trzęsię kierownicą

Wszystko od klocków hamulcowych, tarcz poprzez zaciski i pompy na płynach i przewodach skończywszy

Moderator: Moderator

kamil s14

Witam wszystkich !
Jestem nowy na tej stronie i mam prośbę!
Jestem posiadaczem s14 i mam problem z trzęsieniem kierownicy, miedzy 100 a 120 km/h koła są wywarzone napewno dobrze , luzów na zawieszeniu niema,niedawno wymieniłem tarcze chamulcowe z przodu na nowe,pozatym jakieś take słabe chamulce w tych 200sx niby 4 tłoki i nic specjalnego. prosze o pomoc i pozdrawiam. :lol:
Anonymous

kamil s14 pisze:Witam wszystkich !
Jestem nowy na tej stronie i mam prośbę!
Jestem posiadaczem s14 i mam problem z trzęsieniem kierownicy, miedzy 100 a 120 km/h koła są wywarzone napewno dobrze , luzów na zawieszeniu niema,niedawno wymieniłem tarcze chamulcowe z przodu na nowe,pozatym jakieś take słabe chamulce w tych 200sx niby 4 tłoki i nic specjalnego. prosze o pomoc i pozdrawiam. :lol:
a opony masz dobre?? ( moze one) amorki masz dobre?? A hamulce?? ja tam mam hamulce kosa u siebie. B . dobre. 8)
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

Na standartowe hamulce to chyba kazdy posiadacz 200sx narzeka.
Jakie masz fele standardowe czy nie??? Jezeli nie standardowe to sprawdz jaka masz srednice otworu srodkowego jezeli jest on za duzy np w s13 jest to srednica 66,1mm. Jezeli fele mialy by np 68mm srednice to wtedy własnie sa drgania zakłada sie wtedy jakies ''ringi centrujace'' (chyba tak to sie nazywa). Pozatym z tego co wiem to wiele osób ma drgania kierownicy w s14. Najlepiej niech oni sie wypowiedza...
kamil s14

dzięki za zainteresowanie!
Więc tak opony dobre bo trzęsie i na zimówkach i na lecie ,amortyzatory mam tez dobre bo sprawdzałem, geometria jak to powiedział facet podczas pomiarów jest tak dobra że żatko sie taka trafia,samochód jest z 2000 r nie miał strzała ani żadnej stłuczki, przebieg 57 tys orginał samochód kupiony w Polsce w salonie . I niewim co dalej, ktoś mówił że może luz w przekładni ale niewiem. Pozdrawiam i czekam na dalsza pomoc.
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

Luz w przekładni nie powinien mieć nic do rzeczy. Ja mam w przekładni takie luzy, ze w kabinie jest straszny hałas. Stuka i puka niemiłosiernie. Ale kierownica sie nie trzesie.
Co prawda ja jeżdze Toyotą, ale nie wiem czy w Nissanach mogło by to w jakiś sposób się różnić.
Sprawdż tylne koła i hamulce, bo one też w jakimś stopniu oddziaływują na drgania w kierownicy. (u mnie tak było jak miałem nierówno zjechane szczęki).
Obrazek
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

Artur zadko tu zaglada wiec powiem w jego imieniu a raczej go zacytuje ''patrz jak mi kierownica drga'' :D to bylo jak jechalismy do Władysławowa spotkac sie z Jarkiem :D On ma s14 rocznika nie pamietam moze jest to 95 lapy uciac sobie nie dam :lol:
Anonymous

czy to sie dzieje przy hamowaniu ?
Anonymous

U mnie dzieje się tak samo przy tych prędkościach(100-120km/h),ale tylko czasami...Zauważyłem,że jeśli już tak się u mnie dzieje to wtedy jak jest zimny(chwilę po uruchomieniu silnika)-potem jest ok.Koła też sprawdzałem i były dobrze wyważone(zimówki i letnie).Więc może to jest typowe-ja przynajmniej tak założyłem....Dzieje się mi to tak rzadko,że przestało mi to już przeszkadzać...
Awatar użytkownika
Lukasz
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: czw 25 wrz, 2003 22:18
Lokalizacja: Dusseldorf | Wrocław
Kontakt:

Fila. pisze:Na standartowe hamulce to chyba kazdy posiadacz 200sx narzeka.
Ja na hamulce nie narzekałem. Auto zatrzymywało się momentalnie. Miałem standardowe tarcze i klocki Nishimbo, odłączony ABS, opony z przody 215 z tyłu 235 (może to dzięki oponom?).
Obrazek
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

Shifty nie wiem Artur musi powiedzic ja nie pamietam....
Lukasz ja mialem 205 i do dupy mi sie zatrzymywał :D Pewnie to opony
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”