Przedlift s13 200sx wymiana tarcz + klocki

Wszystko od klocków hamulcowych, tarcz poprzez zaciski i pompy na płynach i przewodach skończywszy

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
racer11
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 44
Rejestracja: pn 03 lis, 2008 15:20
Lokalizacja: Socho
Kontakt:

borimichal pisze:
racer11 pisze:
Wiscoo pisze:Dokładnie, w komplecie z piastami S14 - wiąże się to, niestety z wymianą felg.:)
He he. Nie tak prędko ;) Można wrzucić zaciski z S14, bez zmiany piast... Z tego, co wiem, to tylko trzeba dorobić jarzmo do zamocowania większych zacisków, kupić tarcze odpowiedniej wielkości, lub jeśli ktoś lubi wiercić to można spróbować dopasować tarcze z S14 i jazda! U mnie leżą zaciski z S14 od Chestera, ale jakoś nie zebrałem się do ich instalacji - jeszcze

[ Dodano: Pią 27 Sie, 2010 08:55 ]
borimichal pisze:miałem poliftowe tarcze brembo i nichu.... sie niekrzywiły.
Ale co fakt ze jak inwestowac to lepiej odrazu wziasc 4tloczki
Serio?! Ja już miałem nowy komplet z Intercars, ale po wizycie w JSS wszystko zwróciłem... :-/

Zeby zalozyc 14`stkowe zaciski na 13`stkowe zwrotnice nie trzeba dorabiac zadnych jarzm.Jesli mamy zestaw poliftowy nie trzeba nawet zmieniac tarcz.
To mnie właśnie zastanawiało. Dzięki za info. Będę musiał je wrzucić skoro to P&P
pozdro
Awatar użytkownika
demolik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 20:34
Lokalizacja: WROCŁAW

ile +/- może mnie kosztować zestaw do konwersji z przedliftu s13 na polift s13 ?
Czy tył jest taki sam w przed i polifcie?
Ostatnio zmieniony pt 27 sie, 2010 10:19 przez demolik, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Mało. Ja pozbyłem się tarcz i zacisków polifotwych chyba za 150 zł.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
demolik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 20:34
Lokalizacja: WROCŁAW

hmm czyli przedlift i polift rónią się tylko wielkością tarcz i zaciskami ?
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Tak, mysza ode mnie kupował, więc może potwierdzić. Wszystko pasuje p&p. Przecież to są te same piasty.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
demolik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 20:34
Lokalizacja: WROCŁAW

ok to spoko, jarzmo rozumiem jest takie samo, muszę w takim razie nabyć takowe zaciski i zakupić większe tarcze... dzięki za info
Ostatnio zmieniony pt 27 sie, 2010 10:50 przez demolik, łącznie zmieniany 1 raz.
karpiu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 55
Rejestracja: pn 04 lut, 2008 20:14
Lokalizacja: Olsztyn

Nie nie nie. Żeby przejść na tarcze poliftowe. Musisz zaopatrzyć się w poliftowe jarzma noi oczywiście tarcze. Zacisk jest dokładnie taki sam.
Tak to wszystko ładnie pasuje, jedyne co przeszkadza to osłona na tarczę, ja ją nieco porozginałem, bo nie chciałem się jej pozbywać.
Tarcze jakie brałem do siebie to gładkie Brembo, klocki Ferrodo Ds 2000, przewód w oplocie, noi świeży płyn 5.1. Jak na moje potrzeby to daje radę. Choć pewnie daleko do zestawu z S14
Awatar użytkownika
demolik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 20:34
Lokalizacja: WROCŁAW

heh to już w sumie się pogubiłem...
czyli przedlift i polift
- zaciski te same
- inne jarzmo
- większe tarcze w polifcie
- adekwatnie do rozmiaru tarcz w polifcie mniejsza osłona

... to wszystko?
karpiu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 55
Rejestracja: pn 04 lut, 2008 20:14
Lokalizacja: Olsztyn

Tak to wszystko. By uzupełnić wypowiedź, to klocki hamulcowe są te same.
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

w kwesti klockow to nie wnikalem w to zbytnio ale..
w katalogach sa dwa rodzaje klockow do s13 z jednotloczkowym zaciskiem, roznia sie one wysokoscia klocka a pozatym to sa takie same

klocki przedliftowe maja napewno 48mm z groszem wysokosci a te poliftowe nie wiem ale wystepuje jeszcze jeden rozmiar napewno dedykowany do s13... 50-cos mm
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
demolik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 20:34
Lokalizacja: WROCŁAW

Czyli ostatecznie jakich klocków użyć przy konwersji przed na polift ?
Ostatnio zmieniony śr 01 wrz, 2010 13:46 przez demolik, łącznie zmieniany 1 raz.
wilczek_1986
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 92
Rejestracja: pt 02 paź, 2009 15:27
Lokalizacja: UK

Polecam takie rozwiązanie dylematów związanych z hamulcami w s13:

Tarcze nawiercane i nacinane 279,5 mm z tąd: http://www.mikoda.pl/sklep/12375,NISSAN ... 9KM-124kW-

Zaciski 4-ro tłoczkowe od S14

I wszystko pasuje P&P do piast z s13 zarówno przed jak i po lifcie!
karpiu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 55
Rejestracja: pn 04 lut, 2008 20:14
Lokalizacja: Olsztyn

Jak szukałem sobie klocków to nawet nie zwracałem uwagi na wysokość, bo jakich bym nie znalazł miały 54mm i takie mam wstawione. Jak przykładałem tarcze/klocki przedliftowe do poliftowych do siebie to nie pamiętam, żeby klocki się różniły. Pamiętam,że tylko cieszyłem się większą tarczą. No chyba, że miałem wstawione wcześniej inne klocki.

wilczek_1986
Wkleiłeś link do zwykłej tarczy poliftowej, nie jest ona za wąska do zacisku z S14? z czego pamiętam, to tarcza z S14 masz grubość 28mm, a nie 22.
wilczek_1986
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 92
Rejestracja: pt 02 paź, 2009 15:27
Lokalizacja: UK

Kumpel z NT ma tak złożone hamulce w s13 i wszystko gra, co więcej pasowało plug & play, ja sam zrobię u siebie taki zabieg wkrótce, jeśli nikt z was tego nie wypróbuje to opisze to w swoim projekcie.
Awatar użytkownika
demolik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 20:34
Lokalizacja: WROCŁAW

w tym wypadku jarzmo musi być od s14 czy s13 polift wystarczy ??

BTW ma ktoś może jarzma polift do na handel ??
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”