Strona 1 z 1

Swap i mod hamulcy s13

: ndz 06 paź, 2019 10:36
autor: turbokillers
Mam zamiar zmienić cały układ hamulcowy w s13 tj większe serwo lepsza pompa hamulcowa przewody w oplocie no i oczywiście zaciski.Na obecną chwilę posiadam zaciski z s14 adaptery i tarcze od Murano 320 mm na przód.
Wpadnie także swap piast na 5x114,3 bo chyba taki jest w Murano(tego nie jestem pewny) na przód i tył.Moje pytanie brzmi jakie większe serwo podejdzie p&p do s13 z jakiego samochodu,jaką pompę hamulcowa do tego zastosowac.No i najważniejsze chciałbym zmienić także tylne zaciski i tarcze jako że będzie hydrołapa wpieta w układ na jednym zacisku.Z czego dobrać zaciski tylne i tarcze by dobrze działały z hydro.Chciałbym to upchnąć w felgi 16,wie ktos czy to się zmiesci.Czy jest ktoś kto zna odpowiedź na moje pytania?
Pozdrawiam

: pn 07 paź, 2019 07:48
autor: Airbog
:)
Serwo i pompa idzie z Nissan 300ZX Z32 Twin turbo, kod pompy BM57.
Tylne zaciski/tarcze z tego samego auta 297mm, 2pot. Albo Skyline R33 GTS-T.

Swap i mod hamulcy s13

: pn 07 paź, 2019 10:57
autor: turbokillers
Rozumiem a tylne zaciski siadają p&p czy adaptery itp trzeba dawać

: pn 07 paź, 2019 14:34
autor: Marcin P.
Airbog pisze::)
Serwo i pompa idzie z Nissan 300ZX Z32 Twin turbo, kod pompy BM57.
Tylne zaciski/tarcze z tego samego auta 297mm, 2pot. Albo Skyline R33 GTS-T.
Pamiętaj żeby tą pompę BM 57 kupić z auta w wersji z kierownicą po lewej stronie.

Pozdrawiam

Re: Swap i mod hamulcy s13

: wt 08 paź, 2019 06:50
autor: Airbog
turbokillers pisze:Rozumiem a tylne zaciski siadają p&p czy adaptery itp trzeba dawać
Siadaja bez adapterow, a i zwykly hamulec postojowy tez dziala.
Tylko bedziesz potrzebowal nowych przewodow hamulcowych pod zaciski.