Piasty z S14 w S13

Wszystko od klocków hamulcowych, tarcz poprzez zaciski i pompy na płynach i przewodach skończywszy

Moderator: Moderator

brrupsz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 53
Rejestracja: śr 08 paź, 2008 10:26
Lokalizacja: Pozna?
Kontakt:

Mam piasty plus hamulce z s14 (w s13). Linka hamulca ręcznego miała być, ale jej nie ma, więc trzeba kupić. Pytanie - oryginał z s13 jest plug and play czy trzeba przerabiać?
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Ten z s13 nie podejdzie. Musisz mieć z s14, ale i tak będzie za krótki. Ja właśnie z tym teraz będę walczył, bo nie mam teraz ręcznego.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
brrupsz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 53
Rejestracja: śr 08 paź, 2008 10:26
Lokalizacja: Pozna?
Kontakt:

O kurczę, wielkie dzięki za odpowiedź! Zaoszczędziłeś mi niepotrzebnego zakupu. W takim razie trzeba przedłużyć linkę z s14, tak?
Awatar użytkownika
kosmaty_
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 988
Rejestracja: sob 20 cze, 2009 21:47
Lokalizacja: Kutno k. Łodzi

Trzeba iść do sklepu z artykułami metalowymi, kupić stalową linke o średnicy 3 mm, iść do tokarza, żeby wytoczył takie końcówki jak powinny być. Przewiercić w nich dziurke, taką żeby włożyć w nie linke i zatłuc odpowiednio młotkiem albo zacisnąć na prasie. No i wcześniej oczywiście ubrać linke w pancerz. Ja tak mam zrobione i działa dobrze :)
Awatar użytkownika
dziubas
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1020
Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
Lokalizacja: warszawa WOLA
Kontakt:

Trzeba iść do sklepu z artykułami metalowymi, kupić stalową linke o średnicy 3 mm, iść do tokarza, żeby wytoczył takie końcówki jak powinny być. Przewiercić w nich dziurke, taką żeby włożyć w nie linke i zatłuc odpowiednio młotkiem albo zacisnąć na prasie. No i wcześniej oczywiście ubrać linke w pancerz. Ja tak mam zrobione i działa dobrze :)
tylko po co? od tego są panowie fachowcy którzy robią linki jakie się chce koszt 30zl ,40zl
Awatar użytkownika
kosmaty_
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 988
Rejestracja: sob 20 cze, 2009 21:47
Lokalizacja: Kutno k. Łodzi

Jak słysze słowo "fachowcy" to aż mnie trzęsie hehe :) No może i są, ale co z tego. Mam warsztat, mam tokarke, mam prase, także mnie ten interes kosztował bodajże 1.80zł + godzine pracy :)
Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

odgrzeję tego starego kotleta, bo czeka mnie to samo. Pytanie brzmi w jaki sposób przedłużyć linki od S14?
"Spiritually, everything should be turbo charged" - Turbo Yoda MCM
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

nie ma szans ich podpasować bo są inne mocowania... inaczej ona siedzi w zacisku a inaczej w bębnie,
w serii s13 masz ją w bębnie i jest przykręcony na śrubkę pancerz i z niego wychodzi dosyć długi kawał linki do łapki od ręcznego.
w s14 masz krótki kawałek od mocowania w którym jest osadzona na zacisku a cięgnem za które ciągnie.


w którą stroną chcesz to przerobić? zakładasz heble od s14 i nie chcesz zmieniać linek?
Poszukuję...
Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

ja już mam heble od s14 i linkę od ręcznego mam poskręcaną na cybanty czyt. nie ma ręcznego i chcę zrobić tak, żeby był :)
"Spiritually, everything should be turbo charged" - Turbo Yoda MCM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”