Czy da się wymienic końcówkę od pompy hamulcowej

Wszystko od klocków hamulcowych, tarcz poprzez zaciski i pompy na płynach i przewodach skończywszy

Moderator: Moderator

PrzeRuSco
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 59
Rejestracja: wt 03 gru, 2013 11:07
Lokalizacja: Warszawa

Wie ktoś czy da się wymienić końcówkę ze zdjęcia w pompie hamulcowej. W pompie jest taka że w przewodzie musi być lejek a chciałbym zmienić na taką żeby w przewodzi był grzybek.
Wiem że mogę wymienić przewody lub zarobić nową końcówkę na przewodzie ale wolałbym zmienić w pompie. Ewentualnie czy są jakieś przejściówki?
Obrazek
Awatar użytkownika
Golec
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 373
Rejestracja: ndz 27 mar, 2011 12:36
Lokalizacja: Piaseczno

Tego nie da sie wymienić, musisz robić stozki na przewodach. Czemu tak bardzo zależy Ci na baryłce?
PrzeRuSco
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 59
Rejestracja: wt 03 gru, 2013 11:07
Lokalizacja: Warszawa

No trudno a chciałem zmienić w pompie bo wymieniam na wydajniejszą i mam ją na "stole" i łatwiej mi w pompie teraz wymienić niż przy zakładaniu pompy zmieniać przewody, na miedziane bo stalowe to chyba ciężko zarobić na samochodzie, a już na pewno nie przyrządem z allegro za 30PLN.
Awatar użytkownika
Lolson
Stały gość
Stały gość
Posty: 477
Rejestracja: pt 12 mar, 2010 22:30
Lokalizacja: Warszawa

jedz do dprs
http://www.dprs.pl
Zabierz pompy, powiedz o co Ci chodzi i na 99% powinni miec przejscowke
We are INSANITY CREW✌️
Facebook
Instagram
PrzeRuSco
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 59
Rejestracja: wt 03 gru, 2013 11:07
Lokalizacja: Warszawa

Dzięki
Majkelll
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 726
Rejestracja: czw 23 wrz, 2010 22:15
Lokalizacja: Pułtusk

Pamiętaj tylko że masz anglika, więc wyjście idzie prosto w kielich a przejściówka to kolejny dystans. Sprawdzę wieczorem ile tam miejsca jest.

Ja miałem bm44 na miedzianych, założyłem bm57 nie zmieniając końcówek (stożków czy tam grzybków) i działa idealnie, nie cieknie, ale to miedź. A poza tym będziesz miał duży problem wygiąć odpowiednio oryginalne przewody, żeby pasowały pod tą pompę, nie przeginając ich.

Zarobienie miedziaków (od pompy do ABS, ewentualnie do trójnika jak wywalasz ABS) to nie duży koszt, pracy też nie jest wiele, więc przemyśl tą opcję.
Ostatnio zmieniony wt 27 sty, 2015 11:58 przez Majkelll, łącznie zmieniany 2 razy.
CA18DET - Jeden osiem Turbo burbo...
PrzeRuSco
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 59
Rejestracja: wt 03 gru, 2013 11:07
Lokalizacja: Warszawa

Pompa idzie do P11 tam jest trochę inaczej, pomiędzy kielichem a pompą jest dużo miejsca więc oryginalnie przewody wchodzą od strony kielicha. Pompa jest z europejskiej wersji Patrola Y60 GR 2,8 TD, więc do waszych turbowozów na logikę powinny pasować właśnie od anglików. Zreszta twój zakup BM57 był dla mnie inspiracją :-D Jak się nie uda na przejściówki to zmienię na miedź lub zdemontuje stal do pompy ABS i pojadę do zakładu żeby zakuli stożek.
Ostatnio zmieniony wt 27 sty, 2015 13:51 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Majkelll
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 726
Rejestracja: czw 23 wrz, 2010 22:15
Lokalizacja: Pułtusk

Ej no, w takim razie to by wiele wyjaśniało bo koleś sprzedający mi pompę upierał się że to na 100% europejczyk, a przewody idą mi w kielich 8)
CA18DET - Jeden osiem Turbo burbo...
PrzeRuSco
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 59
Rejestracja: wt 03 gru, 2013 11:07
Lokalizacja: Warszawa

Jednak według nissan4u w Patrolach LHD i RHD jest ta sama pompa z wyjściem w wasze kielichy http://nissan4u.com/parts/info/4601002J00/
Ale to tylko nissan4u trzeba by poszukać na ebayu może by się znalazła.
Ostatnio zmieniony wt 27 sty, 2015 14:16 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”