NATS!!!! Problem, dla znawcow

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

tery

Witam,

Czy ktokolwiek posiada schematy podlaczenia NATS'a ?? Chodzi o wiazke itd..

Ogolnie jakiekolwiek materialy na temat wiazki/Natsa/podlaczenia itd....

temat ogolny SWAP s13 SR20DET.

moze byc PW, moge "cos" zaplacic jak ktos moze tylko w ten sposob pomoc.

pzdr
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

Wal do Jarkowego , on z tym walczył 3 dni , no i zrobił , ale nie iwem czy powie :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Forest
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 504
Rejestracja: ndz 22 sty, 2006 18:03
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

z tego co pamietam pierwszy s13 sr20det mial Suchar, wal do niego na pw pewnie nie odmowi

Pozdro
Awatar użytkownika
Krzysiu
Stały gość
Stały gość
Posty: 294
Rejestracja: pn 09 lut, 2004 00:16
Lokalizacja: W-wa Ursynow

bo suchar napewno wie. :lol:

podjedz do jss i jush
[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę
[/center][/scroll]
Obrazek
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Jacka brat z JSS ogarnoł wiąche sr'a napewno zrobią
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
alpntrb

tery pisze:...moge "cos" zaplacic jak ktos moze tylko w ten sposob pomoc.

pzdr
Jesli jeszcze Cię interesuje to na eMule znajdziesz obszerną serwisówkę ze schematami. Nazwa pliku - Nissan 200SX (S14A) manual.pdf , waga - 4,45 MB
Jak się przyda to postawisz wirtualne piwo.
Myśle jednak, że jeśli nawet ja znalazłem, to nie jest to takie trudne :wink:
tery

Dziekuej wszystkim za pomoc. Temat juz ogarniety.

Temat do zamkniecia.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

to podziel sie chociaż odrobiną informacji jak sobie poradziłeś.
WSZYSCY bedziemy bardzo wdzięczni :wink:
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
tery

ok :D jutro dowiem sie "czegos" chociaz i dam znac.

ogolnie Cziko bardzo pomogl :D 8)

pzdr!!
cziko

tery pisze:
ogolnie Cziko bardzo pomogl :D 8)
:wink: :mrgreen: 8) :D
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Mysle ze sprawa ominiecia NATS-a nie powinna byc dostepna na publicznym forum (nie koniecznie ktos ja moze uzyc do swapa). Jak juz to kazdy moze zadzwonic i sie zapytac odpowiednich osob. Ewentualnie w dziale dla klubowiczy.
tery

to niestety nie jest takie proste wiec mysle ze duza krzywda sie nie stanie.

I oczywiscie nie da sie go poprostu "ominac"....
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

taaa, czyli ci co wiedza nic nie powiedzieli wiec dalej temat jest niewyczerpany, ale fakt faktem takie info nie powinno byc dosc szeroko dostepne, trzeba pamietac ze NATS jest nie tylko w S14 ale i innych "cywilnych" samochodach
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
tery

blurek pisze:taaa, czyli ci co wiedza nic nie powiedzieli wiec dalej temat jest niewyczerpany, ale fakt faktem takie info nie powinno byc dosc szeroko dostepne, trzeba pamietac ze NATS jest nie tylko w S14 ale i innych "cywilnych" samochodach
a kto wie ?? :P

mysle ze temat sie nigdy tutaj nie wyczerpie, ja tego sam nie robilem tylko 2 madre glowy dla mnie, ktore tym zarabiaja na chleb. Wiec wszystkiego mi nie powiedza.

Tomaracing - napewno nie napisze.

Jarkowy tez nie.

Na tym sie zarabia, chociaz na pocieszenie, chyba nie ma jednej osoby ktora bylaby w stanie zrobic wszystko samemu od poczatku do samego konca.
zwlaszcza przy s14a 8)

w duzym skrocie. Najlepiej miec komplet : Stacyjka, komp, kluczyk i kilka <font class="red">PIP</font> :wink: a jak nie to trzeba kombinowac , zdejmowanie NATS'a z kompa to przekichana sprawa i malokto sie chce podjac. Ogolnie najlepiej jakby jeszcze byla calutka wiazka kompletna bo inaczej moga si epojawic klopoty p.t. oooo mamy 7 kabelkow a tylko 4 pin'y... hmmm to ktory do czego?? oooo nie ma nigdzie do tego schematow, bo przeciez to zabezpieczenie...

itd

itp.

po mega walce.
u mnie odpala. :airborne:

Polecam sie zastanowic na swapami sr20det kilka razy, i zastanowic sie czy wszystko mamy i KOMPLETNE!!!
alpntrb

A ja mam odwrotny "problem". Nabyłem ostatnio cały komplet (nawet z zapasem:-) od S14a potrzebny do swapa. Za względu na to ze nie mogłem od ręki dokonac zamiany silników musiałem w celu sprawdzenia SR20 odpalić "luzem". Podłaczyłem niezbedne wtyczki, podpiąłem kompa, immobil., odbiornik (antenkę) z kluczykiem, podałem zasilanie do złacza łączącego wiązke główną z wiązką silnika, przepływomierz połączyłem bezposrednio z kolektorem, układ paliwa zasiliłem z profesjonalnego urządzenia o regulowanym ciśnieniu z odpływen nadmiarowym, no i start (na razie bez tłumika ;-). Po kilku sekundach motor zaskoczył. Przed następnym uruchomieniem zabrałem kluczyk z antenki i o dziwo motor zagadał bez niego. Wypiąłem moduł immob. a silnik dalej startował. Nawet podłaczona do testów kontrolka MIL nie wykazywała problemów z komunikacją komp-immobil. Gość od którego kupiłem silnik jest pewny że komp jest z tego auta (S14a '99r. wersja angielska). Nie chce mi się wierzyć że jakis angol bawił się w omijanie Nats'a, ale wszystko na to wskazuje. Czy ktoś z was ma jakiś pomysł co może byc przyczyna takiej sytuacji. Zakładam że fakt nie podłączenia wszystkich czujników itp. nie ma znaczenia. W przeciwnym razie mogłoby sie okazać że unieszkodliwienie Nats2 jest bajecznie proste ;-)
Na ECU mam takie oznaczenia - 3 J A18-F40 GE4 9650 oraz chyba mniej ważne - 23710 82F04. Czy aby napewno komp jest od tego auta ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”