DA SIE TO ZROBIĆ I JAK TAK TO JAK???
Moderator: Moderator
-
- Coś już wiem
- Posty: 186
- Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 06:00
- Lokalizacja: Polkowice/Lubin
- Kontakt:
Witam ostatnio miałem okazje przejechać się astrą 2.0 16V 150KM oczywiście nie ma to jak nissan ale.............jedna rzecz mnie urzekła w astrze a mianowicie odcięcie zaołonu albo wtrysków - nie wiem ale jest zajeb..... efekt (podobne odcięcie słyszałem w BMW) niestety w nissanie tak nie ma, i pytanie czy idzie coś takiego zrobić w nissanku?? (myślę że wiecie o co mi chodzi) i jak tak to jak?? Pozdrawiam.
NIe wiem o co pytasz , albo jakis nowy dyngs albo cos pomyliłes , nissan ma odcinke tak zwane w mowie potocznej ny ny ny ny ny ny n yyyy , seria 7200obr/m dłubany 7800 8000 ile sobie ustawisz , a nawet ma finalne odciecie - wiesz takie super super bufff z dymem smrodem i wydatkami
Wreszcie jeździ , i to jak
he he takie odciecia sa najlepsze zwlaszcza jak tlok bokiem wychodzia nawet ma finalne odciecie - wiesz takie super super bufff z dymem smrodem i wydatkami
w sumie to tez nie wiem o co ci chodzi, jak juz chcesz sie bawic zrob podtrzymanie turba daje to fajniejsze efekty dzwiekowe
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
Sa na stronie glownej w dziale download (Chip tuning - przykladowe pliki) do CA18DET (S13)xree pisze:Witam napisze tak - potrzebował bym orginalna (seryjna) mape z eproma do ca18det, a 2 co kolega mial na mysli z tym podtrzymaniem turbo??
http://www.turbokillers.com/component/o ... lect/id,7/
mec-d007.bin - ECU z lambda
mec-d009.bin - ECU bez lambdy...
Prawde mowiac to jest ich wiecej bo sa jeszcze inne do automatow, inne byly na niektore kraje... Ale tu masz najczesciej spotykane w PL musisz to zapisac w EPROM-ie 27C128...
Niestety do SR20DET (S14) nie ma na stronie - jest jeszcze wiecej wersji i kilka wersji ECU...
P.S.
Jak chcesz cos w nich mieszac to z rozwaga !!! bo szkoda auta...
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
Prawdopodobnie koledze chodzi o system przerwy zapłonu stosowany głównie w samochodach WRC. Podtrzymuje to turbine i od początku po zmianie biegu dysponujemy mocą. Wszystko fajnie tylko samochód strzela co jakiś czas, i często kończy sie to wymianą układu wydechowego.
-
- Coś już wiem
- Posty: 186
- Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 06:00
- Lokalizacja: Polkowice/Lubin
- Kontakt:
Chodziło mi o odcięcie typu opel astra np. 2.016V, 1.8,2.0 na wtrysku mają takie specyficzne odcięcie ps. a potrazebuje orginalnego roma bo okazuje sie że moj już był grzebany i nie wiem do jakiego stopnia. Czyli jeszcze raz ściągam to i wrzucam do roma i śmiga tak?? czy trzeba zmieniać nazwy plików czy coś ty ściągniętych?? I z lambda czy bez lambdy to chodzi o wersje czy jakiś wymysł żeby auto chodziło bez niej??
[ Dodano: Pon Maj 28, 07 07:18 ]
potrzebował bym jeszcze pełne oznaczenie eproma bo w robocie mam 27C256... i pytanie jest takie czy komp w nissanie obsługuje te 27c128..i tylko te?? na tme patrzyłem nie ma epromów o takim oznaczeniu. aha i jaki muszą mieć czas dostępu??
[ Dodano: Pon Maj 28, 07 07:18 ]
potrzebował bym jeszcze pełne oznaczenie eproma bo w robocie mam 27C256... i pytanie jest takie czy komp w nissanie obsługuje te 27c128..i tylko te?? na tme patrzyłem nie ma epromów o takim oznaczeniu. aha i jaki muszą mieć czas dostępu??
Zgraj i podeslij mi plik zobaczymy co tam zmieniono - oczywiscie eprom musial byc wylutowany jesli ktos cos zmienial...xree pisze:Chodziło mi o odcięcie typu opel astra np. 2.016V, 1.8,2.0 na wtrysku mają takie specyficzne odcięcie ps. a potrazebuje orginalnego roma bo okazuje sie że moj już był grzebany i nie wiem do jakiego stopnia. Czyli jeszcze raz ściągam to i wrzucam do roma i śmiga tak?? czy trzeba zmieniać nazwy plików czy coś ty ściągniętych?? I z lambda czy bez lambdy to chodzi o wersje czy jakiś wymysł żeby auto chodziło bez niej??
[ Dodano: Pon Maj 28, 07 07:18 ]
potrzebował bym jeszcze pełne oznaczenie eproma bo w robocie mam 27C256... i pytanie jest takie czy komp w nissanie obsługuje te 27c128..i tylko te?? na tme patrzyłem nie ma epromów o takim oznaczeniu. aha i jaki muszą mieć czas dostępu??
Nazw nie musisz zmieniac one sa tylko na komputerze - wsadzasz w programator czysty eprom i programujesz wybranym plikie. Oczywiscie nalezy pamietac o zaklejeniu okienka...
Musisz zerknac czy masz w aucie sonde lambda bo byly wersje CA18DET bez sondy. Wgrywasz taki plik jaka masz wersje.
Odnosnie czasu dostepu to nie ma tu znaczenia, procek jest taktowany niska czestotliwoscia wiec nawet najwolniejsze spokonie wyrobia
Generalnie jest 27c128 - ale mozna wpakowac 27c256 czy 27c512
Trzeba jednak pamietac o tym ze 27c256 jest dwukrotnie wiekszy od 27C128 i posiada jedna linie adresowa wiecej. 27c128 ma od A0-A13, natomiast 27C256 od A0-A14.
W sumie rozmiarami (ilosc wyprowadzen jest taka sama) jedynie zamiast lini PGM na nodze
27 ma wyprowadzona linie adresowa A14. W ecu jest ona zwarta do +5V.
Dajac na ta noge przelacznik (zwierasz do masy lub +5V) mozesz miec np. w prosty soposb przelaczanie 2 map .
Musisz sobie jednak przygotowac do tego odpowiedni plik.
tzn. jedno oprogramowanie wgrywasz od adresu 0000 do 3FFF i drugie od 4000 do 7FFFF.
W przypadku wgrywania jednego softu tez musisz wgrac pod wlasciwe adresy pamietajac ze A14 jest podlaczone do +5V...
Jak zbytnio nie qumasz to tutaj masz juz zrobiony pliczek dla 27256, wersja mecd007 czyli z lambda... jak masz bez to daj znac
http://www.turbokillers.com/tom/elektro ... _27256.BIN
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]