Jak usprawnić układ hamulcowy?
Moderator: Moderator
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
będą no problemo, pod warunkiem jak przełorzysz piasty i zwrotnice z S14
A tak to nie ma bata bowiem jest inny rostaw pod zaciski, to nie primera
A tak to nie ma bata bowiem jest inny rostaw pod zaciski, to nie primera
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Jakos do tej pory nikt mi nie powiedzial czy zaciski po lifcie sa plug&play w wersji przed liftem. Chce miec u siebie tarcze 280 ale nie wiem czy zmiana zaciskow to wszystko.
mowiac kolokwialnie: <font class="red">PIP</font> jak polamanyCoobcio pisze:będą no problemo, pod warunkiem jak przełorzysz piasty i zwrotnice z S14
A tak to nie ma bata bowiem jest inny rostaw pod zaciski, to nie primera
[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
A ja nie lubie chamstwa w wypowiedziach i zastanawiam sie czy w zyciu tez tak traktujesz ludzi jak na zalaczonej animacjiKrzysiu pisze:mowiac kolokwialnie: <font class="red">PIP</font> jak polamanyCoobcio pisze:będą no problemo, pod warunkiem jak przełorzysz piasty i zwrotnice z S14
A tak to nie ma bata bowiem jest inny rostaw pod zaciski, to nie primera
- dziubas
- -#Klubowicz
- Posty: 1020
- Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
- Lokalizacja: warszawa WOLA
- Kontakt:
Saint chlopaki dobrze sie znają i czasem tak sobie w zartach pierdo.. Kuba sie pewnie nie obraziA ja nie lubie chamstwa w wypowiedziach i zastanawiam sie czy w zyciu tez tak traktujesz ludzi jak na zalaczonej animacji
Ja po prostu wyznaje zasade, ze na CB i na forach powinno sie dbac o czystosc wypowiedzi.dziubas pisze:Saint chlopaki dobrze sie znają i czasem tak sobie w zartach pierdo.. Kuba sie pewnie nie obraziA ja nie lubie chamstwa w wypowiedziach i zastanawiam sie czy w zyciu tez tak traktujesz ludzi jak na zalaczonej animacji
Milego wieczora dla wszystkich
A co sądzicie o tym we Wrocku na Polibudzie i nie tylko jest jeszcze 1 facet oferują nawiercanie tarcz hamulcowych ? Cena zależna od znajomości ale podobno 100 za 2 szt ?
Ktoś może robił takie eksperymenty ?
Ktoś może robił takie eksperymenty ?
Lubimy ostro zakurzyć .....
mi nawiercil pan Kazio ale z politechniki warszawskiej. jezdze juz ze 2 lata i narazie odpukac okkevin pisze:A co sądzicie o tym we Wrocku na Polibudzie i nie tylko jest jeszcze 1 facet oferują nawiercanie tarcz hamulcowych ? Cena zależna od znajomości ale podobno 100 za 2 szt ?
Ktoś może robił takie eksperymenty ?
dokladnie takSaint pisze:A ja nie lubie chamstwa w wypowiedziach i zastanawiam sie czy w zyciu tez tak traktujesz ludzi jak na zalaczonej animacjiKrzysiu pisze:mowiac kolokwialnie: <font class="red">PIP</font> jak polamanyCoobcio pisze:będą no problemo, pod warunkiem jak przełorzysz piasty i zwrotnice z S14
A tak to nie ma bata bowiem jest inny rostaw pod zaciski, to nie primera
a jak wypije to jeszcze gorzej
pozdro szeset
[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
tak więc napisze tak z S14 nie podejdą do S13 bo nie... choć widziałem parę S13 śmigajacych z tarczami 280x30mm i 4ro tłoczkowymi zaciskami from S14, tylko że wszystkie miały piasty na 5 srób
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
to malo Kubo widziales . ja mowie ze sie da! i tak jestCoobcio pisze:tak więc napisze tak z S14 nie podejdą do S13 bo nie... choć widziałem parę S13 śmigajacych z tarczami 280x30mm i 4ro tłoczkowymi zaciskami from S14, tylko że wszystkie miały piasty na 5 srób
[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
nie chce zakładać nowego tematu więc napisze tu ...
czeka mnie lada moment wymiana klocków... i
tak sobie myśle że wymienie też tarcze...
nie mam za dużo gotówki przeznaczonej na ten cel ale jak już wymieniać to na coś lepszego od serii i tak znalazłem coś takiego
http://aukcjewp.wp.pl/tarcze-nawiercane ... 89696.html
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwalą na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce
i to wszystko za cene 163 zł /sztuka
i pytanie - co tak tanio opłaca sie wiem że nie jest to jakiś wyścigowy zestaw ale zawsze lepsze niż seria ...co myślicie
czeka mnie lada moment wymiana klocków... i
tak sobie myśle że wymienie też tarcze...
nie mam za dużo gotówki przeznaczonej na ten cel ale jak już wymieniać to na coś lepszego od serii i tak znalazłem coś takiego
http://aukcjewp.wp.pl/tarcze-nawiercane ... 89696.html
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwalą na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce
i to wszystko za cene 163 zł /sztuka
i pytanie - co tak tanio opłaca sie wiem że nie jest to jakiś wyścigowy zestaw ale zawsze lepsze niż seria ...co myślicie
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
bo to zwykle tanie tarcze tylko tyle ze nawiercone i naciete.
Na poczatku dawaly rade,ale pozniej sie troche pokrzywily
Jak nie bedziesz mega przeginal to przezyja troche.
Co do krotszej drogi hamowania to jakos nie zauwazylismy.
Na poczatku dawaly rade,ale pozniej sie troche pokrzywily
Jak nie bedziesz mega przeginal to przezyja troche.
Co do krotszej drogi hamowania to jakos nie zauwazylismy.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
@SEBA200SX
Zanim zaczniesz inwestować w silniejsze bebechy zadbaj o oponę która przeniesie siłę hamowania na grunt.
Bawią mnie przeszczepy piast ze skaya, 250 tłoczków, metrowe tarcze a na to wszystko idzie wielkoseryjna opona 225
Tarcze nacinane to patent działający w komplecie z miękkimi klockami (o wysokim wsp. tarcia). Takie klocki w czasie pracy parują/ścierają się - w efekcie między zwykłą tarczą a klockiem robi się poduszka gazowa i hamulce słabną - rowki usuwają ten efekt.
Jeżeli nie masz zamiaru kupić semiwyczynowych klocków typu DS2000, to nacinane tarcze będą tylko zbędnym bajerem.
Zanim zaczniesz inwestować w silniejsze bebechy zadbaj o oponę która przeniesie siłę hamowania na grunt.
Bawią mnie przeszczepy piast ze skaya, 250 tłoczków, metrowe tarcze a na to wszystko idzie wielkoseryjna opona 225
Tarcze nacinane to patent działający w komplecie z miękkimi klockami (o wysokim wsp. tarcia). Takie klocki w czasie pracy parują/ścierają się - w efekcie między zwykłą tarczą a klockiem robi się poduszka gazowa i hamulce słabną - rowki usuwają ten efekt.
Jeżeli nie masz zamiaru kupić semiwyczynowych klocków typu DS2000, to nacinane tarcze będą tylko zbędnym bajerem.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...