Sprawdz bo mi sie jakos niechce szukac23710 82F04. Czy aby napewno komp jest od tego auta ?
tutaj
http://www.grid.co.jp/DAT/unitdat.txt
lub tu:
Moderator: Moderator
Sprawdz bo mi sie jakos niechce szukac23710 82F04. Czy aby napewno komp jest od tego auta ?
Na to wygląda, tylko po cholerę angol by to robił ? Silnik jest w serii w doskonałym stanie, kluczyk oryginalny, więc nie było powodów żeby to robić. Chyba nie było egzemplarzy z fabrycznie nieaktywnym Nats'em (IMHO bez sensu) ? Z jednej sytrony cieszę się że swap będzie bezproblemowy, ale bardzo mnie to intryguje.ToM pisze:Sam NATS moze byc u ciebie wylaczony w ECU...
Prawdopodobnie numer zapisany jest też w pamięci immobil., który porównuje go z numerem kluczyka, po czym na zapytanie przez kompa, immobil. przekazuje wstępnie zweryfikowany numer. Dlatego żeby Nats dopuścił muszą być te trzy elementy w komplecie.ToM pisze:... Co do NATS to numer transpondera (umieszczonego w kluczyku) - zapisany jest z tego co wiem w ECU w osobnej pamieci szeregowej...