Przedlift s13 200sx wymiana tarcz + klocki

Wszystko od klocków hamulcowych, tarcz poprzez zaciski i pompy na płynach i przewodach skończywszy

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
demolik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 20:34
Lokalizacja: WROCŁAW

Witam

Planuję niebawem wymienić tarcze + klocki, przód i tył...
Ze względu na fakt że tematy są trochę podstarzałe, a jest teraz tego trochę, nawet na allegro, zastanawiam się co wybrać z przeznaczeniem do codziennej jazdy (dynamicznej :) PRZEDLIFT s13 200sx

Z góry dzięki za info i sugestie.
Wiscoo

Jaki budżet na taką imprezę chcesz przeznaczyć? Są jakieś kryteria, które taki zastaw ma spełnić?
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

Napiszę krótko....


NIE OSZCZĘDZAJ

Ja chciałem tanio i teraz sie to zemściło... Po niecałym roku tarcze na przodzie mam pofalowane bo rozgrzane dostały wody... :angered:

KUPUJ COŚ ZE ŚREDNIEJ PÓŁKI MINIMUM... Tanio się nie opłaca...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Wiscoo

To akurat prawda... Albo pójdź w hamulce z s14, albo jakiś porządny aftermarket...
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

albo wrzuc poliftowe heble :)
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
racer11
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 44
Rejestracja: pn 03 lis, 2008 15:20
Lokalizacja: Socho
Kontakt:

W JSS dowiedziałem się, że w serii S13 to normalne, że tarcze się krzywią. podobno jakich nie założysz, zawsze się przy seryjnym zacisku pokrzywią. Polecono mi swap na zaciski z S14 i ponoć po problemie
Wiscoo

Dokładnie, w komplecie z piastami S14 - wiąże się to, niestety z wymianą felg.:)
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

miałem poliftowe tarcze brembo i nichu.... sie niekrzywiły.
Ale co fakt ze jak inwestowac to lepiej odrazu wziasc 4tloczki
Wiscoo

Generalnie opcja przesiadki na set s14 opłaca się z kilku względów. Po pierwsze, jest wydajniejsza. Po drugie nowocześniejszą.nowocześniejszą. A po trzecie, łatwiej dobrać felgi.
Awatar użytkownika
demolik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 20:34
Lokalizacja: WROCŁAW

Wiscoo pisze:Dokładnie, w komplecie z piastami S14 - wiąże się to, niestety z wymianą felg.:)
nie no bez przesady nie pozbędę się ich szybko ! ;)

Dobra tak serio zbiega mi się niestety trochę wydatków... ubezpieczenie roczne też...

Nie chce kupować jakiegoś najtańszego low end shitu, tylko coś jak pisał TIGRA ze środka
Nie planuję przeprowadzać jakiejś gruntownej modyfikacji całego układu hamulcowego, chcę mieć jedynie sprawne hamulce ;)
Bardziej chodziło mi o informacje które z dostępnych na rynku trzeba się wystrzegać a które sprawdzają się w codziennym użytku. Informacje tego typu że hamulce w s13 są do dupy i lepiej swapować całość z s14 lub 300zx (tak samo jak to że CA jest do dupy i trzeba od razu SR albo RB ładować... albo w ogóle zezłomować to stare 200sx i kupić 350Z) nie wiele tu pomogą bo to już jest ZUPEŁNIE INNA BAJKA.

Dziękuję jednak za wasze zaangażowanie w temat i byłbym wdzięczny gdyby ktoś wrzucił konkrety np producent/cena
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

Nie pamiętam cen, ale brałem z INTERCARS...
Teraz na bank cena jest inna.

ODRADZAM ZESTAW TEN CO JA BRAŁEM czyli:

Tarcze przód >> HERTH+BUSS JAKOPARTS J3301056
Tarcze tył >> HERTH+BUSS JAKOPARTS J3311021
Klocki >> Ferodo

Do klocków nic nie mam, ale tarcze są z plasteliny :evil:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

Aktualnie przymierzam sie do zestawu BLACK DIAMOND
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

ale do zmiany hebli nie trzeba zmieniac piast, ja u siebie mam zaciski z r33 ktore pasuja p&p zamiast seryjnych, jedynie trzeba przewiercic tarcze na 4 otwory
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
racer11
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 44
Rejestracja: pn 03 lis, 2008 15:20
Lokalizacja: Socho
Kontakt:

Wiscoo pisze:Dokładnie, w komplecie z piastami S14 - wiąże się to, niestety z wymianą felg.:)
He he. Nie tak prędko ;) Można wrzucić zaciski z S14, bez zmiany piast... Z tego, co wiem, to tylko trzeba dorobić jarzmo do zamocowania większych zacisków, kupić tarcze odpowiedniej wielkości, lub jeśli ktoś lubi wiercić to można spróbować dopasować tarcze z S14 i jazda! U mnie leżą zaciski z S14 od Chestera, ale jakoś nie zebrałem się do ich instalacji - jeszcze

[ Dodano: Pią 27 Sie, 2010 08:55 ]
borimichal pisze:miałem poliftowe tarcze brembo i nichu.... sie niekrzywiły.
Ale co fakt ze jak inwestowac to lepiej odrazu wziasc 4tloczki
Serio?! Ja już miałem nowy komplet z Intercars, ale po wizycie w JSS wszystko zwróciłem... :-/
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

racer11 pisze:
Wiscoo pisze:Dokładnie, w komplecie z piastami S14 - wiąże się to, niestety z wymianą felg.:)
He he. Nie tak prędko ;) Można wrzucić zaciski z S14, bez zmiany piast... Z tego, co wiem, to tylko trzeba dorobić jarzmo do zamocowania większych zacisków, kupić tarcze odpowiedniej wielkości, lub jeśli ktoś lubi wiercić to można spróbować dopasować tarcze z S14 i jazda! U mnie leżą zaciski z S14 od Chestera, ale jakoś nie zebrałem się do ich instalacji - jeszcze

[ Dodano: Pią 27 Sie, 2010 08:55 ]
borimichal pisze:miałem poliftowe tarcze brembo i nichu.... sie niekrzywiły.
Ale co fakt ze jak inwestowac to lepiej odrazu wziasc 4tloczki
Serio?! Ja już miałem nowy komplet z Intercars, ale po wizycie w JSS wszystko zwróciłem... :-/

Zeby zalozyc 14`stkowe zaciski na 13`stkowe zwrotnice nie trzeba dorabiac zadnych jarzm.Jesli mamy zestaw poliftowy nie trzeba nawet zmieniac tarcz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”