Nie chcę zakładac nowego wątku więc skorzystam z tego.
Czym (oprócz tarcz) różni się przednie zawieszenie w wersji przed i po 09. 91r. ?
Związane jest to z zakupem kilku elementów jak wspornik wahacza, wahacz, amor, drążek stab. piasta (chyba jest różnica ?) i kilku innych drobiazgów.
czy piasty przednie przed i po lifcie są takie same ?
dostałem tarcze ATS 280mm i za cholere nie chcą się zmieścić na piaste - jakby piasta była za duża albo tarcza źle wykonana Pomóżcie bo nie wiem czy moja wina czy po prostu tarcze są do dupy - straciłem pół dnia próbując je założyć
i jak udaloci sie w koncu zlozyc ?
Mierzyles moze srednice zewnetrzna piasty/wewnetrzna tarczy ? I co to za wynalazek te tarcze ATS ?
Przegladalem sobie dane tarcz na sklep.intercars.com.pl i jakos nie moglem z tego do zadnych wnioskow dojsc.
No to poczekamy az zlozysz i potestujesz jak to dziala
Jakby dobrze te tarcze robili to moze mozna by zamowic takie co by pozwolily na montaz zaciskow od s14 bezproblemowo w s13.
Zapytalem w ogloszeniach, ale ten temat bedzie bardziej odpowiadal.
Majac duzo mocy mysle o wzmocnieniu hamulcow. Teraz mam tarcze sprzed liftu, ale te po lifcie nie wchodza w rachube. Zastanawiam sie nad dobrze znana opcja (price/performance) z praktyki SXOC:
1. przednie tarcze od BMW E36 M3 z silnikiem 3.0 (Brembo, Black Diamond lub cos podobnego. EBC Turbogroove nie pasuja, bo facet ma w CTR'e i nie jest zadowolony)
2. zaciski od S14a (mam) lub Z32 TT (lzejsze)
3. klocki Ferodo DS2500
4. nowe linki hamulcowe (teraz mam Goodridge, ale od S13 nie beda pasowaly - sa zbyt krotkie)
5. MBC od S14a (mam)
Tyl bedzie odnowiony stock (+ powazne tarcze i klocki).
Co myslicie? Ktos mam cos takiego u siebie? A moze ktos ma jakis big brake kit (w/g ceny - K-sport, D2, Rotora, Brembo, Endless itp.)?