Wąskopasmówkę wywaliłem i wstawiłem szerokopasmową w to miejsce, czyli mam w DP. Sonda tam znajduje się pod najlepszym możliwym kątem i nie wymaga dodatkowych osłon. Zresztą mam jeszcze oryginalne osłony. Temperatura na zewnątrz nie przekracza 150 stopni więc daleko do 500*C. Zasilanie biorę i jedno wyjście mam podłączone do oryginalnej wtyczki sondy.
kabel czerwony to jest +12V
biały to jest wejście sygnału z lambdy do kompa
czarny masa grzałki (sterowana z ECU, nie jest to "zwykła" masa)
sonda lambda
Moderator: Moderator
dzięki,
właśnie temperatury się najbardziej obawiam bo na WOT mam 850*C a formalnie w/g dokumentacji sonda działa do 700*C. Mam w planie dać pod sondę radiator i może to wystarczy. Jak nie to trzeba będzie odsunąć sondę dalej od turbiny (zalecają ponad 6 cali). Problem w tym że dalej to nie mam miejsca.
pozdrawiam,
Stefan
właśnie temperatury się najbardziej obawiam bo na WOT mam 850*C a formalnie w/g dokumentacji sonda działa do 700*C. Mam w planie dać pod sondę radiator i może to wystarczy. Jak nie to trzeba będzie odsunąć sondę dalej od turbiny (zalecają ponad 6 cali). Problem w tym że dalej to nie mam miejsca.
pozdrawiam,
Stefan
Mam pytanie o kabelki w sondzie bo w serwisówce niestety nie jest jednoznacznie napisane który kabelek to jest sygnał z sondy
3 czyli brązowy to zasilanie - tam jest 12V po włączeniu zapłonu - grzałka ?
2 biały - ekranowany - ekran sugerowałby że to jest sygnał z sondy ?
1 czarny - a to co ? drugi biegun grzałki ?
może ja jakieś zaćmienie mam ale nie mogę rozgryźć tego a muszę sonde zmienić bo padła
wymienię chyba na taką
http://www.allegro.pl/item215267166_son ... micra.html
3 czyli brązowy to zasilanie - tam jest 12V po włączeniu zapłonu - grzałka ?
2 biały - ekranowany - ekran sugerowałby że to jest sygnał z sondy ?
1 czarny - a to co ? drugi biegun grzałki ?
może ja jakieś zaćmienie mam ale nie mogę rozgryźć tego a muszę sonde zmienić bo padła
wymienię chyba na taką
http://www.allegro.pl/item215267166_son ... micra.html
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
hmm 3 nie może być "-" bo tam pojawia się 12V po przekręceniu zapłonu
prawdopodobnie w takim układzie na 1 ecu podaje mase żeby grzałka zaczęła funkcjonować
co ciekawe, w dalszej czesci serwisowki jest napisane jak sprawdzac sonde czy jest sprawna i sprawdza sie opornosci miedzy 1 a 3 czyli grzalki ? troche dziwne, ale fakt ze 2 sondy ktore mam mają uwaloną grzałke
prawdopodobnie w takim układzie na 1 ecu podaje mase żeby grzałka zaczęła funkcjonować
co ciekawe, w dalszej czesci serwisowki jest napisane jak sprawdzac sonde czy jest sprawna i sprawdza sie opornosci miedzy 1 a 3 czyli grzalki ? troche dziwne, ale fakt ze 2 sondy ktore mam mają uwaloną grzałke
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 22
- Rejestracja: wt 17 lip, 2007 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To sie podepne.
Ma ktos jakis patent albo rade co do odkrecenia lambdy?? Na zimnym silniku? Lekko rozgrzanym? Ciagle mi sie klucz obsuwa z niej i boje sie ze ja zniszcze ;p
Klucz to 22 nasadka z wycieciem na kabelki ;p
Ma ktos jakis patent albo rade co do odkrecenia lambdy?? Na zimnym silniku? Lekko rozgrzanym? Ciagle mi sie klucz obsuwa z niej i boje sie ze ja zniszcze ;p
Klucz to 22 nasadka z wycieciem na kabelki ;p
czasem klucz 22 kluczowi nierowny ... kup fajnego oczkowego stanleya
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka