Strona 1 z 1

Ustawianie włącznika biegu jałowego a położenie otwarcia

: sob 11 kwie, 2015 07:25
autor: Owsik_Skyline
Witam, Mam taką fajną zagadkę robiąc według serwisówki sprawdzałem tą czarną puszeczkę na przepustnicy włączanie biegu jałowego było ok przepustnica zamknięta bieg jałowy włączony delikatnie otwarta wyłączony, aleeee w tej pozycji czujnik położenia otwarcia przepustnicy pokazuje mi 1,65 Kohm no i lipa na wolnych obrotach silnik wariuje po prostu chyba zalewa go benzyna z dołu nie ma mocy gdy ustawie ta puszkę tak żebym miał 1 Kohm obroty wolne są Ok ale bieg jałowy zapałczana mi sie bardzo wysoko i podczas jazdy w korku gdy delikatnie dodaje gazu pojawiają cie szarpnięcia :( mam takie pytanie samo to sie w tej puszce mogło przestawiać wyłącznik biegu jałowego a oporność dla położenia przepustnicy? nie idzie tego ni jak wyregulować albo to świruje albo to;/ Idzie tą puszkę rozebrać i jakoś zgrać z powrotem, czy muszę kupić nowy czujnik do przepustnicy?

czujnik

: sob 11 kwie, 2015 17:43
autor: kazio
luknij czy jakis kabelek niejest pekniety od tego tps-a, w miejscu gdzie jest taka metalowa objemka, ja mialem tam pekniety kABELEK

: czw 16 kwie, 2015 14:07
autor: Owsik_Skyline
Ogarnąłem kabelki były ok Dla potomności:D od spodu czujnika dwa nity wystarczy rozwiercić je całkiem i wywiercić z plastiku po otwarciu puszki potem zamiast nich dwie śrubki od spodu (wkręty do plastiku) po złożeniu nawet nie widać ze było rozbierane ;) Moja naprawa zakończyła się na tym ze bardzo delikatnie odgiąłem styk nieruchomy u podstawy włącznika biegu jałowego (uwaga naprawdę delikatnie liczą się ułamki milimetra!!) co poskutkowało przesunięciem się włączenia biegu jałowego w idealnej pozycji do oporności położenia przepustnicy;) Działa aż miło :) koszt naprawy 2 szt, wkrętów do plastiku z płaskimi łbami;)