!!wtyk djagnotyczny!!

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

cziko

potrzebuje wtyczki djagnostycznej do s13 kto wie gdzie mozna kupic lub pozyczyc lub kto ma tak??bardzo pilnie moge zapłacic nawet za pozyczenie :!: w servisie nissana w białymstoku takiej nie posiadają lamusy :D
Ivanhoe

Cziko, wtyczka diagnostyczna duzo ci nie da
Wszystkie bledy ktore pokaze ci przy podlaczeniu do złacza diagnostycznego mozna tez wylapac testami na samym kompie
Poczytaj jak sie testuje w serwisowce, tam jest wszysko opisane
Poza tym w internecie krążą test boxy razem ze schematami
Ale one sluza tylko do przelaczania trybow testowych i wyswietlania bledow takze mozna sie bez nich obyc
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Jak zrobić samemu wtyk diagnostyczny do S13 pisałem na stronie. I to Ci wystarczy.
Są też prłniejsze wersje tych wtyków i potrafia wyśfielać prędkość obrotową silnika i to czy jestr włączona pompa olejowa w tylnym moście oraz czy nie jest za wysoka temperatura tylnego mostu (już nawet wiem jak taką wtyczke zrobić tylko nie mam czasu.)
i to wszystko jeśli chodzi o S13 w S14 nawet sie nie zastanawiałem nad taką wtyczką ale jest bardzo podobnie a w 300ZX ORANY TAM TO MOŻNA ZROBIĆ WYPAS!!!!!!
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
ChEsTeR

Sorki ale jaka pompa olejowa w tylnym moscie??
Tam smarowanie jeest takie jak w skrzyni biegow.
Czyli przez olej rozpryskiwany przez kolka zembate
Awatar użytkownika
Dominik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 132
Rejestracja: sob 01 lis, 2003 14:20
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

ChEsTeR pisze:Sorki ale jaka pompa olejowa w tylnym moscie??
Tam smarowanie jeest takie jak w skrzyni biegow.
Czyli przez olej rozpryskiwany przez kolka zembate
To po co mam chłodnice oleju w moście? :|
Oby asfalt zawsze był suchy, gładki i lśniący. Amen
ChEsTeR

Ta chlodnica jest po to zyby sie olej nie przegrzewal i nie trecil wlsciwosci, tak samo jak w silniku. Skrzynie biegow tez sie grzeja. A most ma chlodnice w postani ozebrowanej obudowy. Jak jest VLSD to tam olej grzje sie jeszcze bardziej bo dziala na roznice cisnien a wiskoza jest czyms w rodzaju sprzegla hydrokinetycznego ktore sprzeza olej.
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

ChEsTeR pisze:Sorki ale jaka pompa olejowa w tylnym moscie??
Tam smarowanie jeest takie jak w skrzyni biegow.
Czyli przez olej rozpryskiwany przez kolka zembate
NIEKTÓRE WERSJE MIAŁY PAPKĘ OLEJU DO TYLNIEGO MOSTU MAM NAWET PUSTE MIEJSCE NA BEZPIECZNIK :)
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

TAk jest w S12 ale od S13 jest już pompa olejowa wymuszająca obieg przez tylny most i chłodnice oleju (taką tradycyjna olejową) a ożebrowanie jest swoja drogą. Dodatkowo sa czujniki temperatóry które uruchamiają tą pompe i kontrolke w naszych licznikach diff oil.
NIe pomyliłem się pisząc że są takie wyprowadzenia z wtyczki diagnbostycznej - sądzisz że pisze jakieś bzdóry bez zastanowienia i pokrycia?
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
ChEsTeR

Elektryczna pompa oleju??
Troche dziwne rozwiazanie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”