Siemanko,
chodzą mi po głowie extendery jako że japońce opisują że bardzo to poprawia pracę łapy na lince
http://www.ebay.com/itm/GKTECH-S13-180s ... 14&vxp=mtr
spasuje to do s13? jest opisane że pasuje do 180sx i s13 silvia, a tam są chyba takie same hamulce jak w 200sx s13?
a może macie jakieś miejscowe odpowiedniki ?
z góry dzięki za odpowiedź
Extendery do r?cznego (s13)
Moderator: Moderator
- artoor200sx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 804
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
- Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)
seryjny reczny w s13 dziala zayebiscie , nie ma sensu nic tam dotykac .
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
chyba w s14
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
domino, niestety tez nie ;d
nie no ja mam poskładane wszystko przesmarowane na seryjnym systemie bębnowym w s13 i są kosy.... tam bym nie kombinował akurat, chyba że dołożyć hydrołapkę żeby linek nie rozciągać
ale wcześniejszy zestaw z s14 też dawał radę
ale wcześniejszy zestaw z s14 też dawał radę
Poszukuję...
ja mam wszystko z s14a i też są mega. jak nie spuszcze ręcznego to nie rusze z miejsca
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
przeciez ten <font class="red">PIP</font> z <font class="red">PIP</font> jest do zacisku z s14`ski/ s14a badz 240sx`a w ktorych mechanizm recznego jest realizowany poprzez zacisk,a w naszych europejskich s13`stkach reczny jest ba bebnie wiec ten <font class="red">PIP</font> jest zbyteczny
Tzn ja wiem że kosi i mi linka też kosi koła na suchym i między innymi dlatego wydupcyłem z auta hydrołapę (kwestia wyglądu) i zostawiłem sam oryginał, ale jakby nie patrzeć to trzeba się do końca zaszarpnąć a jak jest ten PIP to wystarczy mneijszy i krótszy ruch
Jakieś inne patenty?
Jakieś inne patenty?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
to Ty masz reczny na zacisku czy w bebnie bo sie juz pogubiłem ?
z tyłu mam seria 200sx s13 92r, czyli tam jest tarczobęben
czyli Ci to nie podejdzie... bo ręczny masz realizowany na bębnie i ten extender na nic ci się nie zda.
wyreguluj sobie dobrze ręczny i będziesz miał problem z głowy
wyreguluj sobie dobrze ręczny i będziesz miał problem z głowy
Poszukuję...
seryjny z S13 jest kosa, S14 to kupa, niestety
ja mam s14a i jest kosa. wszystko zależy jaki mamy szmelc wsadzonyBinio_ pisze:seryjny z S13 jest kosa, S14 to kupa, niestety
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
ok, a są jakieś upgrade do linek? w sensie jakieś tytanowe czy jakieś tam żeby się nie rozciągały? czy te seryjne nissanowskie sa pancerne? bo w 350z ta oryginalna to z gównolitu była i po paru kosach mi łapa nie działa prawie wgl xD
S13'stkowe są ok i ewentualnie raz na dłuższy czas wyregulujesz przy łapie.
Domino, no nie mogły wyjść z fabryki gowniane, ale do driftu się nie nadają, słabo to działa, rozciąga się, wygina i słabiej łapie niż seryjny tarczobeben z s13 - tak samo uzywany
Domino, no nie mogły wyjść z fabryki gowniane, ale do driftu się nie nadają, słabo to działa, rozciąga się, wygina i słabiej łapie niż seryjny tarczobeben z s13 - tak samo uzywany