ABS - jak wyrzucić?

Wszystko od klocków hamulcowych, tarcz poprzez zaciski i pompy na płynach i przewodach skończywszy

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
sobi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 96
Rejestracja: sob 12 gru, 2009 17:34
Lokalizacja: otwock_WOT
Kontakt:

odgrzeje troche kotleta...

co z korekcją siły hamowania po usunieciu pompy ABS?

u kolegi w s13 po wypieciu bezpiecznika ANTI SKID za duza siła hamowania szła na przednią oś... o ile do latania bokiem jest ok, to przy normalniej jeździe moze przeszkadzac

sam teraz wyjmuje pompe i zastanawiam sie czy nie trzeba by wstawic regulowanego korektora ? co wy na to? jak to u was wyglada?
Awatar użytkownika
wis2brwa
Stały gość
Stały gość
Posty: 339
Rejestracja: pt 26 lut, 2010 08:41
Lokalizacja: Rydułtowy/Cuijk NL
Kontakt:

Ja mam wypięty bezpiecznik i hamuje jak trzeba.
Awatar użytkownika
sobi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 96
Rejestracja: sob 12 gru, 2009 17:34
Lokalizacja: otwock_WOT
Kontakt:

a jak wygląda sytuacja przy całkowitym demontazu pompy ABS?
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

odkrecasz pompe i albo laczysz stare przewody łacznikiem i trójnikiem(troche brzydko zagiecia wygladaja) albo puszczasz sobie nowe przewody miedziane
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

Przymierzam się do wywalenia pompy ABS jest sens inwestować w regulowany regulator siły hamownia czy zapodać z jakiegoś innego auta
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
FUNO
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: pn 19 lis, 2007 22:25
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Kontakt:

A jaki koszt regulowanego regulatora sily hamowania? jezeli ronica w cenie nie duza co do jakiegos z innego samochodu to lepiej dolozyc i miec regulowny
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

wywal abs i zapomnij o temacie.
główna sekcja ma większy skok niż sekcja pomocnicza- suma sumarum nie będzie problemu bez regulatora
dodatkowo- każdy zakłada lepsze klocki tylko na przednią oś, więc tylne będą miały dzięki gorszym klockom mniejszą skuteczność hamowania.
Ostatnio zmieniony śr 24 lis, 2010 16:32 przez Pajak2444, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

Dzięki pajak tak zrobię a ~300zł lepiej zainwestować w paliwo
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
xZealoTx
Stały gość
Stały gość
Posty: 464
Rejestracja: śr 16 lip, 2008 21:40
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Odgrzewam Kotleta raz drugi, w temacie był post ze moge sobie na "anty skid" zamontować switcha który bedzie odpinał komputer z pompą abs (?) czyli z taki przełącznikiem bede miał do wyboru, -
MAM ABS,
NIE MAM ABS'u

czy dobrze to zrozumiałem ?????:) :?:
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Tak
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”