Witam wszystkich.
Koledzy mam następujący problem a mianowicie kupiłem S14a w wersji RHD i wszystko było ok...
Nadszedł czas na przekładkę, po wszystkim autko jeździ wszystko ok ale nie działa ABS... Poduszki też świeciły ale wystarczyło kasowanie błędów (technologia z zamykaniem i otwieraniem drzwi), ogarnąłem bez problemu ale ABS mnie zagiął. kasowanie blędów ABS polega na odłączenie klemy na minimum minute ale nie pomaga co znaczy że jest usterka.
No i tu się zaczyna problem, nie potrafię wywołać kodów błyskowych, serwisówka jak dobrze rozumiem mówi tak:
1 Odpalić auto
2 Jechać z prędkością do 15km/h przez jedną minutę
3 zatrzymać się na uruchomionym silniku
4 odczytać błyski- i tu problem lampka jak się świeciła tak świeci bez błysków...
Co wy na to?????
Przekładka raczej wykonana bez pomyłek w czym może tkwić problem??????
POMOCY i pozdrawiam Tomek
Diagnoza ABS-u w S14a POMOCY!!
Moderator: Moderator
- tomekzulek
- Coś już wiem
- Posty: 72
- Rejestracja: pn 28 lut, 2011 10:38
- Lokalizacja: Orneta
- Kontakt:
- tomekzulek
- Coś już wiem
- Posty: 72
- Rejestracja: pn 28 lut, 2011 10:38
- Lokalizacja: Orneta
- Kontakt:
Hmm... Czyżbym zagiął wszystkich fachowców??
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
czym ich miales zagiac?
klawiatura?
skoro przed przepladka bylo ok a po nie,tzn ze cos przy przekladce sie skopalo(brak jakiejs masy/przejscia na kablach).
dla swietego spokoju mozesz co najwyzej sprawdzic czujniki przy kolach
klawiatura?
skoro przed przepladka bylo ok a po nie,tzn ze cos przy przekladce sie skopalo(brak jakiejs masy/przejscia na kablach).
dla swietego spokoju mozesz co najwyzej sprawdzic czujniki przy kolach
- tomekzulek
- Coś już wiem
- Posty: 72
- Rejestracja: pn 28 lut, 2011 10:38
- Lokalizacja: Orneta
- Kontakt:
No tak ale może źle wywołuje diagnoze.... Moze jest inna technologia??
- tomekzulek
- Coś już wiem
- Posty: 72
- Rejestracja: pn 28 lut, 2011 10:38
- Lokalizacja: Orneta
- Kontakt:
Problem rozwiązany Przy przekładce uszkodziłem jeden pin w kości (wiązka biegnąca do sterownika do tyłu)
Jak do tego doszedłem?? Heh na piechotę kabelek po kabelku prześwietlanie i oglądanie:) Nie miałem komunikacji z ABS dlatego że był to kabel dający napięcie na sterownik po zapłonie (nie mogłem wywołać diagnozy błyskami ani nie łączył się komputer)
Natomiast co do diagnozy to tu zadziwię chyba wszystkich posiadam BOSCHA KTS-a 540 kupiłem złącze do nissana (oryginalne bosch ponieważ musi posiadać oporniki inaczej nie ma komunikacji) i komunikuje się z:
SILNIKIEM- odczytuje błędy i śledzę wszystkie parametry silnika czujników itd.
ABS- odczyt i kasowanie błędów oraz odczyt parametrów
AIRBAG- odczyt i kasowanie błedów
Tak że jeśli ktoś potrzebuje pomocy w diagnozie zapraszam serdecznie POMOGĘ
Jak do tego doszedłem?? Heh na piechotę kabelek po kabelku prześwietlanie i oglądanie:) Nie miałem komunikacji z ABS dlatego że był to kabel dający napięcie na sterownik po zapłonie (nie mogłem wywołać diagnozy błyskami ani nie łączył się komputer)
Natomiast co do diagnozy to tu zadziwię chyba wszystkich posiadam BOSCHA KTS-a 540 kupiłem złącze do nissana (oryginalne bosch ponieważ musi posiadać oporniki inaczej nie ma komunikacji) i komunikuje się z:
SILNIKIEM- odczytuje błędy i śledzę wszystkie parametry silnika czujników itd.
ABS- odczyt i kasowanie błędów oraz odczyt parametrów
AIRBAG- odczyt i kasowanie błedów
Tak że jeśli ktoś potrzebuje pomocy w diagnozie zapraszam serdecznie POMOGĘ