Hamulce i felgi S13 przed i po lifcie - pytanie

Wszystko od klocków hamulcowych, tarcz poprzez zaciski i pompy na płynach i przewodach skończywszy

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Raptor
Stały gość
Stały gość
Posty: 233
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Maretzky pisze:A zeby hamulce dobrze działały to tył tez musi byc w nienagannym stanie.
Nie koniecznie jakies EBC od razu , ale chociaz zdrowa seria.
z tył będą nówka tarcze+klocki

co do tarcz poliftowych to różnią się średnicą - grubość jest taka sama 22mm a w s14 30mm - przynajmniej tak pisze we wszystkich katalogach
Awatar użytkownika
Krzysiu
Stały gość
Stały gość
Posty: 294
Rejestracja: pn 09 lut, 2004 00:16
Lokalizacja: W-wa Ursynow

Rafi pisze:MOWA BYŁA O S14
moze i byla ale pytanie brzmialo: Co musiałbym zrobić by zaadaptować do mojej s13 przed liftem hamulce z s14? :wink:

wczesniej zapomnailem jeszcze napisac ze potrzebne sa nowe przewody ham. tzn tek kawalek od nadkola do zacisku
[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę
[/center][/scroll]
Obrazek
alpntrb

Nie chcę zakładac nowego wątku więc skorzystam z tego.
Czym (oprócz tarcz) różni się przednie zawieszenie w wersji przed i po 09. 91r. ?
Związane jest to z zakupem kilku elementów jak wspornik wahacza, wahacz, amor, drążek stab. piasta (chyba jest różnica ?) i kilku innych drobiazgów.
Awatar użytkownika
Raptor
Stały gość
Stały gość
Posty: 233
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

czy piasty przednie przed i po lifcie są takie same ?

dostałem tarcze ATS 280mm i za cholere nie chcą się zmieścić na piaste - jakby piasta była za duża albo tarcza źle wykonana :| Pomóżcie bo nie wiem czy moja wina czy po prostu tarcze są do dupy - straciłem pół dnia próbując je założyć :|
Awatar użytkownika
mf
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 36
Rejestracja: pt 16 cze, 2006 13:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

i jak udaloci sie w koncu zlozyc ?
Mierzyles moze srednice zewnetrzna piasty/wewnetrzna tarczy ? I co to za wynalazek te tarcze ATS ?
Przegladalem sobie dane tarcz na sklep.intercars.com.pl i jakos nie moglem z tego do zadnych wnioskow dojsc.
Awatar użytkownika
Raptor
Stały gość
Stały gość
Posty: 233
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

prawie założyłem bo źle wykonali otwór pod piastę i miał 140 mm zamiast 144 - wysłałem i czekam az wrócą
Awatar użytkownika
mf
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 36
Rejestracja: pt 16 cze, 2006 13:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

to jakas garazowa produkcja tarcz :shock:
Awatar użytkownika
Raptor
Stały gość
Stały gość
Posty: 233
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

może nie garazowa - ATS robi felgi i tarcze - po prostu robia tarcze na zamowienie
Awatar użytkownika
mf
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 36
Rejestracja: pt 16 cze, 2006 13:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

No to poczekamy az zlozysz i potestujesz jak to dziala :)
Jakby dobrze te tarcze robili to moze mozna by zamowic takie co by pozwolily na montaz zaciskow od s14 bezproblemowo w s13.
Awatar użytkownika
Airbog
Stały gość
Stały gość
Posty: 448
Rejestracja: wt 15 sie, 2006 21:00
Lokalizacja: Litwa
Kontakt:

Zapytalem w ogloszeniach, ale ten temat bedzie bardziej odpowiadal.

Majac duzo mocy mysle o wzmocnieniu hamulcow. Teraz mam tarcze sprzed liftu, ale te po lifcie nie wchodza w rachube. Zastanawiam sie nad dobrze znana opcja (price/performance) z praktyki SXOC:
1. przednie tarcze od BMW E36 M3 z silnikiem 3.0 (Brembo, Black Diamond lub cos podobnego. EBC Turbogroove nie pasuja, bo facet ma w CTR'e i nie jest zadowolony)
2. zaciski od S14a (mam) lub Z32 TT (lzejsze)
3. klocki Ferodo DS2500
4. nowe linki hamulcowe (teraz mam Goodridge, ale od S13 nie beda pasowaly - sa zbyt krotkie)
5. MBC od S14a (mam)

Tyl bedzie odnowiony stock (+ powazne tarcze i klocki).

Co myslicie? Ktos mam cos takiego u siebie? A moze ktos ma jakis big brake kit (w/g ceny - K-sport, D2, Rotora, Brembo, Endless itp.)?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”