Extendery do r?cznego (s13)

Wszystko od klocków hamulcowych, tarcz poprzez zaciski i pompy na płynach i przewodach skończywszy

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Ciast3k
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 140
Rejestracja: wt 22 kwie, 2014 19:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Siemanko,

chodzą mi po głowie extendery jako że japońce opisują że bardzo to poprawia pracę łapy na lince
http://www.ebay.com/itm/GKTECH-S13-180s ... 14&vxp=mtr

spasuje to do s13? jest opisane że pasuje do 180sx i s13 silvia, a tam są chyba takie same hamulce jak w 200sx s13?
a może macie jakieś miejscowe odpowiedniki :)?

z góry dzięki za odpowiedź :)
350Z Clean Stock ;) <sold!>
200sx s13 Fat Kouki :P
200sx s14a Racing Ed.
Awatar użytkownika
artoor200sx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 804
Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)

seryjny reczny w s13 dziala zayebiscie , nie ma sensu nic tam dotykac .
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
Awatar użytkownika
domino
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: ndz 31 sie, 2008 09:34
Lokalizacja: złotów

chyba w s14
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Awatar użytkownika
echo
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 615
Rejestracja: czw 03 maja, 2012 14:14
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

domino, niestety tez nie ;d
Jest ten Dubaj, czuć ten Berlin!

Proud owner of s14a
topics35/s14a-270-vt22765.htm
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

nie no ja mam poskładane wszystko przesmarowane na seryjnym systemie bębnowym w s13 i są kosy.... tam bym nie kombinował akurat, chyba że dołożyć hydrołapkę żeby linek nie rozciągać

ale wcześniejszy zestaw z s14 też dawał radę :P
Poszukuję...
Awatar użytkownika
domino
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: ndz 31 sie, 2008 09:34
Lokalizacja: złotów

ja mam wszystko z s14a i też są mega. jak nie spuszcze ręcznego to nie rusze z miejsca
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

przeciez ten <font class="red">PIP</font> z <font class="red">PIP</font> jest do zacisku z s14`ski/ s14a badz 240sx`a w ktorych mechanizm recznego jest realizowany poprzez zacisk,a w naszych europejskich s13`stkach reczny jest ba bebnie wiec ten <font class="red">PIP</font> jest zbyteczny
Awatar użytkownika
Ciast3k
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 140
Rejestracja: wt 22 kwie, 2014 19:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Tzn ja wiem że kosi i mi linka też kosi koła na suchym i między innymi dlatego wydupcyłem z auta hydrołapę (kwestia wyglądu) i zostawiłem sam oryginał, ale jakby nie patrzeć to trzeba się do końca zaszarpnąć a jak jest ten PIP to wystarczy mneijszy i krótszy ruch ;)

Jakieś inne patenty?
350Z Clean Stock ;) <sold!>
200sx s13 Fat Kouki :P
200sx s14a Racing Ed.
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

to Ty masz reczny na zacisku czy w bebnie bo sie juz pogubiłem ?
Awatar użytkownika
Ciast3k
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 140
Rejestracja: wt 22 kwie, 2014 19:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

z tyłu mam seria 200sx s13 92r, czyli tam jest tarczobęben
350Z Clean Stock ;) <sold!>
200sx s13 Fat Kouki :P
200sx s14a Racing Ed.
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

czyli Ci to nie podejdzie... bo ręczny masz realizowany na bębnie i ten extender na nic ci się nie zda.

wyreguluj sobie dobrze ręczny i będziesz miał problem z głowy
Poszukuję...
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

seryjny z S13 jest kosa, S14 to kupa, niestety
Awatar użytkownika
domino
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: ndz 31 sie, 2008 09:34
Lokalizacja: złotów

Binio_ pisze:seryjny z S13 jest kosa, S14 to kupa, niestety
ja mam s14a i jest kosa. wszystko zależy jaki mamy szmelc wsadzony
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Awatar użytkownika
Ciast3k
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 140
Rejestracja: wt 22 kwie, 2014 19:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

ok, a są jakieś upgrade do linek? w sensie jakieś tytanowe czy jakieś tam żeby się nie rozciągały? czy te seryjne nissanowskie sa pancerne? bo w 350z ta oryginalna to z gównolitu była i po paru kosach mi łapa nie działa prawie wgl xD
350Z Clean Stock ;) <sold!>
200sx s13 Fat Kouki :P
200sx s14a Racing Ed.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

S13'stkowe są ok i ewentualnie raz na dłuższy czas wyregulujesz przy łapie.

Domino, no nie mogły wyjść z fabryki gowniane, ale do driftu się nie nadają, słabo to działa, rozciąga się, wygina i słabiej łapie niż seryjny tarczobeben z s13 - tak samo uzywany
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”