Innovate LC-1 - lutowanie przewodów za kontrolerem

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Radzi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 76
Rejestracja: pt 23 sie, 2013 17:50
Lokalizacja: Lubań

Krótko i na temat: że przewodów od sondy lutować nie można to wiem, ale jak jest z przewodami już za kontrolerem ? Jeżeli nie lutowanie to czy jest jakaś inna opcja połączenia przewodów ? Mam opcje kupić w sumie za grosze szerokopasmówkę z takim kontrolerem, tylko problem polega na tym, że kabel za kontrolerem (ten bodajże 5 żyłowy) jest urwany i zastanawiam się, czy jest w ogóle sens się w to pakować.
Itallio
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 118
Rejestracja: pt 02 sty, 2009 17:42
Lokalizacja: Żory

z tego co wiem przewodów do sondy nie lutuje się ze względu na temperature, więc chyba z taką sondą nie będzie problemu?
Z20LET Bertone + S14a Racing
Awatar użytkownika
Radzi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 76
Rejestracja: pt 23 sie, 2013 17:50
Lokalizacja: Lubań

Hmm... Prądy to niestety dla mnie czarna magia, ale zawsze myślałem, że kabli od sondy się nie lutuję ze względu na oporność takiego lutowanego połączenia (no i wiadomo - w szerokopasmowych ze względu na opornik w kostce), żeby nie było przekłamań w odczycie i o to się właśnie martwię, konkretnie to żółty i brązowy kabel, którymi idzie sygnał do zegara i DETa (w moim przypadku ;-) ), bo reszta to tylko zasilania i masy, czyli nie ma problemu.
Awatar użytkownika
skwaromir
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 121
Rejestracja: wt 20 paź, 2009 17:35
Lokalizacja: LLU

Zamiast lutować, zaciśnij sobie kostkę (taki kawałek blaszki, nie wiem jak to się nazywa dokładnie), Ja mam tak połączone przy emu kable od cas-a.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”