Jak z czyta? kody ecu

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Yakuzaa
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 102
Rejestracja: pt 04 sty, 2008 21:52
Lokalizacja: Ldz/UK
Kontakt:

Witam. W jaki sposób sprawdzić czy są jakieś błędy. Spalanie mam 20l na 100km (spokojna jazda) :(
s14a - SR20DET
Awatar użytkownika
ipi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 183
Rejestracja: pt 23 cze, 2006 23:07
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

troche checi wystarczy wykazac i poszukac na stronie ............ istnieje cos takiego jak artykuly a w nich zakladka techniczne i tam oto ukrywa sie ECCS - tryb serwisowy w sumie nic trudnego trzeba tylko poszukac :D ............ jak bedzie cos niejasnego to po prostu wez kompa i srubokret w reke i szybko zalapiesz o co w tym chodzi ......... kody bledow masz podane w linku powodzenia :D
tymczasowo brak podpisu
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

Nieszczelność w dolocie lub sonda lambda lub to i to :)
Podjedź gdzieś pierw na pomiar afr-a, będzie łatwiej zdiagnozować.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

... a wcześniej posprawdzaj opaski zaciskowe na rurach dolotu i wężykach podciśnienia - zajmie 5 minut a być może zlikwidujesz usterkę ;)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Yakuzaa
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 102
Rejestracja: pt 04 sty, 2008 21:52
Lokalizacja: Ldz/UK
Kontakt:

a co do sondy to jak sprawdzic czy to np nie przez nia ? Moge ja odłaczyć i jezdzić bez przez pewien czas ?

[ Dodano: Sro 27 Lut, 2008 22:33 ]
i czy nieszczelność w dolocie objawiała by sie jeszcze czymś ?
s14a - SR20DET
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Yakuzaa pisze:a co do sondy to jak sprawdzic czy to np nie przez nia ? Moge ja odłaczyć i jezdzić bez przez pewien czas ?

[ Dodano: Sro 27 Lut, 2008 22:33 ]
i czy nieszczelność w dolocie objawiała by sie jeszcze czymś ?
sonda jest brana pod uwagę do 3000obr
jak ją odłączysz to na niższych obrotach będziesz miał przelany silnik, powyżej 3000 nic się nie zmieni

sprawdzić możesz przez kody błędów - opis w artykułach na stronie głównej


nieszczelność objawia się spadkiem ciśnienia doładowania i syczeniem w miejscu nieszczelności :alien:

na rozgrzanym silniku ściśnij wąż przed przepustnicą i przegazuj auto - wąż powinien się wypełnić z taką siłą że rozegnie ci palce i wróci do pierwotnego kształtu...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Yakuzaa
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 102
Rejestracja: pt 04 sty, 2008 21:52
Lokalizacja: Ldz/UK
Kontakt:

zauważyłem jeszcze ze przygasa po wkreceniu na wyzsze obroty

[ Dodano: Nie 02 Mar, 2008 20:16 ]
i jeszcze jedno w którym miejscu jest ecu :p
s14a - SR20DET
trabirider
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
Lokalizacja: SRC

przy nogach pasażera na słupku :wink:
Yakuzaa
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 102
Rejestracja: pt 04 sty, 2008 21:52
Lokalizacja: Ldz/UK
Kontakt:

oki dzieki :)

[ Dodano: Nie 02 Mar, 2008 20:45 ]
a co moze być przyczyna przygasania ?
s14a - SR20DET
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Yakuzaa śrubokrętem nic nie sprawdzi to jest s14a! - tam sie robi na zworke
Consult tylko.
Lambda działa nawet i do 7000obr - ale przy Stałym i NIE całkowitym obciążeniu silnika. Wiec to ze ją odłaczy Powinno mieć wpływ ale wcale nie da informacji czy to właśnie to.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Yakuzaa
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 102
Rejestracja: pt 04 sty, 2008 21:52
Lokalizacja: Ldz/UK
Kontakt:

No właśnie juz wiem ze nic nie sprawdze bo wykreciłem kompa i nie było zadnych diodek :P

,,jarkowy,, a jak sprawdzic na zworke masz moze jakis opis i czy wiesz co moze byc przyczyna przygasania(nie gasniecia) silnika po wkreceniu na wyzsze obroty.
s14a - SR20DET
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

nie zauważyłem że masz s14a ...
sorrki za dezinformację - diodki są w ECU s13 ;)

w s14 jest luksus jak się ma soft i sprzęt ...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

Yakuzaa pisze:zauważyłem jeszcze ze przygasa po wkreceniu na wyzsze obroty
obstawiam nieszczelnść dolotu
przy schodzeniu z obrotów tworzy się duże podciśnienie więc dużo lewego powietrza zaciaga i może zgasnąć, podobnie jest jak się ma bova źle wyregulowanego
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Awatar użytkownika
Artur1020
Postojebca
Postojebca
Posty: 1643
Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

ipi pisze:troche checi wystarczy wykazac i poszukac na stronie ............ istnieje cos takiego jak artykuly a w nich zakladka techniczne i tam oto ukrywa sie ECCS - tryb serwisowy w sumie nic trudnego trzeba tylko poszukac :D ............ jak bedzie cos niejasnego to po prostu wez kompa i srubokret w reke i szybko zalapiesz o co w tym chodzi ......... kody bledow masz podane w linku powodzenia :D

odgrzeje kotleta i bede miszcze patelnie :D
ma ktos moze liste tych kodow? bo ta nie dziala ;/
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Awatar użytkownika
Andy
Postojebca
Postojebca
Posty: 1477
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 02:51
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Ostatnio zmieniony sob 30 mar, 2013 16:41 przez Andy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”