Strona 2 z 2

: pn 02 mar, 2015 17:25
autor: szaman
ma byc tak:
przy dokreconym odpowietrzniku podpompowac pedalem i trzymac wcisniety,
druga osoba poluznia odpowietrznik, plyn wyplywa, a pedal hamulca wchodzi do konca,
nastepnie przy dalej wcisnietym pedale zakrecasz odpowietrznik i dopiero mozna puscic pedal,
i tak az do skutku, zeby w plynie wychodzacym z odpowietrznika nie bylo bombelkow powietrza ani zadnej piany itp.

nalezy pamietac o pilnowaniu poziomu plynu, bo gdy zejdzie za nisko, to zlapiemy powietrze do pompy i wszystko trza powtorzyc.

: pn 02 mar, 2015 23:48
autor: Exerius
Chyba trochę chaotycznie napisałem poprzednia wiadomość ale właśnie tak robię.
Nie jest to pierwsze auto w którym odpowietrzam układ, inne hamują nissan dalej nie chce :?

: wt 03 mar, 2015 09:04
autor: szaman
no wlasnie sie zastanawialem czy piszemy o tym samy tylk otroche inaczej ;)
no to sprobuj wymienic pompe na inna i sprawdz co sie dzieje,
a sprawdzales wszystkie przewody w aucie czy ktorys sie cos nie poci? zwlaszcza w tylnej czesci pod autem?

jak nie znajdziesz gdzie indziej i szybciej, to moge ci podeslac pompe z s13 na testy kolo weekendu najszybciej.

: wt 03 mar, 2015 09:07
autor: Exerius
Juz leci do mnie inna pompa,
Wszystko sprawdzalem, nigdzie nic nie cieknie plyn jest swiezo kupiony.
Tyl ladnie blokuje kola podczas jazdy, przod siedzi.

: wt 03 mar, 2015 09:11
autor: szaman
no to inaczej a z odpowietrznikow leci ci zblizona ilosc plynu z prawej i lewej strony?
moze masz gdzies zagnieciony przewod i sie slabo odpowietrza?

: wt 03 mar, 2015 09:34
autor: Exerius
W sumie ciezko to tak z pamieci powiedziec, robilem tak ze do pompy podlaczalem tylko jedno kolo przednie, raz prawe raz lewe i bylo to samo
Wydaje mi sie ze ta pompa siedzi bo jakos ten plyn nie ma cisnienia przy odpowietrzaniu.
Podmienie zobacze dam znac :D

@UP
Po wymianie pompy wszystko dziala jak powinno :airborne: