Witam,
czy ktoś (np. Brembo) robi tarcze do S14a? Albo i tarcze i klocki?
Co jeszcze można zrobić w S14a z heblami? W 300ZX miałem stalowe linki hamulcowe, wymieniało się gumowe na owinięte stalą i faktycznie była widoczna różnica, pedał działał dużo bardziej sztywno, zajefajne to było.
Maciek
Heble
Moderator: Moderator
A zdradzisz jak im wyszło? Bo jakoś nie oglądam TVN Turbo.gość pisze:EBC robi tarcze do s14a. Na TVN Turbo robili test tych tarcz na aucie Shiftiego.
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Przecież tarcze od 300zx, S14a, i R33 z rb25 są identyczne.
Przynajmniej przednie - nie wiem jak tylne.
więc skoro miałeś 300zx to jesteś obcykany w temacie.
Swoją droga ja niegdy nie byłem zadowolony z zadnych hamulców w nissanie.
Nawet w skaju jakos nie powalają na kolana.
co prawda mozna spokojnie sobie wychamować ze 180 km/h (to auto więcej nie jeździ ) ale wolał bym "mocniejsze" wspomaganie bo nie lubie zapierać się o kierownice
Przynajmniej przednie - nie wiem jak tylne.
więc skoro miałeś 300zx to jesteś obcykany w temacie.
Swoją droga ja niegdy nie byłem zadowolony z zadnych hamulców w nissanie.
Nawet w skaju jakos nie powalają na kolana.
co prawda mozna spokojnie sobie wychamować ze 180 km/h (to auto więcej nie jeździ ) ale wolał bym "mocniejsze" wspomaganie bo nie lubie zapierać się o kierownice
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
No, jestem. Wiem na przykład czemu ktośtam w czerwcu zeszłego roku (robiłem searcha na heble zanim zapytałem) miał problem bo mu tarcze nie pasowały. Bidula nie wiedział że akurat 90-92 NA miały trochę cieńsze tarcze niż 93+ NA oraz wszystkie TT i są one nie do dostania z Brembo czy innych firm, tylko Nissan zostaje albo trzeba zmieniać zaciski na takie z TT.jarkowy pisze:Przecież tarcze od 300zx, S14a, i R33 z rb25 są identyczne.
Przynajmniej przednie - nie wiem jak tylne.
więc skoro miałeś 300zx to jesteś obcykany w temacie.
Swoją droga ja niegdy nie byłem zadowolony z zadnych hamulców w nissanie.
Nawet w skaju jakos nie powalają na kolana.
co prawda mozna spokojnie sobie wychamować ze 180 km/h (to auto więcej nie jeździ ) ale wolał bym "mocniejsze" wspomaganie bo nie lubie zapierać się o kierownice
Ale z EBC nie miałem doświadczeń, stąd pytanie.
Jest roznica miedzy 300zx a 200sx s14 w grubosci tarczy oraz zacisku. klocki sa takie samejarkowy pisze:Przecież tarcze od 300zx, S14a, i R33 z rb25 są identyczne.
Przynajmniej przednie - nie wiem jak tylne.
więc skoro miałeś 300zx to jesteś obcykany w temacie.
Swoją droga ja niegdy nie byłem zadowolony z zadnych hamulców w nissanie.
Nawet w skaju jakos nie powalają na kolana.
co prawda mozna spokojnie sobie wychamować ze 180 km/h (to auto więcej nie jeździ ) ale wolał bym "mocniejsze" wspomaganie bo nie lubie zapierać się o kierownice
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Klocków mam połowe i wiem ze bede je zmieniał więc o to się nie martwie (sprawdzałem kiedyś po katalogach w japancarsie i widziałem ze są idento dlatego pomyślałem ze całe hamulce są idento, poza tym zaciski wyglądały identycznie)
Skoro są inne grubości tarcz to był bym wdzięczny za podanie ich tak na zas zebym wiedział czym się je.
A jakieś info apropo tyłu też posiadacie?
Skoro są inne grubości tarcz to był bym wdzięczny za podanie ich tak na zas zebym wiedział czym się je.
A jakieś info apropo tyłu też posiadacie?
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Nie pamiętam dokładnie, były 2 mm różnicy, chyba 24 i 26 mm albo 26 i 28mm. Raczej to pierwsze.jarkowy pisze:Klocków mam połowe i wiem ze bede je zmieniał więc o to się nie martwie (sprawdzałem kiedyś po katalogach w japancarsie i widziałem ze są idento dlatego pomyślałem ze całe hamulce są idento, poza tym zaciski wyglądały identycznie)
Skoro są inne grubości tarcz to był bym wdzięczny za podanie ich tak na zas zebym wiedział czym się je.
A jakieś info apropo tyłu też posiadacie?
Keepsake u mnie sa EBC turbogroove + red stuff i hamuje rewelecyjnie, aczkolwiek te heble lepiej sie czuja w troche wyzszych temperaturach, wiec na zimnych trzeba brac poprawke...
no tak ale to nie jest az taka roznica w stosunku do seri. Jezdzilem wieloma samochodami z mocniejszymi hamulcami (rajdowymi) i roznica jest naprawde kosmiczna jezeli chodzi o rozgrzewanie. Po prostu jadac po ulicy na nierozgrzanych hamulcach mozna komus wjechac w kuper w korku... Z czerwonymi ebc roznica jest wyczuwalna ale nie stwarza zadnych problemow i niebezpieczenstw za to pozniej jest miodzioBiGi pisze:Keepsake u mnie sa EBC turbogroove + red stuff i hamuje rewelecyjnie, aczkolwiek te heble lepiej sie czuja w troche wyzszych temperaturach, wiec na zimnych trzeba brac poprawke...
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Mam taki sam zestaw u siebie jak BiGi, i faktycznie, jest spora różnica względem serii. Pierwsze hamowania na zimno, są mniej więcej jak na serii, dobrze spowalniają, ale jak się pokona kilka zakrętów z mocnym dohamowaniem, wtedy już są pięknie rozgrzane i niesamowicie szybko reagują na pedał gazu, miodzio.
Obecnie niestety jest problem z tylnymi tarczami. Do zeszłego roku były na stanach EBC, obecnie na tył można dostać tylko klocki, a tarcz jak na razie nie ma i zanosi się na to, że nie będzie.
Zestaw przewodów hamulcowych w oplocie Goodricha, to koszt około 500 PLZ (nie wiem jaka jest obecna cena, ale w zeszłym roku była w tych granicach).
Obecnie niestety jest problem z tylnymi tarczami. Do zeszłego roku były na stanach EBC, obecnie na tył można dostać tylko klocki, a tarcz jak na razie nie ma i zanosi się na to, że nie będzie.
Zestaw przewodów hamulcowych w oplocie Goodricha, to koszt około 500 PLZ (nie wiem jaka jest obecna cena, ale w zeszłym roku była w tych granicach).
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Zajeboza, takie przewody do ZXa kosztowały 3 lata temu w stanach $90 czy coś. Ale nas robią na tych cenach.DrRedDevil pisze:Mam taki sam zestaw u siebie jak BiGi, i faktycznie, jest spora różnica względem serii. Pierwsze hamowania na zimno, są mniej więcej jak na serii, dobrze spowalniają, ale jak się pokona kilka zakrętów z mocnym dohamowaniem, wtedy już są pięknie rozgrzane i niesamowicie szybko reagują na pedał gazu, miodzio.
Obecnie niestety jest problem z tylnymi tarczami. Do zeszłego roku były na stanach EBC, obecnie na tył można dostać tylko klocki, a tarcz jak na razie nie ma i zanosi się na to, że nie będzie.
Zestaw przewodów hamulcowych w oplocie Goodricha, to koszt około 500 PLZ (nie wiem jaka jest obecna cena, ale w zeszłym roku była w tych granicach).