Wszędzie będę pisał że mikoda to syf kupiłem w zeszłym roku nacinane nawiercane super sportowe tarcze mikoda do bmw po założeniu jedna tarcza kręciła się jak zcentrowane koło
składaka Wigry3 ,mimo to założyłem i do tej pory łapy mi latają na kierownicy jak jadę tym wozem mimo ,że tarcze poszły na śmietnik bo reklamacji oczywiście nie uwzględnili. hj z tą kasą i ich tarczami
Opinie o tarczach Mikoda
Moderator: Moderator
Ja mam mikody 280mm na przodzie w s13. Jako upgrade seryjnych tarcz jestem bardzo zadowolony. Jezdze ponad rok juz na nich sa proste a rowki dopiero znikaja.
Testowalem je z klockami textar i powiem tak
hamowanie z 200 do 0 spoko, nawialem sie jeszcze do 120 znow hebel do 0 dalej spoko i jak rozpedzilem sie do 80, to juz z heblem bylo gorzej. Jednak za cene 110 zl szt dla mnie bomba
wracajac do tematu to czy robiac wieksze tarcze nie potrzeba zmieniac zaciskow?
Na tyl z mikody to tylko oryginalny rozmiar nawiercony frezowany i bedzie git. Jak cena bedzie dobra to jestem na tak, bo czeka mnie wlasnie wymiana tylnich tarcz klockow i szczek.
Testowalem je z klockami textar i powiem tak
hamowanie z 200 do 0 spoko, nawialem sie jeszcze do 120 znow hebel do 0 dalej spoko i jak rozpedzilem sie do 80, to juz z heblem bylo gorzej. Jednak za cene 110 zl szt dla mnie bomba
wracajac do tematu to czy robiac wieksze tarcze nie potrzeba zmieniac zaciskow?
Na tyl z mikody to tylko oryginalny rozmiar nawiercony frezowany i bedzie git. Jak cena bedzie dobra to jestem na tak, bo czeka mnie wlasnie wymiana tylnich tarcz klockow i szczek.
Ja osobiście nie mam tych tarcz ale kolega miał w audi a6 i było tak przy spokojnej jezdzie dawały rade drgań nie było ale po 2 ostrych przejazdach tarcze siwe i zarąbiaste wibracje na kierownicy Tak więc do końca nie wiadomo na jką partje się trafi !
Ogólnie to często można przeczytać że nie są odporne na przegrzania i się wyginają.