Kto ma jaki stage od Jarka :-) i moze jakies wykresiki itp :

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

weż odrazu stg2 najwyzej bedziesz miał troche zabogato.
Poza tym ja wymieniam swoim klientom stg na ich zyczenie za "umowna" cene.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
.wildcat.
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 04:58
Lokalizacja: z miasta

A jak to jest? Jeżeli jest turbina T28, wydech przelotowy, walbro, to czy jazda na seryjnym programie jest niebezpieczna, czy jeszcze sobie radzi? Innymi słowy, czy chipowanie ECU jest sposobem na zwiększenie mocy, czy poprawę AFR?
|oo|__|oo|

Wildcat

O=O---O=O
Awatar użytkownika
pq
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 79
Rejestracja: pt 13 maja, 2005 20:56
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

witam
jestem posiadaczem Chipsa o Jarkowego ( nie wiem który stage - nie istotne )
narazie daje radę - jestem zadowolony
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

.wildcat. pisze:A jak to jest? Jeżeli jest turbina T28, wydech przelotowy, walbro, to czy jazda na seryjnym programie jest niebezpieczna, czy jeszcze sobie radzi? Innymi słowy, czy chipowanie ECU jest sposobem na zwiększenie mocy, czy poprawę AFR?

jezeli ladowanie t28 masz ustawione niewiele wieksze niz t25 w standardzie to "byc moze"
nic sie nie stanie :)
ale to troche tak jak z kompem ktoremu zaladowales mase bajerow a przez zle ustawienia nie wykorzystujesz w pelni jego mozliwosci...

nie ? :)
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Teoretycznie dopuki seryjne ecu nie odcina to powinno byc dobrze.
Apropo seryjnych ecu
r33 gtst na seryjnym doładowaniu ma afr 12,3
porsche 944 turbo ma 12,5
s13 ma na seri 11,8 - 12,5
gtr na seri ma 11,7
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
mart
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 101
Rejestracja: ndz 13 sie, 2006 08:24

powiedzmy ze afr jest 12,5 ile to +<- volt na voltomierzu

wiem ze to glupie pytanie ale mam afr AG i nie bardzo wiem ktorz kontrolka to ile

moze mi ktos podpowiedziec
Lui
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 136
Rejestracja: wt 07 lut, 2006 15:50
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

nie ma plus minus V = AFR, afr sprawdza się sondą szerokopasmową i tam to nie jest ot tak bez przetwornika. Jeśli masz szerokopasmówkę dającą tylko synał analogowy to musisz widzieć jak jest skalibrowana jak nie masz możliwośći własnych zmian
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Ile taki GTS i GTR mają doładowania w serii - jeśli można spytać :) ?
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

tak poza tematem już dość daleko

r33 gts ma 0,55 - 0,6bar
a r32 gtr ma 0,6 - 0,7bar
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”