Witajcie.
nurtuje mnie jedna rzecz a nigdz nie zlazłem informacji. Wiem że przed liftem srednica tarcz w s13 to 256mm a po 280mm teraz pytanie jak wygląda sprawa felg przed są 15" a po ?
280mm miesci się w 15" czy już były 16" ?
Hamulce i felgi S13 przed i po lifcie - pytanie
Moderator: Moderator
W s13 były montowane 15" seryjnie. Podobno po lifcie tarcze 280mm były w opcji a nie w standardzie.
wychodzi na to ze to byla "opcja przymusowa" z tego co sie spotkalem to po lifcie wszyscy maja 280mm
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
ja nie mamblurek pisze:wychodzi na to ze to byla "opcja przymusowa" z tego co sie spotkalem to po lifcie wszyscy maja 280mm
dokładnie to po 09/91 były 280mm ale jak z felgami dalej 15" ? musze robic hamulce i myslałem od razu nad wymianą tarcz na większe tylko czy zmiesci mi się to do felgi 15"?
a jak jest z hamulcami w s14. Co musiałbym zrobić by zaadaptować do mojej s13 przed liftem hamulce z s14? Czy to kwestia tylko tarcz i zacisków, czy również muszę wymienić pompę ham i Abs? I czy wogóle warto się w to bawić? Czy jest zdecydowana różnica w hamowaniu?
zaciski nie pasują ,tarcze są na 5 otworów pozatym wszystko inne wyda trzeba dorobic koniki do zacisów i dowiercić otwory w tarczach albo przełożyć piasty. W hamowaniu jest różnica znacząca tylko czesci zamienne są owiele droższe.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
dokładnie ja mam tarcze zinerman + kloczuszki jekieś lepsze i hamowanie znacznie się poprawiło.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
ok dzieki za odpowiedzi
zamówie chyba tarcze ATS nawiercane-nacinane 280mm, do tego zaciski i jażma z s13 po lifcie, klocki ferodo lub ebc gs i powinno byc dużo lepiej
jak sie ats nie sprawdzą to trzeba będzie pomyśleć o ebc tg lub Black Diamond
zamówie chyba tarcze ATS nawiercane-nacinane 280mm, do tego zaciski i jażma z s13 po lifcie, klocki ferodo lub ebc gs i powinno byc dużo lepiej
jak sie ats nie sprawdzą to trzeba będzie pomyśleć o ebc tg lub Black Diamond
srutu tutuRafi pisze:zaciski nie pasują ,tarcze są na 5 otworów pozatym wszystko inne wyda trzeba dorobic koniki do zacisów i dowiercić otwory w tarczach albo przełożyć piasty. W hamowaniu jest różnica znacząca tylko czesci zamienne są owiele droższe.
tarcze podpasuja poliftowe. srednica jest ta sama. roznia sie jedynie grboscia. w celu zamontowania zaciskow od s14 niczego nie trzeba przerabiac. nalezy jedynie dodac podkladki pod klocek, i moga to byc np te blaszki na ktorych klocek jest osadzony. dzieki tej operacji zniwelujemy roznice w grubosci tarczy. ot cala filozofia.
[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
MOWA BYŁA O S14
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]