Wymiar jarzm w polifotowej s13
Moderator: Moderator
Panowie mam pytanie o wymiar jarzm w poliftowej s13. Te jarzma sa wyzsze od przedliftowych tak ? Tzn. maja inna odelglosc pomiedzy srubami mocujacymi zacisk do jarzma, a srubami mocujacymi jarzmo do zwrotnicy ? Ma kto dokladna odleglosc ? Ja nie mam jak zmierzyc, a wlasnie kupuje jarzma i koles nie jest do konca pewny czy to polift czy przedlift.
http://bubu.carbonmade.com/ <-zlepek prac ;]
Ok dzieki wielkie. To temat juz mozna zamknac ;]
http://bubu.carbonmade.com/ <-zlepek prac ;]
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
OT
Bubu zmianiasz heble na polift?
/OT
Bubu zmianiasz heble na polift?
/OT
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
To i ja się podłączę pod temat za jakiś czas będę zmieniał przednie zaciski na aluminiowe z 300ZX tt. Z tyłu chciałbym dwutłoczkowe z 300zx lub skaya. Mój nissan jest przedliftowy. Czy muszę zmienić jarzma na polift, żeby zaciski pasowały?
Mam poliftowe, ale musze wymienic cale zaciski, bo sa tak ztyrane, ze chyba nieoplaca sie ich naprawiac. Do tego wszystkiego non stop mi trzymaja heble z przodu i pali mi 20 l/100 ....i jeszcze przy probie wymiany tarcz i klockow urwalem srube ktora trzyma jarzmo i zwrotnice
Edyta
pomierzylem jarzma (przy zdjetym kole, wiec niezbyt dokladnie) i wyszlo mi cos takiego
http://zapodaj.net/images/2f968af2e53f.jpg
gdzie
y= okolo 170 mm
z= okolo 100 mm
x= okolo 75 mm (x mierzony na tych srubach, ktore sa zaznaczone na obrazku, sa jedna pod druga patrzac od gory )
kamil 240 moglbys to zweryfikowac ?
Szukalem na alledrogo i niby znalazlem, koles pisal, ze z poliftowego, ale wymiar x wyszedl mu okolo 60 mm, wiec to raczej przedlift ?
Bobekk nie pomoge niestety, bo sam nie wiem
Edyta
pomierzylem jarzma (przy zdjetym kole, wiec niezbyt dokladnie) i wyszlo mi cos takiego
http://zapodaj.net/images/2f968af2e53f.jpg
gdzie
y= okolo 170 mm
z= okolo 100 mm
x= okolo 75 mm (x mierzony na tych srubach, ktore sa zaznaczone na obrazku, sa jedna pod druga patrzac od gory )
kamil 240 moglbys to zweryfikowac ?
Szukalem na alledrogo i niby znalazlem, koles pisal, ze z poliftowego, ale wymiar x wyszedl mu okolo 60 mm, wiec to raczej przedlift ?
Bobekk nie pomoge niestety, bo sam nie wiem
Ostatnio zmieniony śr 12 sty, 2011 11:48 przez Bubu, łącznie zmieniany 2 razy.
http://bubu.carbonmade.com/ <-zlepek prac ;]
-
- Stały gość
- Posty: 259
- Rejestracja: wt 11 gru, 2007 18:46
- Lokalizacja: z grubej rury 2,5cala
tak pomierzylem to sa poliftowe 75 przedliftowe maja rozmiar x = 60mm mierzylem wedlug rysunku jak chciales , "z" jest takie samo bo to mocowanie na zwrotnicy wiec udalo Ci sie znajsc poliftowe.
Pozdrawiam Cie
[ Dodano: Sro 12 Sty, 2011 12:31 ]
podaj meila to wysle ci fotki z pomiarami
Pozdrawiam Cie
[ Dodano: Sro 12 Sty, 2011 12:31 ]
podaj meila to wysle ci fotki z pomiarami
Ostatnio zmieniony śr 12 sty, 2011 12:21 przez kamil 240, łącznie zmieniany 1 raz.
Bo nie zmieniales tarcz na wieksze.
http://bubu.carbonmade.com/ <-zlepek prac ;]
Bobekk - nie musisz bo przykrecasz zaciski 300zx tt bezposrednio do zwrotnicy - zadnych jarzm tu nie trzeba. Trzeba tarcze 280mm
Litwinow - tak jak wyzej zaciski 300zx tt i s14 przednie sa prawie takie same i tak jak w przypadku zaciskow 300zx zaciski s14 przykreca sie bezposrednio do zwrotnicy. Trzeba tez tarcze 280mm
Swoja drogoa bylo o tym pisane duzo razyy
W przypadku seryjnych przednich zaciskow s13 to wielkosc jarzm jest inna z powodu innej srednicy tarczy 257mm (chyba) i 280mm.
Litwinow - tak jak wyzej zaciski 300zx tt i s14 przednie sa prawie takie same i tak jak w przypadku zaciskow 300zx zaciski s14 przykreca sie bezposrednio do zwrotnicy. Trzeba tez tarcze 280mm
Swoja drogoa bylo o tym pisane duzo razyy
W przypadku seryjnych przednich zaciskow s13 to wielkosc jarzm jest inna z powodu innej srednicy tarczy 257mm (chyba) i 280mm.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
http://nissan4u.com/parts/200sx/el_s13/ ... ont_brake/
zobaczcie sobie co to jest zacisk-caliper(taki sam przed i po lifcie a co to jest jarzmo(wchodzi śruba i podkładka 11 i 12)
a tu co to jest zwrotnica/Spindle-knuckle
http://nissan4u.com/parts/200sx/el_s13/ ... tration_1/
zobaczcie sobie co to jest zacisk-caliper(taki sam przed i po lifcie a co to jest jarzmo(wchodzi śruba i podkładka 11 i 12)
a tu co to jest zwrotnica/Spindle-knuckle
http://nissan4u.com/parts/200sx/el_s13/ ... tration_1/
Tarcze 280mm, a co z grubością? W S13 mają ok 2cm, a w S14 około 3cm. Miałem wsadzone te cieńsze. Coś się zmieni jak się wsadzi grubszą?ige pisze:Litwinow - tak jak wyzej zaciski 300zx tt i s14 przednie sa prawie takie same i tak jak w przypadku zaciskow 300zx zaciski s14 przykreca sie bezposrednio do zwrotnicy. Trzeba tez tarcze 280mm.
Ostatnio zmieniony ndz 06 mar, 2011 00:43 przez Litwinow, łącznie zmieniany 1 raz.