Witam
Planuję niebawem wymienić tarcze + klocki, przód i tył...
Ze względu na fakt że tematy są trochę podstarzałe, a jest teraz tego trochę, nawet na allegro, zastanawiam się co wybrać z przeznaczeniem do codziennej jazdy (dynamicznej PRZEDLIFT s13 200sx
Z góry dzięki za info i sugestie.
Przedlift s13 200sx wymiana tarcz + klocki
Moderator: Moderator
Jaki budżet na taką imprezę chcesz przeznaczyć? Są jakieś kryteria, które taki zastaw ma spełnić?
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
Napiszę krótko....
NIE OSZCZĘDZAJ
Ja chciałem tanio i teraz sie to zemściło... Po niecałym roku tarcze na przodzie mam pofalowane bo rozgrzane dostały wody...
KUPUJ COŚ ZE ŚREDNIEJ PÓŁKI MINIMUM... Tanio się nie opłaca...
NIE OSZCZĘDZAJ
Ja chciałem tanio i teraz sie to zemściło... Po niecałym roku tarcze na przodzie mam pofalowane bo rozgrzane dostały wody...
KUPUJ COŚ ZE ŚREDNIEJ PÓŁKI MINIMUM... Tanio się nie opłaca...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
albo wrzuc poliftowe heble
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- racer11
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 44
- Rejestracja: pn 03 lis, 2008 15:20
- Lokalizacja: Socho
- Kontakt:
W JSS dowiedziałem się, że w serii S13 to normalne, że tarcze się krzywią. podobno jakich nie założysz, zawsze się przy seryjnym zacisku pokrzywią. Polecono mi swap na zaciski z S14 i ponoć po problemie
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
miałem poliftowe tarcze brembo i nichu.... sie niekrzywiły.
Ale co fakt ze jak inwestowac to lepiej odrazu wziasc 4tloczki
Ale co fakt ze jak inwestowac to lepiej odrazu wziasc 4tloczki
Generalnie opcja przesiadki na set s14 opłaca się z kilku względów. Po pierwsze, jest wydajniejsza. Po drugie nowocześniejszą.nowocześniejszą. A po trzecie, łatwiej dobrać felgi.
nie no bez przesady nie pozbędę się ich szybko !Wiscoo pisze:Dokładnie, w komplecie z piastami S14 - wiąże się to, niestety z wymianą felg.
Dobra tak serio zbiega mi się niestety trochę wydatków... ubezpieczenie roczne też...
Nie chce kupować jakiegoś najtańszego low end shitu, tylko coś jak pisał TIGRA ze środka
Nie planuję przeprowadzać jakiejś gruntownej modyfikacji całego układu hamulcowego, chcę mieć jedynie sprawne hamulce
Bardziej chodziło mi o informacje które z dostępnych na rynku trzeba się wystrzegać a które sprawdzają się w codziennym użytku. Informacje tego typu że hamulce w s13 są do dupy i lepiej swapować całość z s14 lub 300zx (tak samo jak to że CA jest do dupy i trzeba od razu SR albo RB ładować... albo w ogóle zezłomować to stare 200sx i kupić 350Z) nie wiele tu pomogą bo to już jest ZUPEŁNIE INNA BAJKA.
Dziękuję jednak za wasze zaangażowanie w temat i byłbym wdzięczny gdyby ktoś wrzucił konkrety np producent/cena
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
Nie pamiętam cen, ale brałem z INTERCARS...
Teraz na bank cena jest inna.
ODRADZAM ZESTAW TEN CO JA BRAŁEM czyli:
Tarcze przód >> HERTH+BUSS JAKOPARTS J3301056
Tarcze tył >> HERTH+BUSS JAKOPARTS J3311021
Klocki >> Ferodo
Do klocków nic nie mam, ale tarcze są z plasteliny
Teraz na bank cena jest inna.
ODRADZAM ZESTAW TEN CO JA BRAŁEM czyli:
Tarcze przód >> HERTH+BUSS JAKOPARTS J3301056
Tarcze tył >> HERTH+BUSS JAKOPARTS J3311021
Klocki >> Ferodo
Do klocków nic nie mam, ale tarcze są z plasteliny
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
Aktualnie przymierzam sie do zestawu BLACK DIAMOND
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
ale do zmiany hebli nie trzeba zmieniac piast, ja u siebie mam zaciski z r33 ktore pasuja p&p zamiast seryjnych, jedynie trzeba przewiercic tarcze na 4 otwory
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- racer11
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 44
- Rejestracja: pn 03 lis, 2008 15:20
- Lokalizacja: Socho
- Kontakt:
He he. Nie tak prędko Można wrzucić zaciski z S14, bez zmiany piast... Z tego, co wiem, to tylko trzeba dorobić jarzmo do zamocowania większych zacisków, kupić tarcze odpowiedniej wielkości, lub jeśli ktoś lubi wiercić to można spróbować dopasować tarcze z S14 i jazda! U mnie leżą zaciski z S14 od Chestera, ale jakoś nie zebrałem się do ich instalacji - jeszczeWiscoo pisze:Dokładnie, w komplecie z piastami S14 - wiąże się to, niestety z wymianą felg.
[ Dodano: Pią 27 Sie, 2010 08:55 ]
Serio?! Ja już miałem nowy komplet z Intercars, ale po wizycie w JSS wszystko zwróciłem...borimichal pisze:miałem poliftowe tarcze brembo i nichu.... sie niekrzywiły.
Ale co fakt ze jak inwestowac to lepiej odrazu wziasc 4tloczki
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
racer11 pisze:He he. Nie tak prędko Można wrzucić zaciski z S14, bez zmiany piast... Z tego, co wiem, to tylko trzeba dorobić jarzmo do zamocowania większych zacisków, kupić tarcze odpowiedniej wielkości, lub jeśli ktoś lubi wiercić to można spróbować dopasować tarcze z S14 i jazda! U mnie leżą zaciski z S14 od Chestera, ale jakoś nie zebrałem się do ich instalacji - jeszczeWiscoo pisze:Dokładnie, w komplecie z piastami S14 - wiąże się to, niestety z wymianą felg.
[ Dodano: Pią 27 Sie, 2010 08:55 ]Serio?! Ja już miałem nowy komplet z Intercars, ale po wizycie w JSS wszystko zwróciłem...borimichal pisze:miałem poliftowe tarcze brembo i nichu.... sie niekrzywiły.
Ale co fakt ze jak inwestowac to lepiej odrazu wziasc 4tloczki
Zeby zalozyc 14`stkowe zaciski na 13`stkowe zwrotnice nie trzeba dorabiac zadnych jarzm.Jesli mamy zestaw poliftowy nie trzeba nawet zmieniac tarcz.