NATS!!!! Problem, dla znawcow

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

23710 82F04. Czy aby napewno komp jest od tego auta ?
Sprawdz bo mi sie jakos niechce szukac ;)

tutaj
http://www.grid.co.jp/DAT/unitdat.txt

lub tu:
Załączniki
ECU-ID.zip
(32.73 KiB) Pobrany 321 razy
alpntrb

Niestety, w podanych zródłach brak tego modelu kompa. Nie ma tam wogóle kompa od S14a, a te od S14 napewno sa inne, więc raczej mój będzie właściwy.
Nie mam tez pretensji za usunięcie nowego tematu w którym opisałem ten problem, choć nie ukrywam że miałbym nieco większe szanse na uzyskanie potrzebnej informacji.
Ostatnio zmieniony ndz 25 cze, 2006 19:20 przez alpntrb, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

moze nie byc naprawde jest tyle wersji kompow (oznaczen) ze trudno sie troche polapac. Najczesciej sa to bardzo podobne lub identyczne rozwiazania elektroniczne. Roznice moga byc w oprogramowaniu. Co do NATS to numer transpondera (umieszczonego w kluczyku) - zapisany jest z tego co wiem w ECU w osobnej pamieci szeregowej. Sam NATS moze byc u ciebie wylaczony w ECU...
alpntrb

ToM pisze:Sam NATS moze byc u ciebie wylaczony w ECU...
Na to wygląda, tylko po cholerę angol by to robił ? Silnik jest w serii w doskonałym stanie, kluczyk oryginalny, więc nie było powodów żeby to robić. Chyba nie było egzemplarzy z fabrycznie nieaktywnym Nats'em (IMHO bez sensu) ? Z jednej sytrony cieszę się że swap będzie bezproblemowy, ale bardzo mnie to intryguje.

[ Dodano: Sro Cze 28, 06 12:53 ]
ToM pisze:... Co do NATS to numer transpondera (umieszczonego w kluczyku) - zapisany jest z tego co wiem w ECU w osobnej pamieci szeregowej...
Prawdopodobnie numer zapisany jest też w pamięci immobil., który porównuje go z numerem kluczyka, po czym na zapytanie przez kompa, immobil. przekazuje wstępnie zweryfikowany numer. Dlatego żeby Nats dopuścił muszą być te trzy elementy w komplecie.
Zaznaczam że jest to tylko moja hipoteza, ale mam nadzieję że szczegóły poznam niebawem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”