Witam,
Czy ktokolwiek posiada schematy podlaczenia NATS'a ?? Chodzi o wiazke itd..
Ogolnie jakiekolwiek materialy na temat wiazki/Natsa/podlaczenia itd....
temat ogolny SWAP s13 SR20DET.
moze byc PW, moge "cos" zaplacic jak ktos moze tylko w ten sposob pomoc.
pzdr
NATS!!!! Problem, dla znawcow
Moderator: Moderator
z tego co pamietam pierwszy s13 sr20det mial Suchar, wal do niego na pw pewnie nie odmowi
Pozdro
Pozdro
Jacka brat z JSS ogarnoł wiąche sr'a napewno zrobią
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Jesli jeszcze Cię interesuje to na eMule znajdziesz obszerną serwisówkę ze schematami. Nazwa pliku - Nissan 200SX (S14A) manual.pdf , waga - 4,45 MBtery pisze:...moge "cos" zaplacic jak ktos moze tylko w ten sposob pomoc.
pzdr
Jak się przyda to postawisz wirtualne piwo.
Myśle jednak, że jeśli nawet ja znalazłem, to nie jest to takie trudne
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
to podziel sie chociaż odrobiną informacji jak sobie poradziłeś.
WSZYSCY bedziemy bardzo wdzięczni
WSZYSCY bedziemy bardzo wdzięczni
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Mysle ze sprawa ominiecia NATS-a nie powinna byc dostepna na publicznym forum (nie koniecznie ktos ja moze uzyc do swapa). Jak juz to kazdy moze zadzwonic i sie zapytac odpowiednich osob. Ewentualnie w dziale dla klubowiczy.
to niestety nie jest takie proste wiec mysle ze duza krzywda sie nie stanie.
I oczywiscie nie da sie go poprostu "ominac"....
I oczywiscie nie da sie go poprostu "ominac"....
taaa, czyli ci co wiedza nic nie powiedzieli wiec dalej temat jest niewyczerpany, ale fakt faktem takie info nie powinno byc dosc szeroko dostepne, trzeba pamietac ze NATS jest nie tylko w S14 ale i innych "cywilnych" samochodach
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
a kto wie ??blurek pisze:taaa, czyli ci co wiedza nic nie powiedzieli wiec dalej temat jest niewyczerpany, ale fakt faktem takie info nie powinno byc dosc szeroko dostepne, trzeba pamietac ze NATS jest nie tylko w S14 ale i innych "cywilnych" samochodach
mysle ze temat sie nigdy tutaj nie wyczerpie, ja tego sam nie robilem tylko 2 madre glowy dla mnie, ktore tym zarabiaja na chleb. Wiec wszystkiego mi nie powiedza.
Tomaracing - napewno nie napisze.
Jarkowy tez nie.
Na tym sie zarabia, chociaz na pocieszenie, chyba nie ma jednej osoby ktora bylaby w stanie zrobic wszystko samemu od poczatku do samego konca.
zwlaszcza przy s14a
w duzym skrocie. Najlepiej miec komplet : Stacyjka, komp, kluczyk i kilka <font class="red">PIP</font> a jak nie to trzeba kombinowac , zdejmowanie NATS'a z kompa to przekichana sprawa i malokto sie chce podjac. Ogolnie najlepiej jakby jeszcze byla calutka wiazka kompletna bo inaczej moga si epojawic klopoty p.t. oooo mamy 7 kabelkow a tylko 4 pin'y... hmmm to ktory do czego?? oooo nie ma nigdzie do tego schematow, bo przeciez to zabezpieczenie...
itd
itp.
po mega walce.
u mnie odpala.
Polecam sie zastanowic na swapami sr20det kilka razy, i zastanowic sie czy wszystko mamy i KOMPLETNE!!!
A ja mam odwrotny "problem". Nabyłem ostatnio cały komplet (nawet z zapasem:-) od S14a potrzebny do swapa. Za względu na to ze nie mogłem od ręki dokonac zamiany silników musiałem w celu sprawdzenia SR20 odpalić "luzem". Podłaczyłem niezbedne wtyczki, podpiąłem kompa, immobil., odbiornik (antenkę) z kluczykiem, podałem zasilanie do złacza łączącego wiązke główną z wiązką silnika, przepływomierz połączyłem bezposrednio z kolektorem, układ paliwa zasiliłem z profesjonalnego urządzenia o regulowanym ciśnieniu z odpływen nadmiarowym, no i start (na razie bez tłumika . Po kilku sekundach motor zaskoczył. Przed następnym uruchomieniem zabrałem kluczyk z antenki i o dziwo motor zagadał bez niego. Wypiąłem moduł immob. a silnik dalej startował. Nawet podłaczona do testów kontrolka MIL nie wykazywała problemów z komunikacją komp-immobil. Gość od którego kupiłem silnik jest pewny że komp jest z tego auta (S14a '99r. wersja angielska). Nie chce mi się wierzyć że jakis angol bawił się w omijanie Nats'a, ale wszystko na to wskazuje. Czy ktoś z was ma jakiś pomysł co może byc przyczyna takiej sytuacji. Zakładam że fakt nie podłączenia wszystkich czujników itp. nie ma znaczenia. W przeciwnym razie mogłoby sie okazać że unieszkodliwienie Nats2 jest bajecznie proste
Na ECU mam takie oznaczenia - 3 J A18-F40 GE4 9650 oraz chyba mniej ważne - 23710 82F04. Czy aby napewno komp jest od tego auta ?
Na ECU mam takie oznaczenia - 3 J A18-F40 GE4 9650 oraz chyba mniej ważne - 23710 82F04. Czy aby napewno komp jest od tego auta ?