oxygen sensor. The configuration is 1.1 V for an AFR of 14 and .1 V for an AFR of 15.

lecz u mnie output 1 i 2 mają taką samą konfigurację

0 V for an AFR of 7.35 (gasoline) and 5.0V for an AFR of 22.39

i pytanie czy konfiguracja

1.1 V for an AFR of 14 and .1 V for an AFR of 15 (tam gdzie jest ".1" to chodzi o 0.1v?)

będzie dobra..
Ostatnio zmieniony sob 18 kwie, 2015 11:06 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”