To mnie właśnie zastanawiało. Dzięki za info. Będę musiał je wrzucić skoro to P&Pborimichal pisze:racer11 pisze:He he. Nie tak prędko Można wrzucić zaciski z S14, bez zmiany piast... Z tego, co wiem, to tylko trzeba dorobić jarzmo do zamocowania większych zacisków, kupić tarcze odpowiedniej wielkości, lub jeśli ktoś lubi wiercić to można spróbować dopasować tarcze z S14 i jazda! U mnie leżą zaciski z S14 od Chestera, ale jakoś nie zebrałem się do ich instalacji - jeszczeWiscoo pisze:Dokładnie, w komplecie z piastami S14 - wiąże się to, niestety z wymianą felg.
[ Dodano: Pią 27 Sie, 2010 08:55 ]Serio?! Ja już miałem nowy komplet z Intercars, ale po wizycie w JSS wszystko zwróciłem...borimichal pisze:miałem poliftowe tarcze brembo i nichu.... sie niekrzywiły.
Ale co fakt ze jak inwestowac to lepiej odrazu wziasc 4tloczki
Zeby zalozyc 14`stkowe zaciski na 13`stkowe zwrotnice nie trzeba dorabiac zadnych jarzm.Jesli mamy zestaw poliftowy nie trzeba nawet zmieniac tarcz.
pozdro