Cienkie serwo do S13

Wszystko od klocków hamulcowych, tarcz poprzez zaciski i pompy na płynach i przewodach skończywszy

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Witam, poszukuję info z czego podejdzie p&p albo prawie p&p CIEŃSZE serwo do S13.
Nie ma być mniejsze po obwodzie tylko cieńsze po głębokości (tak by cofnąć pompę do grodzi).

Z colta jest cienkie, ale ma za krótkie śrubki mocujące w grodzi...
Inne sugestie ?
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Chyba może być z Suzuki Swifta (ale chyba tych starczych modeli). Chyba Neo ma takie u siebie.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
klimas1778
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 62
Rejestracja: ndz 21 lip, 2013 21:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Ja w 240sx mam "chudsze" serwo od 200sx ale i tak ciasno wchodzi pompa od s14:

Obrazek
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

klimas1778 pisze: serwo od 200sx ale i tak ciasno wchodzi pompa od s14:
ale to serwo chyba nie jest od 240sxa xD tylko jak by ktoś wcześniej wymienił na s14'kowe? :O
Poszukuję...
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

kamilp1908 pisze:Chyba może być z Suzuki Swifta (ale chyba tych starczych modeli). Chyba Neo ma takie u siebie.
Stare modele są wąskie ale grube, a nowe cienkie ale mają mocowanie pompy po skosie a to nie pasuje....
Awatar użytkownika
klimas1778
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 62
Rejestracja: ndz 21 lip, 2013 21:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Saqu,
Obrazek
Link od hamburgerów wiec mowa o 240sx.
Ostatnio zmieniony wt 15 kwie, 2014 16:01 przez klimas1778, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Ja mam taki
Obrazek
Awatar użytkownika
kali
Stały gość
Stały gość
Posty: 352
Rejestracja: śr 06 lut, 2008 17:52
Lokalizacja: Przyszowice

ja mam z colta szpiki sobie przedłużyłem i działa
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

też przedłużałem 8)
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Robiac mniejszy gwint i specjalna przedluzke czy inny patent?
Awatar użytkownika
kali
Stały gość
Stały gość
Posty: 352
Rejestracja: śr 06 lut, 2008 17:52
Lokalizacja: Przyszowice

ja kupiłem nakrętkę złączną ma ok 3cm długości zeszlifowałem ją na okrągło i uciąłem szpili z starego serwa na potrzebną długość skręciłem to do kupy na hermetyku żeby się nie rozkręciło i trochę rozwierciłem dziury w grodzi żeby te nakrętki przeszły i jakoś działa
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Odciąłem i spawałem nowe szpilki. Tylko trzeba uważać aby nie podgrzewać spawem serva.
Awatar użytkownika
GRUCHA25
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 90
Rejestracja: ndz 06 wrz, 2009 11:49
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Podepnę się pod temat. Z jakiego Colta jest to cienkie serwo?
Będę wdzięczny za info.
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Może ktoś podać przykładowy link do allegro/olx z tym serwem?
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Ze względu na fakt iż sam szukałem na szybko a nikt nie odpowiadał, przeczesałem allegro w poszukiwaniu serwa od mitsu, nissana i kilku innych.
Po orientacyjnym wyglądzie rozstawu z obu stron, udało mi się szybko wytypować kilka ciekawy a że kosztowały zazwyczaj po 10-20zł to zakupiłem najpierw z jakiegoś colta a później z primery ale nie pamiętam już której...

Oba były cienkie, oba miały za krótkie szpilki (w s13 jest tam taka jakby podwójna grodź...)
Z primery było sporo szersze i założenie go wymagało wciśnięcia w świeżo polakierowaną komorę więc odpuściłem.
Ozim przedłużył śruby od colta i elegancko wszystko pasi i działa ;)

Zalecam przeczesanie allegro, nie było to skomplikowane ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”