W związku z przerywaną pracą mojego nissana proszę o pomoc w analizie swiec :
Jest to świeca z 2 cylindra, reszta wygląda podobnie, lecz w przeciwieństwie do tej mają czysty (biały) izolator.
Analiza świec (zdięcia)
Moderator: Moderator
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
palenie oleju
małe przebiegi
jazda na niskich obrotach
jak dla mnie masz zestrojone auto na bogato, jeździsz krótkie przebiegi i go nie kręcisz
inna opcja to palenie oleju - a to już poważniejsza sprawa...
małe przebiegi
jazda na niskich obrotach
jak dla mnie masz zestrojone auto na bogato, jeździsz krótkie przebiegi i go nie kręcisz
inna opcja to palenie oleju - a to już poważniejsza sprawa...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
Absolutnie oleju nie pali, nie dymi, motulka nie ubywa ani grama a czerwone pole na obrotomieżu widzi codziennie parę razy . Dlaczego za bogato? Czujnik temp komputera, lambda?
Zmieniłem dzis swiece na nowe, narazie jest ok , ale na jak długo to nie wiem.
Zmieniłem dzis swiece na nowe, narazie jest ok , ale na jak długo to nie wiem.
Czerwone są szybsze... YZF600R thundercat + oval carbon laser exhaust onboard
Nissan narazie sold ;(
Rover 75 - dupowóz
Nissan narazie sold ;(
Rover 75 - dupowóz
do tego co dopisales jeszcze nieszczelnosc w dolocie. i na to bym stawialCzujnik temp komputera, lambda?
nasz BOV czy DV ?
jakie swiece to sa ? jaka przerwa ?
ogolnie przetytaj watek o szarpaniu !
Temat szarpanie przerobiłem kilkukrotnie-jest tam wszystko ale ciężko zgadywać co jest u mnie.
Nieszczelnos sprawdziłem, blow offa wyjełem i zaślepiłem-też odpada. Pomogła zmiana świec na nowe NGK pfr6a-11, dlaczego przerywał widać na 2 zdięciu(widoczne miejsca w których iskra zchodzi po izolatorze).
Chcę wykluczyć wszystko co jest związane z przelewaniem.
Nieszczelnos sprawdziłem, blow offa wyjełem i zaślepiłem-też odpada. Pomogła zmiana świec na nowe NGK pfr6a-11, dlaczego przerywał widać na 2 zdięciu(widoczne miejsca w których iskra zchodzi po izolatorze).
Chcę wykluczyć wszystko co jest związane z przelewaniem.
Czerwone są szybsze... YZF600R thundercat + oval carbon laser exhaust onboard
Nissan narazie sold ;(
Rover 75 - dupowóz
Nissan narazie sold ;(
Rover 75 - dupowóz
Mieszkam w małym mieście (30 tyś. mieszkańców ), auta używam na codzień i robię około 30 -50 km dziennie. Fakt często są to krótkie trasy (dom - biuro - urzędy itp. 2-3 km )na których przeważnie jeździ się spokojnie ( do 3500 obrotów) Nie ukrywam że także lubię mu czasami (około kilku razy dziennie)pocisnąć pod czerwone pole co wiąże się z głośnymi protestami mojej drugiej połowy ehhh
Czerwone są szybsze... YZF600R thundercat + oval carbon laser exhaust onboard
Nissan narazie sold ;(
Rover 75 - dupowóz
Nissan narazie sold ;(
Rover 75 - dupowóz
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
więc tak
- krótkie przebiegi i delikatna jazda - świece są niedogrzane i gromadzi się na nich nagar
- kwestia jakości paliwa i oleju (dają nagar)
- stan pierścieni
- inne przyczyny które mogą spowodować że w komorze spalania masz olej (zużyte uszczelniacze turbiny, przedmuchy na odmie etc.)
żeby wstępował efekt samooczyszczania świec konieczna jest temperatura 400*C na izolatorze,
jak ciśniesz pod czerwone to masz 700*C albo i więcej
wystarczające jest utrzymywanie 3000-3500 obr pod stałym obciążeniem
natomiast istotne są jeszcze proporcje
jeżeli większość czasu jeździsz spokojnie a czasem depniesz mu mocniej to świece nie zdążą się oczyścić
to nie jest tak jak ze strzepywaniem kurzu z marynarki - trzeba trochę czasu..
- krótkie przebiegi i delikatna jazda - świece są niedogrzane i gromadzi się na nich nagar
- kwestia jakości paliwa i oleju (dają nagar)
- stan pierścieni
- inne przyczyny które mogą spowodować że w komorze spalania masz olej (zużyte uszczelniacze turbiny, przedmuchy na odmie etc.)
żeby wstępował efekt samooczyszczania świec konieczna jest temperatura 400*C na izolatorze,
jak ciśniesz pod czerwone to masz 700*C albo i więcej
wystarczające jest utrzymywanie 3000-3500 obr pod stałym obciążeniem
natomiast istotne są jeszcze proporcje
jeżeli większość czasu jeździsz spokojnie a czasem depniesz mu mocniej to świece nie zdążą się oczyścić
to nie jest tak jak ze strzepywaniem kurzu z marynarki - trzeba trochę czasu..
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...