Siemanko wszystkim,
Mam mały problem z nissanem, a mianowicie na det3 w opcji piggyback nie mogę na wolnych obrotach ustawić afr 14,7, max co mi się udało to 12,8 i koniec. Czy ktoś z forum ma postawione ca18 na det3 piggyback i chciałby podzielić się mapą dla sprawdzenia?
ps. to nie jest tak, że chce od kogoś mapę, żeby nie wydawać kasy na strojenie, chce tylko sprawdzić czy to wina mojej mapy, czy może wiązki, albo czegoś innego
ca18 det3 mapa
Moderator: Moderator
Przy mapie ustawionej na 0 zalewa na tyle, że od razu gaśnie
Ale zauważyłem jeszcze wczoraj, że jak odpale wentylator wnętrza to spadają minimalnie obroty i afr jest idealny 14.7, ale z drugiej strony jak obniże obroty za pomocą śrubki przy krokowcu bez włączania wentylatora to afr dalej 12.8
Ale zauważyłem jeszcze wczoraj, że jak odpale wentylator wnętrza to spadają minimalnie obroty i afr jest idealny 14.7, ale z drugiej strony jak obniże obroty za pomocą śrubki przy krokowcu bez włączania wentylatora to afr dalej 12.8
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
A wiązka ma podłączone wszystkie masy?
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
A ile ich masz? (U mnie w sumie mam chyba 6 punktów masowych na wiązce, kilka dodałem ekstra) Czy DET ma dobrą masę?
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
we wiązce z komory mam chyba 5 punktów + 2 dorobiłem dodatkowe od silnika do karoserii, a det ma masę z seryjnego kompa
chyba będę musiał poszukać nowej wiązki, bo tą co mam teraz to już wcześniej była jakaś dziwna, a w trakcie remontu silnika, trochę ją poprawiłem i powyrzucałem nie potrzebne rzeczy, ale może coś popierdzieliłem
chyba będę musiał poszukać nowej wiązki, bo tą co mam teraz to już wcześniej była jakaś dziwna, a w trakcie remontu silnika, trochę ją poprawiłem i powyrzucałem nie potrzebne rzeczy, ale może coś popierdzieliłem