Witam, planuje wywalić ABS i przy okazji wyczyścić pompę i przewody z "szlamu" Czym to najlepiej zrobić? Ktoś ma jakieś patenty?
Pozdro
szlam
Moderator: Moderator
From 0 to bitch in 2,5 seconds
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tak jest... ten osad łatwo schodzi.. jest jeszcze preparat do zmywania płynu hamulcowego i czyszczenia tarcz ale w tym przypadku raczej się nie przyda...
a i nie kupuj dużych ilości bo to mało wchodzi... sam się zdziwiłem jak została mi połowa z tego co kupiłem dlatego ostrzegam i uczulam żeby gdzieś to sprawdzić ale 1.5 l to chyba będzie nawet za dużo razem z przepłukaniem.... kur.. że nie pamiętam ile mi dokładnie wyszło
edit:
a po co regenerować pompę skoro nie cieknie i hamulce są ok?
a i nie kupuj dużych ilości bo to mało wchodzi... sam się zdziwiłem jak została mi połowa z tego co kupiłem dlatego ostrzegam i uczulam żeby gdzieś to sprawdzić ale 1.5 l to chyba będzie nawet za dużo razem z przepłukaniem.... kur.. że nie pamiętam ile mi dokładnie wyszło
edit:
a po co regenerować pompę skoro nie cieknie i hamulce są ok?
Ostatnio zmieniony czw 03 lis, 2011 20:31 przez Bast, łącznie zmieniany 1 raz.
nie chcę regenerować pompy tylko ją wyczyścić z tego szlamu. Autko aktualnie zimuję już i powoli szykuję do wiosny. Choć jeszcze zastanawiam się nad MB57 ale nawet jak wymienię to pewnie będzie trzeba wyczyścić tak profilaktycznie.
Dzięki za szybką odpowiedź. Pozdro
Dzięki za szybką odpowiedź. Pozdro
From 0 to bitch in 2,5 seconds
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Uszczelki do regeneracji pompy hamulcowej kosztują niedużo bo około 30zł w IC.
Ale przyznam że jak oryginalne są w dobrym stanie to zostawił bym oryginalne bo są lepiej wykonane i z lepszego materiału ale to czasami ciężko stwierdzić.
Co masz za heble że chcesz wymieniać na większa pompkę BM57
Wchodzi na układ bez ABS-u i układ wysprzęglika ~ 0.5l tylko że mam max uproszczony układ przewodów hamulcowych. Nie ma żadnych zawijasów w miejscu tam gdzie była pompa ABS tylko od razu od pompki do zacisków.
Jeden płyn miałem na przelanie przez układ a drugi na koniec, trzeci się został nie otwarty.
W sumie zostało mi 0,5l Motul-a RBF 660 płynu hamulcowego nie otwartego
pkt. suchy 325'C pkt. mokry 202'
Mogę odsprzedać za 80% ceny rynkowej.
masz tu link fotorelacji regeneracji zacisków seryjnych
zaciski
Ale przyznam że jak oryginalne są w dobrym stanie to zostawił bym oryginalne bo są lepiej wykonane i z lepszego materiału ale to czasami ciężko stwierdzić.
Co masz za heble że chcesz wymieniać na większa pompkę BM57
Wchodzi na układ bez ABS-u i układ wysprzęglika ~ 0.5l tylko że mam max uproszczony układ przewodów hamulcowych. Nie ma żadnych zawijasów w miejscu tam gdzie była pompa ABS tylko od razu od pompki do zacisków.
Jeden płyn miałem na przelanie przez układ a drugi na koniec, trzeci się został nie otwarty.
W sumie zostało mi 0,5l Motul-a RBF 660 płynu hamulcowego nie otwartego
pkt. suchy 325'C pkt. mokry 202'
Mogę odsprzedać za 80% ceny rynkowej.
masz tu link fotorelacji regeneracji zacisków seryjnych
zaciski
W planie mam zaciski z z32 albo z s14 i większe tarcze, do tego hydrauliczny ręczny, heble z tyłu ori chyba że zestaw z gtt albo z32 się trafi w dobrej monecie. Zastanawiam się nad pociągnięciem nowych przewodów z miedzi ale nie wiem czy jest sens. Daj na pw info jak to cenowo wygląda.
From 0 to bitch in 2,5 seconds
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Walaja się u mnie w garażu zaciski i piasty od skyline z piastami a jeszcze nie wiem czy będę pompkę zmieniał to się okaże jak je założę.
Przewody są w metalowym oplocie i cały układ świeżo zregenerowany i dość szybko blokują mi się kołeczka z przodu a z tyłu jeszcze nie zaczynają dobrze hamować.
Dlatego że przednie tarcze i klocki są prawie nowe a tylne w połowie żywotu.
przydał by się regulator siły hamowania albo przerobiona pompka albo lepsze tarcze i klocki z tyłu. bo szacowane przełożenie 80/20.
Płyn motula jest tani jak barszcz wiec nie polecam kupować jakichś zwykłych bo nie duża różnica w cenie.
Poszło PW
Aaa przewody stalowe oryginalne jak nie są skorodowane to są lepsze od miedzianych wiec lepiej zostać przy stalowych bo to nie jest jakaś byle jaka polska stal tylko Japońska przecież.
jedynie zobacz jak wyglądają przewody przy tylnym wózku bo tam lubią korodować.
Przewody są w metalowym oplocie i cały układ świeżo zregenerowany i dość szybko blokują mi się kołeczka z przodu a z tyłu jeszcze nie zaczynają dobrze hamować.
Dlatego że przednie tarcze i klocki są prawie nowe a tylne w połowie żywotu.
przydał by się regulator siły hamowania albo przerobiona pompka albo lepsze tarcze i klocki z tyłu. bo szacowane przełożenie 80/20.
Płyn motula jest tani jak barszcz wiec nie polecam kupować jakichś zwykłych bo nie duża różnica w cenie.
Poszło PW
Aaa przewody stalowe oryginalne jak nie są skorodowane to są lepsze od miedzianych wiec lepiej zostać przy stalowych bo to nie jest jakaś byle jaka polska stal tylko Japońska przecież.
jedynie zobacz jak wyglądają przewody przy tylnym wózku bo tam lubią korodować.