ca18 det3 mapa

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Kanarek
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 107
Rejestracja: sob 14 lut, 2015 20:30
Lokalizacja: Gościcino

Siemanko wszystkim,
Mam mały problem z nissanem, a mianowicie na det3 w opcji piggyback nie mogę na wolnych obrotach ustawić afr 14,7, max co mi się udało to 12,8 i koniec. Czy ktoś z forum ma postawione ca18 na det3 piggyback i chciałby podzielić się mapą dla sprawdzenia?

ps. to nie jest tak, że chce od kogoś mapę, żeby nie wydawać kasy na strojenie, chce tylko sprawdzić czy to wina mojej mapy, czy może wiązki, albo czegoś innego :wink:
Awatar użytkownika
luki343
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 511
Rejestracja: pn 12 lip, 2010 10:15
Lokalizacja: Sokołów/Warszawa

A przy mapach ustawionych na "0" ori ECU jaki AFR ustala na wolnych?

Odezwij się do Silicone, on stroi na DET'ach i może coś ci doradzi.
CA18
Awatar użytkownika
Kanarek
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 107
Rejestracja: sob 14 lut, 2015 20:30
Lokalizacja: Gościcino

Przy mapie ustawionej na 0 zalewa na tyle, że od razu gaśnie :P
Ale zauważyłem jeszcze wczoraj, że jak odpale wentylator wnętrza to spadają minimalnie obroty i afr jest idealny 14.7, ale z drugiej strony jak obniże obroty za pomocą śrubki przy krokowcu bez włączania wentylatora to afr dalej 12.8
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1432
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

A wiązka ma podłączone wszystkie masy?
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
Kanarek
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 107
Rejestracja: sob 14 lut, 2015 20:30
Lokalizacja: Gościcino

Hmm, nie zauważyłem żadnych nie podpiętych kabli :/ a te masy co mam to już dwa razy poprawiałem i są ok
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1432
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

A ile ich masz? (U mnie w sumie mam chyba 6 punktów masowych na wiązce, kilka dodałem ekstra) Czy DET ma dobrą masę?
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
Kanarek
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 107
Rejestracja: sob 14 lut, 2015 20:30
Lokalizacja: Gościcino

we wiązce z komory mam chyba 5 punktów + 2 dorobiłem dodatkowe od silnika do karoserii, a det ma masę z seryjnego kompa :)

chyba będę musiał poszukać nowej wiązki, bo tą co mam teraz to już wcześniej była jakaś dziwna, a w trakcie remontu silnika, trochę ją poprawiłem i powyrzucałem nie potrzebne rzeczy, ale może coś popierdzieliłem :/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”