przerobienie ręcznego

Wszystko od klocków hamulcowych, tarcz poprzez zaciski i pompy na płynach i przewodach skończywszy

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
luk
Stały gość
Stały gość
Posty: 206
Rejestracja: czw 10 wrz, 2009 17:50
Lokalizacja: Węgierska Górka

Witam,
Próbował ktoś zamontować pompę hamulcową zamiast linek do seryjnej łapy w s13 ?
Chodzi mi o to żeby to zrobić tak by nie ciąć i nie niszczyć plastikowego tunelu
Czy to w ogóle jest możliwe żeby zmieścić tam jakąś pompę ?
Ostatnio zmieniony wt 03 lis, 2015 13:14 przez luk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Ciast3k
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 140
Rejestracja: wt 22 kwie, 2014 19:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

widziałem taki mod, w miejscu dźwigni zrobiony był zawias i szło dłuuugie cięgno aż pod deskę rozdzielczą.
Pod podłokietnik raczej nie wciśniesz bo i tak jest tam ciasno.

Z ciekawości.
Czemu chcesz zamienić linkę s13 na hydrołapę? Linka w s13 jest szalona i u mnie dział znacznie lepiej niż hydro :D
350Z Clean Stock ;) <sold!>
200sx s13 Fat Kouki :P
200sx s14a Racing Ed.
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Możesz też pokombinowac żeby np linka szła do bagażnika a tam zrobić dźwignie tak by ciagnąc za linkę był pchany tłoczek w pompie i tym samym masz ori łapę i pompe do hydro.
Poszukuję...
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

Widziałem coś takiego w s14. Bodajże echo ma tak u siebie, pytaj jego;)
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

tylko tez troche nie rozumie tego rozwiazania, seryjny reczny spokojnie pozwala na podcinanie sie przy nawet 120km/h, dla mnie zamontowanie hydrolapy mialo sens taki, ze ustawilem sobie najoptymalniej dzwignie przy kierownicy, nie chodzilo o zmiane sily hamowania, a o wygode :)

chyba ze masz hamulce z s14 to juz inna bajka i wtedy taki zabieg ma sens ;)

czyli sposob zaproponowany przez Saqu, jest dosc dobrym rozwiazaniem nie psujacym nam ukladu w tunelu srodkowym ;)

jezeli poswiecilbys schowek w tunelu to mysle ze dalo by sie tam upchnac pompe ;)
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

zmiescilem scooterowy reczny pod ori tunel w s13`stce, podcinajac jedynie delikatnie schowek w podlokietniku
Awatar użytkownika
luk
Stały gość
Stały gość
Posty: 206
Rejestracja: czw 10 wrz, 2009 17:50
Lokalizacja: Węgierska Górka

Wiem, że seryjny ręczny w s13 działa bardzo dobrze
problem w tym, że tarczo bęben który chcę zastosować ma 3mm większą średnicę na bębnie i seryjne szczęki nie łapią tego dobrze
Pod deską w tym miejscu mam dość ciasno i pompy raczej tam nie wcisnę
więc może pokombinuję żeby zamontować ją w bagażniku
a jak nie to wezmę całą hydro łapę od Scootera
Ostatnio zmieniony śr 04 lis, 2015 10:31 przez luk, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”