Ustawianie włącznika biegu jałowego a położenie otwarcia
: sob 11 kwie, 2015 07:25
Witam, Mam taką fajną zagadkę robiąc według serwisówki sprawdzałem tą czarną puszeczkę na przepustnicy włączanie biegu jałowego było ok przepustnica zamknięta bieg jałowy włączony delikatnie otwarta wyłączony, aleeee w tej pozycji czujnik położenia otwarcia przepustnicy pokazuje mi 1,65 Kohm no i lipa na wolnych obrotach silnik wariuje po prostu chyba zalewa go benzyna z dołu nie ma mocy gdy ustawie ta puszkę tak żebym miał 1 Kohm obroty wolne są Ok ale bieg jałowy zapałczana mi sie bardzo wysoko i podczas jazdy w korku gdy delikatnie dodaje gazu pojawiają cie szarpnięcia mam takie pytanie samo to sie w tej puszce mogło przestawiać wyłącznik biegu jałowego a oporność dla położenia przepustnicy? nie idzie tego ni jak wyregulować albo to świruje albo to;/ Idzie tą puszkę rozebrać i jakoś zgrać z powrotem, czy muszę kupić nowy czujnik do przepustnicy?