Hamulce i felgi S13 przed i po lifcie - pytanie

Wszystko od klocków hamulcowych, tarcz poprzez zaciski i pompy na płynach i przewodach skończywszy

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Raptor
Stały gość
Stały gość
Posty: 233
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Witajcie.

nurtuje mnie jedna rzecz a nigdz nie zlazłem informacji. Wiem że przed liftem srednica tarcz w s13 to 256mm a po 280mm teraz pytanie jak wygląda sprawa felg przed są 15" a po ?

280mm miesci się w 15" czy już były 16" ?
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

W s13 były montowane 15" seryjnie. Podobno po lifcie tarcze 280mm były w opcji a nie w standardzie.
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

wychodzi na to ze to byla "opcja przymusowa" ;) z tego co sie spotkalem to po lifcie wszyscy maja 280mm
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
Assassin
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 10 mar, 2005 00:04
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

blurek pisze:wychodzi na to ze to byla "opcja przymusowa" ;) z tego co sie spotkalem to po lifcie wszyscy maja 280mm
ja nie mam :P
Awatar użytkownika
Raptor
Stały gość
Stały gość
Posty: 233
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

dokładnie to po 09/91 były 280mm ale jak z felgami dalej 15" ? musze robic hamulce i myslałem od razu nad wymianą tarcz na większe tylko czy zmiesci mi się to do felgi 15"?
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

dr Mike pisze:W s13 były montowane 15" seryjnie.
Są felgi po i przed liftem i różnią się tylko wyglądem !!!!
EMWU is dead
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

Tarcza 280mm miesci sie bez problemowo w 15" ale musisz tez zaciski zmienic. Ja mam auto przedliftingowe i zmieniałem na heble poliftingowe i wszystko działa.
Obrazek
upiorek

a jak jest z hamulcami w s14. Co musiałbym zrobić by zaadaptować do mojej s13 przed liftem hamulce z s14? Czy to kwestia tylko tarcz i zacisków, czy również muszę wymienić pompę ham i Abs? I czy wogóle warto się w to bawić? Czy jest zdecydowana różnica w hamowaniu?
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

zaciski nie pasują ,tarcze są na 5 otworów pozatym wszystko inne wyda :) trzeba dorobic koniki do zacisów i dowiercić otwory w tarczach albo przełożyć piasty. W hamowaniu jest różnica znacząca tylko czesci zamienne są owiele droższe.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Jak kupisz konkretne tarcze i klocki też będziesz miał konkretną różnicę.
EMWU is dead
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

dokładnie ja mam tarcze zinerman + kloczuszki jekieś lepsze i hamowanie znacznie się poprawiło.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
Raptor
Stały gość
Stały gość
Posty: 233
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

ok dzieki za odpowiedzi :D

zamówie chyba tarcze ATS nawiercane-nacinane 280mm, do tego zaciski i jażma z s13 po lifcie, klocki ferodo lub ebc gs i powinno byc dużo lepiej :)

jak sie ats nie sprawdzą to trzeba będzie pomyśleć o ebc tg lub Black Diamond ;)
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

A zeby hamulce dobrze działały to tył tez musi byc w nienagannym stanie.
Nie koniecznie jakies EBC od razu , ale chociaz zdrowa seria.
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzysiu
Stały gość
Stały gość
Posty: 294
Rejestracja: pn 09 lut, 2004 00:16
Lokalizacja: W-wa Ursynow

Rafi pisze:zaciski nie pasują ,tarcze są na 5 otworów pozatym wszystko inne wyda :) trzeba dorobic koniki do zacisów i dowiercić otwory w tarczach albo przełożyć piasty. W hamowaniu jest różnica znacząca tylko czesci zamienne są owiele droższe.
srutu tutu

tarcze podpasuja poliftowe. srednica jest ta sama. roznia sie jedynie grboscia. w celu zamontowania zaciskow od s14 niczego nie trzeba przerabiac. nalezy jedynie dodac podkladki pod klocek, i moga to byc np te blaszki na ktorych klocek jest osadzony. dzieki tej operacji zniwelujemy roznice w grubosci tarczy. ot cala filozofia.
[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę
[/center][/scroll]
Obrazek
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

MOWA BYŁA O S14
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”