Strona 1 z 1

Przewody elastyczne s13

: czw 22 sie, 2013 14:14
autor: FifkaDBA
Siema wszystkim. Pękł mi przewód elastyczny z przodu w mojej nysce i nie mogę nigdzie go dostać. Ma ktoś dostęp do tego typu części? HELP!!!!! :cry:

: czw 22 sie, 2013 15:51
autor: Lolson
z seryjnymi będzie ciężko bo przy demontażu zwykle sie rozpadają ;) Kup w oplocie i będziesz miał święty spokój
Pozdr

: czw 22 sie, 2013 21:29
autor: Graczu
w oplocie może i wiecej i dłużej wytrzymują ale rozmawiając z kimś kto ściga się kjs,na ich temat ,sam powiedział,że woli bez oplotu,bo w razie usterki,pęknięcia takiego przewodu od razu widać przyczyne,a tak to przeglądasz cały układ,czasochłonne

decyzja i tak należy do Ciebie ,domyślam się,że serie cieżko dostać ,sam szukałem długo uszczelki pod pokrywę zaworów ,w końcu zamówiłem w nissanie

pozdro

: pt 23 sie, 2013 08:26
autor: FifkaDBA
No tak myślałem sobie, ze można z czegoś dorobić, w oplocie trochę drogie i nie jestem pewny, czy mi sa potrzebne do seryjnego samochodu... Podjadę jeszcze do salonu zapytać, może cena będzie do zniesienia :D

: sob 24 sie, 2013 14:00
autor: maciu$
Graczu pisze:w oplocie może i wiecej i dłużej wytrzymują ale rozmawiając z kimś kto ściga się kjs,na ich temat ,sam powiedział,że woli bez oplotu,bo w razie usterki,pęknięcia takiego przewodu od razu widać przyczyne,a tak to przeglądasz cały układ,czasochłonne

decyzja i tak należy do Ciebie ,domyślam się,że serie cieżko dostać ,sam szukałem długo uszczelki pod pokrywę zaworów ,w końcu zamówiłem w nissanie

pozdro
Totalnie idiotyczny argument...
Chyba nikt nie zakłada przewodu w oplocie, z myslą o szukaniu w nich nieszczelności, poza tym przy przewodzie w oplocie raczej nie ma większego problemu z lokalizacją ewentualnego wycieku, jak się leje to po prostu widać z którego przewodu leci.

Przewód w oplocie to przede wszystkim większa efektywność hamowania, gdzie przewód standardowy puchnie, oplot bedzie jeszcze trzymał parametry. O ile na ulicy może nie są niezbędne to w sporcie zawsze będzie to kolejny krok do poprawy wydajności hamulca.

W ASO przewody będą niewiele tańsze, albo w ogóle w stosunku do oplotu.

Nie masz w okolicy jakiegoś zakładu który trudni się takimi rzeczami jak zarabianie przewodów? Chyba najszybsza i najwygodniejsza opcja to dorobienie z metra.

: sob 24 sie, 2013 18:02
autor: Saqu
na pewno nowe "zwykłe" przewody elastyczne to będzie duży plus dla nissana, w którym część ta już lata swojej świetności ma za sobą...

: wt 27 sie, 2013 12:49
autor: FifkaDBA
Zrobię tak jak kolega macius pisał. Dorobię z metra, chyba najlepsza opcja.

: czw 01 maja, 2014 15:45
autor: Graczu
maciu$ widzisz nie do końca Masz racje, właściciel samochodu którym się sciga zdemontował przewody w oplocie,a przerobił ich kilka z różnych firm ,skoro zdecydował sie na serię miał powód, dla kogos kto od czasu do czasu pogoni fure na mieście nie ma znaczenia