Mam zamiar zmienić cały układ hamulcowy w s13 tj większe serwo lepsza pompa hamulcowa przewody w oplocie no i oczywiście zaciski.Na obecną chwilę posiadam zaciski z s14 adaptery i tarcze od Murano 320 mm na przód.
Wpadnie także swap piast na 5x114,3 bo chyba taki jest w Murano(tego nie jestem pewny) na przód i tył.Moje pytanie brzmi jakie większe serwo podejdzie p&p do s13 z jakiego samochodu,jaką pompę hamulcowa do tego zastosowac.No i najważniejsze chciałbym zmienić także tylne zaciski i tarcze jako że będzie hydrołapa wpieta w układ na jednym zacisku.Z czego dobrać zaciski tylne i tarcze by dobrze działały z hydro.Chciałbym to upchnąć w felgi 16,wie ktos czy to się zmiesci.Czy jest ktoś kto zna odpowiedź na moje pytania?
Pozdrawiam
Swap i mod hamulcy s13
Moderator: Moderator
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Ostatnio zmieniony ndz 06 paź, 2019 10:43 przez turbokillers, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja mu w gas a on bokiem w las
Serwo i pompa idzie z Nissan 300ZX Z32 Twin turbo, kod pompy BM57.
Tylne zaciski/tarcze z tego samego auta 297mm, 2pot. Albo Skyline R33 GTS-T.
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Rozumiem a tylne zaciski siadają p&p czy adaptery itp trzeba dawać
Ja mu w gas a on bokiem w las
Pamiętaj żeby tą pompę BM 57 kupić z auta w wersji z kierownicą po lewej stronie.Airbog pisze:
Serwo i pompa idzie z Nissan 300ZX Z32 Twin turbo, kod pompy BM57.
Tylne zaciski/tarcze z tego samego auta 297mm, 2pot. Albo Skyline R33 GTS-T.
Pozdrawiam
Siadaja bez adapterow, a i zwykly hamulec postojowy tez dziala.turbokillers pisze:Rozumiem a tylne zaciski siadają p&p czy adaptery itp trzeba dawać
Tylko bedziesz potrzebowal nowych przewodow hamulcowych pod zaciski.
Ostatnio zmieniony wt 08 paź, 2019 06:51 przez Airbog, łącznie zmieniany 1 raz.