Kto ma jaki stage od Jarka :-) i moze jakies wykresiki itp :

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
czarnyy
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 44
Rejestracja: ndz 15 paź, 2006 20:37

Sprawa sie rozbija o Ca18det 8) moze kubowicze ktorzy mają Chpsa od Jarka wypowiedzą się w temacie : jakie mają mody ? Jaki stage i jakie doładowanie ? oraz jaką moc najlepiej zmierzoną ;-) acha i moze np afr :-)
W/g schematu żeby było dla pokoleń :
Nick : Zdzichu
STAGE: Chips nr ..
doładowanie : np 1 bar
Turbo : jaki model
Moc : najlepiej z wykresikiem
inne mody :

Dzieki z góry . Mam nadzieje że ten topic pomoże w wyborze stega oraz modów wszystkim początkującym walczącym z CA18det.
Nie ukrywam że koncze remont i mam zamiar czipowac u Jarka.
Awatar użytkownika
Piotr Jankowski
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 83
Rejestracja: sob 22 paź, 2005 01:52
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nalezaloby dodac jeszcze podpunkt - Ilosci wypalonych uszczelek pod glowica. 8)

Pozdro
KONON BARBARZYŃCA
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Opis czipow masz mniejwiecej tutaj:

http://sklep.skyracing.pl/index.php?cPath=21

Co do reszty to trudno powiedziec, najlepiej robic chipa pod auto - nie pamietam ile to kosztuje u Jarka gdzies w gieldzie byly ceny.
Reszta stage to glownie przesuniecie w gore cisnienia doladowania, oraz ewentualnie odcinki obrotow. Tak samo z tego co wiem poprawione sa mapy tak ze mozna wiecej nalac.
Jednak pamietaj ze chip to nie wszystko np. afr bedzie ci zalezec od kondycji wtryskow oraz pompy paliwowej (cisnienie jakie daje na listwie). Temat jest bardzo szeroki - osobiscie proponuje ci np. chip + SMT6. W czipie zmieniasz odcinki tak aby za pomoca SMT6 nie trzeba bylo robic jakis kombinacji alpejskich, mapy masz zrobione troche mniej doklasnie wtedy masz pole manewru do dokladnego dostrojenia przez SMT6...
Takie rozwiazanie jest dobre jak chczesz robic np. jakies poprawki u innego Tunera, jak myslisz o stalkej wspolpracy z Jarkiem polecam ci zrobienie dokladnego strojenia na czipie...
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
Awatar użytkownika
pq
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 79
Rejestracja: pt 13 maja, 2005 20:56
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Piotr Jankowski pisze:Nalezaloby dodac jeszcze podpunkt - Ilosci wypalonych uszczelek pod glowica. 8)

Pozdro
eee ja tylko notorycznie wypalam uszczelki silnik/kolektor, kolektor/turbo, turbo/wydech :D :D
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

chyba tylko 2 zostały oficjalnie zchamowanie i to tylko na stg1 i niepełnym setupie.
co do uszczelek to uszczelki lecą niezależnie czy chip jest czy go nie ma zależy to tylko od tego co włożono za uszczelke po remoncie i jak...

Widze piotrze że chcesz wejść ze mną na wojenną scieżke...po co?
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Wiem, że zaraz bedzie burza, ale Jarek poprosił mnie o wykres mojego auta więc wklejam, choć moje auto nie jest najlepszym przykładem.

Oto doładowanie w zależności od obrotów - powodem niskiego ciśnienia był nieszczelny dolot.

0,4 3000
0,95 3800
0,9 4000
0,7 5000
0,6 6000
0,5 7000

AFR nieznany
EGT nieznane
uszczelki wydmuchane - 3
Turbina wydmuszka robiona przez Myszkiera, także parametrów brak.
Chip na 1.3 Bara
seryjny IC
wydech 2.5" przelot na końcowym

P.S. co jest do poprawienia to wiem.
Załączniki
Karrlos_wykres.jpg
EMWU is dead
Assassin
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 10 mar, 2005 00:04
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Karrlos pisze: AFR nieznany
EGT nieznane
Czyli to jak jest wystroiony to wlasciwie nie wiadomo :roll:

na rolkach mogli chociaz Ci afr zmierzyc
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Akurat nie mieli szerokopasmówki
EGT nie mieli w ogólę.

A co do reszty to już szkoda gadać. Auto było w trakcie budowy i tak pozostało.
Know how - priceless
EMWU is dead
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

karol miał stg 1 afr dla stg 1 do 1,2 bara ne seryjnych wtryskach i regulatorze paliwa ma standardowo najmniej 12,5
rafi jak mu wywaliło uszczelke na bemowie miał 1,3-1,4 bara stg3 i afr maił 11,2-11,8 wiecej paliwa juz sie nie daje nalać na seryjnych wtryskach i regulatorze paliwa. Uszczelke pod głowa miał firmy "elwis" za 55zł wiec nie dziwne ze mu ją zdmuchneło. jak szedł - męsko (mało techniczne określenie jednak na hamownie nie dojechał)
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
Piotr Jankowski
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 83
Rejestracja: sob 22 paź, 2005 01:52
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

AFR 12,5 to zdecydowanie za ubogo. A te uszczeleczki Wam nie wyjezdzaja przypadkiem z powodu zbyt wysokiego EGT ?
KONON BARBARZYŃCA
Awatar użytkownika
mały
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 4
Rejestracja: śr 02 sie, 2006 15:24
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

stg1 , t28bb, pompa paliwa reszta totalna seria doładowanie 1bar czas pracy po remoncie kapitalnym u Jarka 2 lata przebieg ok 30tys wyniki z hamowni dyno v-tech gts Kosakowo Gdynia 247km przy5878obr 312nm przy 5325obr temp pomiaru 27 stopni . Poleciała uszczelka po 2 latach , wizyta na lotnisku (dziwny pomysł pokazać sie na zlocie sierrafan dorwałem sie do mbc pokręciłem tak ze grubo walnęło doładowanie ile nie wiem nie zdążyłem zerknąć ale nawet kawałek głowicy spłyną między cylindrami ) wykres zapodam jutro
StefanS
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 155
Rejestracja: sob 14 sty, 2006 23:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Piotr Jankowski pisze:AFR 12,5 to zdecydowanie za ubogo. A te uszczeleczki Wam nie wyjezdzaja przypadkiem z powodu zbyt wysokiego EGT ?
AFR 12,5 to zdecydowanie za ubogo ? To ile powinno być ?

pzdr
S
Nissan 200sx S14 Silvia
Obrazek
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

StefanS pisze:AFR 12,5 to zdecydowanie za ubogo ? To ile powinno być ?

pzdr
S
Ja przy doładowaniu 0,6 - 1 bar stroje na AFR 11,5 powyżej 1 bara 11...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

chyba ktos mnie nie rozumie.
Stg1 jest do t25 na seri ale z doładowaniem w okolicach 1ba (przy 4500 t25 da 1,2 ale przy tych obrotach nie ma problemu z paliwem czas otwarcia zaworu jest prawie2 razy dłuższy niż przy 7000obr) A to ze karol jeżdził na t3 i 1,2 bara to inna sprawa i wtedy bylo 12,5..

To nie świadzczy o tym ze ja to tak wystroiłem i ja zwygłych stg wsumie nie dotykam to są GOTOWE programy napisane zarówno przez APEXI, Jim WOLF, Horsham niemal identycznie.
Dla rafiego i czika były napisane specialnie i rafi moze potwierdzić ze miał afr 11,2 przy 1,4 bara (praktycznie zblokowanym t28)

Poza nimi chipa maja
fazolix, anioł, alicja, muro, halabala, chyba adi, wojtek, pajak, nazu, koknej, psylo, ze 3 nowych których ksywek nie pamiętam i może jeszcze kogos pominolem.

czemu nie wkleili tu wykresów ich zapytajcie. uważacie ze nie warto nie kupujcie ja nikogo nie zmuszam .
Uważacie ze sie nie znam to nie macie dużą konkuręcej którzy zrobia wam to lepiej. Uważacie ze to wywala uszczelki TAK MACIE RACJE!!!!!!!!!!! Wogóle znacie sie lepiej odemnie i ja zaśmiecam tylko to forum.

Wiem swoje, robie swoje, nikogo nie zmuszam, nie stosuje walki z konkurencja muwiac ze smt6 jest be a chip super najlepszy i kupujcie tylko u mnie bo nikt inny sie nie zna...

RÓBCIE JAK CHCECIE ja sie nie utzymuje juz z tuningu i robie to tylko hobbistycznie dla takich zapalenców jak ja. Ja nie musze nikogo przekonywac ze moje jest najlepsze wole spędzić wiecej czasu z rodzina niz użerac sie z klientem który jest niezadowolony " bo mu w innym warsztacie powiedzieli ze to jest be...."

Na FTP jest artykół 4gazy - mysle ze dzięki niemu mozna doskonale zrozumieć system strojenia silnika w paliwo.........
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
TURBO maniac
Stały gość
Stały gość
Posty: 442
Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

To ja mam jeszcze pytanko do tematu: mam serie CA, jedyne zmiany to wygar 2,5" i walbro. Dzięki czemu T25 dobija pod 1 bara, ale nie zbyt chce żeby dawało więcej z obawy na turbo i wogóle silnik. Czy stage1 nadaje się do tego zestawienia i czy jest sens go ładować? Mi się wydaje że raczej nie, ale może jest inaczej.
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”