Jak z czyta? kody ecu
Moderator: Moderator
Witam. W jaki sposób sprawdzić czy są jakieś błędy. Spalanie mam 20l na 100km (spokojna jazda)
s14a - SR20DET
troche checi wystarczy wykazac i poszukac na stronie ............ istnieje cos takiego jak artykuly a w nich zakladka techniczne i tam oto ukrywa sie ECCS - tryb serwisowy w sumie nic trudnego trzeba tylko poszukac ............ jak bedzie cos niejasnego to po prostu wez kompa i srubokret w reke i szybko zalapiesz o co w tym chodzi ......... kody bledow masz podane w linku powodzenia
tymczasowo brak podpisu
Nieszczelność w dolocie lub sonda lambda lub to i to
Podjedź gdzieś pierw na pomiar afr-a, będzie łatwiej zdiagnozować.
Podjedź gdzieś pierw na pomiar afr-a, będzie łatwiej zdiagnozować.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
a co do sondy to jak sprawdzic czy to np nie przez nia ? Moge ja odłaczyć i jezdzić bez przez pewien czas ?
[ Dodano: Sro 27 Lut, 2008 22:33 ]
i czy nieszczelność w dolocie objawiała by sie jeszcze czymś ?
[ Dodano: Sro 27 Lut, 2008 22:33 ]
i czy nieszczelność w dolocie objawiała by sie jeszcze czymś ?
s14a - SR20DET
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
sonda jest brana pod uwagę do 3000obrYakuzaa pisze:a co do sondy to jak sprawdzic czy to np nie przez nia ? Moge ja odłaczyć i jezdzić bez przez pewien czas ?
[ Dodano: Sro 27 Lut, 2008 22:33 ]
i czy nieszczelność w dolocie objawiała by sie jeszcze czymś ?
jak ją odłączysz to na niższych obrotach będziesz miał przelany silnik, powyżej 3000 nic się nie zmieni
sprawdzić możesz przez kody błędów - opis w artykułach na stronie głównej
nieszczelność objawia się spadkiem ciśnienia doładowania i syczeniem w miejscu nieszczelności
na rozgrzanym silniku ściśnij wąż przed przepustnicą i przegazuj auto - wąż powinien się wypełnić z taką siłą że rozegnie ci palce i wróci do pierwotnego kształtu...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
zauważyłem jeszcze ze przygasa po wkreceniu na wyzsze obroty
[ Dodano: Nie 02 Mar, 2008 20:16 ]
i jeszcze jedno w którym miejscu jest ecu
[ Dodano: Nie 02 Mar, 2008 20:16 ]
i jeszcze jedno w którym miejscu jest ecu
s14a - SR20DET
-
- Stały gość
- Posty: 243
- Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
- Lokalizacja: SRC
przy nogach pasażera na słupku
oki dzieki
[ Dodano: Nie 02 Mar, 2008 20:45 ]
a co moze być przyczyna przygasania ?
[ Dodano: Nie 02 Mar, 2008 20:45 ]
a co moze być przyczyna przygasania ?
s14a - SR20DET
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Yakuzaa śrubokrętem nic nie sprawdzi to jest s14a! - tam sie robi na zworke
Consult tylko.
Lambda działa nawet i do 7000obr - ale przy Stałym i NIE całkowitym obciążeniu silnika. Wiec to ze ją odłaczy Powinno mieć wpływ ale wcale nie da informacji czy to właśnie to.
Consult tylko.
Lambda działa nawet i do 7000obr - ale przy Stałym i NIE całkowitym obciążeniu silnika. Wiec to ze ją odłaczy Powinno mieć wpływ ale wcale nie da informacji czy to właśnie to.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
No właśnie juz wiem ze nic nie sprawdze bo wykreciłem kompa i nie było zadnych diodek
,,jarkowy,, a jak sprawdzic na zworke masz moze jakis opis i czy wiesz co moze byc przyczyna przygasania(nie gasniecia) silnika po wkreceniu na wyzsze obroty.
,,jarkowy,, a jak sprawdzic na zworke masz moze jakis opis i czy wiesz co moze byc przyczyna przygasania(nie gasniecia) silnika po wkreceniu na wyzsze obroty.
s14a - SR20DET
obstawiam nieszczelnść dolotuYakuzaa pisze:zauważyłem jeszcze ze przygasa po wkreceniu na wyzsze obroty
przy schodzeniu z obrotów tworzy się duże podciśnienie więc dużo lewego powietrza zaciaga i może zgasnąć, podobnie jest jak się ma bova źle wyregulowanego
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
- Artur1020
- Postojebca
- Posty: 1643
- Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
ipi pisze:troche checi wystarczy wykazac i poszukac na stronie ............ istnieje cos takiego jak artykuly a w nich zakladka techniczne i tam oto ukrywa sie ECCS - tryb serwisowy w sumie nic trudnego trzeba tylko poszukac ............ jak bedzie cos niejasnego to po prostu wez kompa i srubokret w reke i szybko zalapiesz o co w tym chodzi ......... kody bledow masz podane w linku powodzenia
odgrzeje kotleta i bede miszcze patelnie
ma ktos moze liste tych kodow? bo ta nie dziala ;/
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Ostatnio zmieniony sob 30 mar, 2013 16:41 przez Andy, łącznie zmieniany 1 raz.
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen