Witam, poszukuję info z czego podejdzie p&p albo prawie p&p CIEŃSZE serwo do S13.
Nie ma być mniejsze po obwodzie tylko cieńsze po głębokości (tak by cofnąć pompę do grodzi).
Z colta jest cienkie, ale ma za krótkie śrubki mocujące w grodzi...
Inne sugestie ?
Cienkie serwo do S13
Moderator: Moderator
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Chyba może być z Suzuki Swifta (ale chyba tych starczych modeli). Chyba Neo ma takie u siebie.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
- klimas1778
- -#Sympatyk
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz 21 lip, 2013 21:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ja w 240sx mam "chudsze" serwo od 200sx ale i tak ciasno wchodzi pompa od s14:
ale to serwo chyba nie jest od 240sxa xD tylko jak by ktoś wcześniej wymienił na s14'kowe? :Oklimas1778 pisze: serwo od 200sx ale i tak ciasno wchodzi pompa od s14:
Poszukuję...
Stare modele są wąskie ale grube, a nowe cienkie ale mają mocowanie pompy po skosie a to nie pasuje....kamilp1908 pisze:Chyba może być z Suzuki Swifta (ale chyba tych starczych modeli). Chyba Neo ma takie u siebie.
- klimas1778
- -#Sympatyk
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz 21 lip, 2013 21:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Saqu,
Link od hamburgerów wiec mowa o 240sx.
Link od hamburgerów wiec mowa o 240sx.
Ostatnio zmieniony wt 15 kwie, 2014 16:01 przez klimas1778, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja mam taki
też przedłużałem
Robiac mniejszy gwint i specjalna przedluzke czy inny patent?
ja kupiłem nakrętkę złączną ma ok 3cm długości zeszlifowałem ją na okrągło i uciąłem szpili z starego serwa na potrzebną długość skręciłem to do kupy na hermetyku żeby się nie rozkręciło i trochę rozwierciłem dziury w grodzi żeby te nakrętki przeszły i jakoś działa
Odciąłem i spawałem nowe szpilki. Tylko trzeba uważać aby nie podgrzewać spawem serva.
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Może ktoś podać przykładowy link do allegro/olx z tym serwem?
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
Ze względu na fakt iż sam szukałem na szybko a nikt nie odpowiadał, przeczesałem allegro w poszukiwaniu serwa od mitsu, nissana i kilku innych.
Po orientacyjnym wyglądzie rozstawu z obu stron, udało mi się szybko wytypować kilka ciekawy a że kosztowały zazwyczaj po 10-20zł to zakupiłem najpierw z jakiegoś colta a później z primery ale nie pamiętam już której...
Oba były cienkie, oba miały za krótkie szpilki (w s13 jest tam taka jakby podwójna grodź...)
Z primery było sporo szersze i założenie go wymagało wciśnięcia w świeżo polakierowaną komorę więc odpuściłem.
Ozim przedłużył śruby od colta i elegancko wszystko pasi i działa
Zalecam przeczesanie allegro, nie było to skomplikowane
Po orientacyjnym wyglądzie rozstawu z obu stron, udało mi się szybko wytypować kilka ciekawy a że kosztowały zazwyczaj po 10-20zł to zakupiłem najpierw z jakiegoś colta a później z primery ale nie pamiętam już której...
Oba były cienkie, oba miały za krótkie szpilki (w s13 jest tam taka jakby podwójna grodź...)
Z primery było sporo szersze i założenie go wymagało wciśnięcia w świeżo polakierowaną komorę więc odpuściłem.
Ozim przedłużył śruby od colta i elegancko wszystko pasi i działa
Zalecam przeczesanie allegro, nie było to skomplikowane